Search
Now showing items 1-6 of 6
Animācijas filmas kā 4 līdz 6 gadus vecu bērnu sociālo prasmju apguves veicinātājas pirmsskolas izglītības iestādē
(Latvijas Universitāte, 2020)
Animācijas filmas kā 4 līdz 6 gadus vecu bērnu sociālo prasmju apguves veicinātājas pirmsskolas izglītības iestādē Darba autore: Ilvita Veinšteine. Darba zinātniskā vadītāja: docente Dr. paed. Sanita Baranova. Darba apjoms: ...
Fizisko aktivitāšu nozīme 3-5 gadus veciem bērniem ar uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindroma traucējumiem sociālu prasmju attīstībai
(Latvijas Universitāte, 2020)
Uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindroms (UDHS) ir neuroloģiskas dabas psihiatriska slimība, kurai raksturīgas koncentrēšanas grūtības un hiperaktivitāte - pārlieks kustīgums un impulsivitāte. Viens no veidiem, kā ...
Pasaku izmantošana sociālo prasmju attīstības veicināšanā vecāku sadarbībā ar pirmsskolas vecuma bērniem
(Latvijas Universitāte, 2020)
Ineses Inetas Janavas kvalifikācijas darba tēma ir “Pasaku izmantošana sociālo prasmju attīstības veicināšanā vecāku sadarbībā ar pirmsskolas vecuma bērniem”. Pētījuma mērķis ir izpētīt pasaku izmantošanas iespējas sociālo ...
Sociālpedagoģiskā darbība teātra animācijas metožu izveidē nevalstiskā teātra “Dirty Deal Teatro” dienas izrāžu skatītājiem kultūras un sociālo prasmju pilnveidošanai
(Latvijas Universitāte, 2020)
Diplomdarba mērķis ir raksturot teātra animācijas metožu izmantošanu nevalstiskā teātra “Dirty Deal Teatro” darbībā. Teorētiskajā daļā raksturotas animācijas metodes, vēsturiskā pieredze bērnu un jauniešu iesaistīšanā ...
5 - 6 gadus vecu bērnu sociālo prasmju veicināšana, izmantojot sižeta-lomu rotaļas
(Latvijas Universitāte, 2020)
Darba tēma: 5-6 gadus vecu bērnu sociālo prasmju veicināšana, izmantojot sižeta-lomu rotaļas. Darba autore: Karina Poļežajeva Darba veids: kvalifikācijas darbs Darba zin.vadītājs: Mg.paed., Mg.phil., PSN lektore Ērika Lanka ...
Dinamiskās pauzes kā sociālo prasmju veicināšanas līdzeklis sākumskolā bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem
(Latvijas Universitāte, 2020)
Fiziskās aktivitātes pozitīvi ietekmē cilvēka garīgo attīstību, briedumu, psihoemocionālo stāvokli. Diplomdarba mērķis ir izpētīt, kā dinamiskās pauzes sākumskolas bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem var veicināt ...