Search
Now showing items 1-10 of 31
Ritma nozīme pirmsskolas izglītības iestādes pedagoģiskajā procesā: Valdorfpedagoģijas pieeja
(Latvijas Universitāte, 2017)
Darba tēma. Ritma nozīme pirmsskolas izglītības iestādes pedagoģiskajā procesā: Valdorfpedagoģijas pieeja. Pētījuma mērķis: izanalizēt ritma nozīmi pirmsskolas izglītības iestādē nodarbībās. Atslēgvārdi: Valdorfpedagoģija, ...
Radošās domāšanas attīstošie uzdevumi vizuālā mākslā 3. klasē
(Latvijas Universitāte, 2017)
Cilvēka domāšanas pamatā ir vizuāla informācija, kuru jāprot pārveidot un lietot gan ikdienišķos procesos, gan dažādās problēmsituācijās. Informācijas pārplūduma laikā ir svarīgi faktus spēt lietot, tos mācēt izmantot, ...
Vizuālās mākslas olimpiāde skolēnu radošo spēju attīstībā sākumskolā
(Latvijas Universitāte, 2017)
Skolotāja pieredzes darbā „Vizuālās mākslas olimpiāde skolēnu radošo spēju attīstībā sākumskolā” ir apkopota un izvērtēta pieredze, kuru darba autore ir ieguvusi mācot vizuālo mākslu Rīgas Centra humanitārās vidusskolas ...
Radošuma veicināšana dienas aprūpes centra klientiem ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem, izmantojot vizuālās mākslas elementus
(Latvijas Universitāte, 2017)
Diplomdarba temats ir „Radošuma veicināšana dienas aprūpes centra klientiem ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem, izmantojot vizuālās mākslas elementus”. Pētījuma mērķis ir izpētīt, kuri vizuālās mākslas elementi ...
Latviešu tautas dejas kompozīcijas ietekme uz 7.klases skolēnu radošumu sporta stundās
(Latvijas Universitāte, 2017)
Diplomdarba tēma ir “Latviešu tautas dejas kompozīcijas ietekme uz 7. klases skolēnu radošumu sporta stundās”. Diplomdarba mērķis ir izstrādāt mācību darba modeļus sporta stundas tēmai “Latviešu tautas dejas kompozīcija” ...
Jāņa Jaunsudrabiņa personības un stāsta "Vēja ziedi" apguve 11.klasē
(Latvijas Universitāte, 2017)
Diplomdarba “Jāņa Jaunsudrabiņa personības un garstāsta “Vēja ziedi” iepazīšana 11. klasē” mērķis ir izstrādāt metodiskās sistēmas variantu Jāņa Jaunsudrabiņa personības un garstāsta “Vēja ziedi” apguvei 11. klasei, kā arī ...
Literāro darbu izmantošana vecākā pirmsskolas vecuma bērnu radošās darbības sekmēšanai
(Latvijas Universitāte, 2017)
Bakalaura darbu izstrādāja Līga Akmentiņa. Darba nosaukums ir ,, Literāro darbu izmantošana vecākā pirmsskolas vecuma bērnu radošās darbības sekmēšanai. ” Šis temats tika izvēlēts, jo pirmsskolas vecums ir laiks, kad sāk ...
Radošumu veicinoša iekšējā mācību vide aktiermeistarības apguvē pieaugušajiem
(Latvijas Universitāte, 2017)
Pētījuma temats („Radošumu veicinoša iekšējā mācību vide aktiermeistarības apguvē pieaugušajiem”) iztirzāts četrās nodaļās. Pētījums ir papildināts ar ievadu, secinājumiem un ieteikumiem, četriem pielikumiem un izmantotās ...
PASAKA – VECĀKĀ PIRMSSKOLAS VECUMA BĒRNU FANTĀZIJAS UN IZTĒLES ROSINĀTĀJA
(Latvijas Universitāte, 2017)
Bakalaura darba autore ir Anastasija Ovoda, RPIVA filiāles profesionālās bakalaura studiju programmas “Skolotājs” ar apakšprogrammu “Pirmsskolas un sākumskolas skolotājs” studente. Bakalaura darba temats ir “Pasaka – ...
Vecākā pirmsskolas vecuma bērna radošās darbības attīstība literāro darbu iepazīšanas procesā
(Latvijas Universitāte, 2017)
Zanes Freimanes bakalaura darbs “Vecākās pirmsskolas vecuma bērnu radošās darbības attīstība literāro darbu iepazīšanas procesā” ir izstrādāts Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes studiju ...