Search
Now showing items 1-10 of 20
Rīgas radošo kvartālu komunikācija: Kalnciema kvartāla, Āgenskalna tirgus un VEF kvartāla piemērs
(Latvijas Universitāte, 2020)
Bakalaura darba "Rīgas radošo kvartālu komunikācija: Kalnciema kvartāla, Āgenskalna tirgus un VEF kvartāla piemērs" mērķis ir noskaidrot, kādus komunikācijas kanālus un risinājumus izmanto uzņēmumi, kādā formā tie izpaužas, ...
Sporta zīmolu komunikācija sociālajā tīklā Instagram. "Nike, "Adidas" un "Puma" gadījumu analīze
(Latvijas Universitāte, 2020)
Bakalaura darba tēma ir “Sporta zīmolu komunikācija sociālajā tīklā Instagram. “Nike”, “Adidas” un “Puma” gadījumu analīze” Darba mērķis ir noskaidrot, kā izvēlētie sporta zīmoli komunicē savas vērtības sociālajos tīklos, ...
Zīmolu "Butterfly" un "Klerr.lv" mārketinga komunikācijas analīze sociālajā tīklā "Instagram"
(Latvijas Universitāte, 2020)
Bakalaura darba “Zīmolu “Butterfly” un “Klerr.lv” mārketinga komunikācijas analīze sociālajā tīklā “Instagram”” mērķis ir izpētīt un izanalizēt, kā zīmoli “Butterfly” un “Klerr.lv” izmanto “Instagram” platformu mārketinga ...
Koncertzāļu "Latvija" un "Gors" mārketinga komunikācijas analīze
(Latvijas Universitāte, 2020)
Bakalaura darba tēma ir “Koncertzāļu “Latvija” un “Gors” mārketinga komunikācijas analīze”. Darbā ir izvirzīti četri pētnieciskie jautājumi: Kādus komunikācijas instrumentus izmantot, lai sasniegtu koncertzāles “Latvija” ...
Ilgtspējīga patēriņa veicināšana mārketinga komunikācijā: uzņēmumu "H&M", "Lindex" un "Zara" piemērs
(Latvijas Universitāte, 2020)
Maģistra darbā "Ilgtspējīga patēriņa veicināšana mārketinga komunikācijā: uzņēmumu "H&M", "Lindex" un "Zara" piemērs" ir pētīta trīs apģērbu mazumtirgotāju "H&M", "Lindex" un "Zara" mārketinga komunikācija sociālo tīklu ...
Sociālie tīkli kā mārketinga platforma - Latvijas mazo maiznīcu gadījuma analīze
(Latvijas Universitāte, 2020)
Bakalaura darba tēma ir “Sociālie tīkli kā mārketinga platforma - Latvijas mazo maiznīcu gadījuma analīze”. Sociālo mediju nozīme cilvēku ikdienas dzīvē ar katru brīdi pieaug ar vien vairāk. Uzņēmumi un zīmoli šo situāciju ...
Banku komunikācijas atbilstība jauniešu gaidām un vajadzībām: "Swedbank" un "SEB" banku piemēri
(Latvijas Universitāte, 2020)
Bakalaura darba “Banku komunikācijas atbilstība jauniešu gaidām un vajadzībām: “Swedbank” un “SEB” banku piemēri” pētījuma mērķis ir noskaidrot jauniešu vajadzības, attiecībā uz bankām, kad nepieciešams ...
Uzņēmumu SIA “Geka” un “Ornandum” komunikācijas analīze sociālajos medijos 2019. – 2020. gadā
(Latvijas Universitāte, 2021)
Bakalaura darba “Uzņēmumu SIA “GEKA” un SIA “ORNANDUM” komunikācijas analīze sociālajos medijos 2019. un 2020. gadā” mērķis ir noskaidrot, kādu saturu publicē abi uzņēmumi sociālajos medijos “Facebook” un “Instagram”, kā ...
Komunikācijas instrumentu pielietojums zīmolu pārveides gadījumā: "TV3 Group" piemērs Latvijā
(Latvijas Universitāte, 2021)
Bakalaura darba tēma ir “Komunikācijas instrumentu pielietojums zīmolu pārveides gadījumā: "TV3 Group" piemērs Latvijā”. Bakalaura darba primārais mērķis ir veikt mediju grupas “TV3 Group” komunikācijas instrumentu analīzi ...
Zīmola "airBaltic" komunikācijas analīze sociālo tīklu vietnē "Facebook" Covid-19 ietekmē (2020)
(Latvijas Universitāte, 2021)
Bakalaura darba „Zīmola “airBaltic” komunikācijas analīze sociālo tīklu vietnē “Facebook” Covid-19 ietekmē (2020)” mērķis ir noskaidrot “airBaltic” veidoto komunikācijas saturu 2020. gadā vietnē “Facebook” un pārbaudīt, ...