Search
Now showing items 1-10 of 134
Sirreālisma izmantošana 8.klases vizuālās mākslas stundās skolēnu radošās darbības veicināšanai
(Latvijas Universitāte, 2016)
Diplomdarba autore savā vizuālās mākslas skolotāja praktiskajā pieredzē novērojusi skolēnu tendenci sekot strikti uzstādītām prasībām, atdarināt un reproducēt mākslas darbus un apjukt brīžos, kad tie tiek aicināti darboties ...
Pasaku izmantošana radošuma attīstīšanā 5-6 gadus vecu bērnu matemātisko priekšstatu veidošanā
(Latvijas Universitāte, 2016)
Darba nosaukums: Pasaku izmantošana radošuma attīstīšanā 5 – 6 gadus vecu bērnu matemātisko priekšstatu veidošanā. Darba autors: Aija Liepa. Darba zinātniskā vadītāja: Dr.paed., prof. Rudīte Andersone. Darba apjoms: 63 ...
"Radošā darbība rokdarbu nodarbībās pirmsskolā"
(Latvijas Universitāte, 2016)
Kvalifikācijas darbu “Radošā darbība rokdarbu nodarbībās pirmsskolā” izstrādāja Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes studente Solvita Māsa, darba vadītāja Ineta Aizporiete (Mag.paed.) ...
Muzejs kā jauniešu kultūras mācīšanās telpa
(Latvijas Universitāte, 2016)
Jaunieši ir liela sabiedrības grupa, kuras neformālajai izglītībai tiek pievērsta aizvien lielāka uzmanība. Pēdējos gados ir pierādījusies kultūras industriju loma gan valsts ekonomiskajā, gan sabiedrības veselības nozarē, ...
Radošās metodes izmantošana sociālpedagoģiskajā darbībā sociālās atstumtības mazināšanai 5.-6. klasē
(Latvijas Universitāte, 2016)
Sandras Milleres diplomdarbs “Radošās metodes izmantošana sociālpedagoģiskajā darbībā sociālās atstumtības mazināšanai 5. – 6. klasē.” ticis izstrādāts 2015./2016. mg. kādā Rīgas vispārizglītojošajā skolā. Darba teorētiskajā ...
Ritma nozīme pirmsskolas izglītības iestādes pedagoģiskajā procesā: Valdorfpedagoģijas pieeja
(Latvijas Universitāte, 2017)
Darba tēma. Ritma nozīme pirmsskolas izglītības iestādes pedagoģiskajā procesā: Valdorfpedagoģijas pieeja. Pētījuma mērķis: izanalizēt ritma nozīmi pirmsskolas izglītības iestādē nodarbībās. Atslēgvārdi: Valdorfpedagoģija, ...
Radošās domāšanas attīstošie uzdevumi vizuālā mākslā 3. klasē
(Latvijas Universitāte, 2017)
Cilvēka domāšanas pamatā ir vizuāla informācija, kuru jāprot pārveidot un lietot gan ikdienišķos procesos, gan dažādās problēmsituācijās. Informācijas pārplūduma laikā ir svarīgi faktus spēt lietot, tos mācēt izmantot, ...
Vizuālās mākslas olimpiāde skolēnu radošo spēju attīstībā sākumskolā
(Latvijas Universitāte, 2017)
Skolotāja pieredzes darbā „Vizuālās mākslas olimpiāde skolēnu radošo spēju attīstībā sākumskolā” ir apkopota un izvērtēta pieredze, kuru darba autore ir ieguvusi mācot vizuālo mākslu Rīgas Centra humanitārās vidusskolas ...
Radošuma veicināšana dienas aprūpes centra klientiem ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem, izmantojot vizuālās mākslas elementus
(Latvijas Universitāte, 2017)
Diplomdarba temats ir „Radošuma veicināšana dienas aprūpes centra klientiem ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem, izmantojot vizuālās mākslas elementus”. Pētījuma mērķis ir izpētīt, kuri vizuālās mākslas elementi ...
Latviešu tautas dejas kompozīcijas ietekme uz 7.klases skolēnu radošumu sporta stundās
(Latvijas Universitāte, 2017)
Diplomdarba tēma ir “Latviešu tautas dejas kompozīcijas ietekme uz 7. klases skolēnu radošumu sporta stundās”. Diplomdarba mērķis ir izstrādāt mācību darba modeļus sporta stundas tēmai “Latviešu tautas dejas kompozīcija” ...