Search
Now showing items 1-6 of 6
Jaunākā vecuma pusaudžu emocionālās pratības veicināšana keramikas nodarbībās
(Latvijas Universitāte, 2017)
Pētījuma mērķis ir izpētīt jaunākā vecuma pusaudžu emocionālo pratību un tās veicināšanas iespējas keramikas nodarbībās Latvijā. Tā aktualitāti noteic emocionālās pratības nozīmīgums skolēnu mācību darba un rezultātu ...
Rotaļa kā emocionālas pieredzes veicināšanas līdzeklis agrīnas bērnības bērniem
(Latvijas Universitāte, 2018)
Kvalifikācijas darbs izstrādāts par tēmu ,,Rotaļa kā emocionālas pieredzes veicināšanas līdzeklis agrīnas bērnības bērniem” Darba mērķis:noteikt rotaļu iespējas agrīnas bērnības vecuma bērnu emocionālas pieredzes ...
Fiziskās attīstības nodarbību nobeiguma daļu - nomierinošo rotaļu ietekme uz 4-5 gadus veciem bērniem
(Latvijas Universitāte, 2019)
Darba temats ir “Fiziskās attīstības nodarbību nobeiguma daļu – nomierinošo rotaļu ietekme uz 4-5 gadus veciem bērniem”. Pētījuma mērķis ir izpētīt fiziskās attīstības nodarbībā ietverto nomierinošo rotaļu ietekmi uz ...
1.5 – 3 gadīgu bērnu emocionālās attīstības sekmēšana caur mākslu
(Latvijas Universitāte, 2019)
Kvalifikācijas darba nosaukums ir „1.5 – 3 gadīgu bērnu emocionālās attīstības sekmēšana caur mākslu”. Darba autore vēlas uzsvērt cik svarīgi ir izzināt, izprast un attīstīt bērnu emocijas un veicināt bērnu pozitīvi ...
Pašapziņas attīstības veicināšanas paņēmieni jaunākajā pirmsskolas vecuma grupā
(Latvijas Universitāte, 2019)
Darba autors: Simona Mihailova. Kvalifikācijas darba temats: „Pašapziņas attīstības veicināšanas paņēmieni jaunākajā pirmsskolas vecuma grupā”. Darba mērķis: izzināt bērna pašapziņas attīstības veicināšanas paņēmienus un ...
Pedagoģiskie paņēmieni bērnu pašapziņas attīstīšanā agrās bērnības vecumā
(Latvijas Universitāte, 2021)
Kvalifikācijas darba temats: „Pedagoģiskie paņēmieni bērnu pašapziņas attīstīšanā agrās bērnības vecumā”. Kvalifikācijas darba autors: Lana Šnirjova. Kvalifikācijas darba vadītājs: Prof. Dr. psych Tija Zīriņa. Pētījuma ...