Now showing items 1-20 of 25

    • Akciju sabiedrības "Antalis" tīmekļa vietnes pilnveidošana 

      Filipēnoka, Krista (Latvijas Universitāte, 2017)
      Diplomdarba tēma ir “Akciju Sabiedrības “Antalis” tīmekļa vietnes pilnveidošana”. Darba mērķis ir AS ”Antalis” tīmekļa vietnes pielāgošana mobilajām ierīcēm, izmantojot reaģējošu dizainu. Mērķa sasniegšanai tika izvirzīti ...
    • Atgriezto preču apstrādes procedūras pilnveidošana uzņēmumā X 

      Rubenis, Māris (Latvijas Universitāte, 2016)
      Uzņēmums X Latvijā ir ieviesis līdz šim nebijušu E-komercijas veidu- jaunu un mazlietotu preču noma interneta vidē. Pakalpojums pats par sevi šķiet līdzīgs līzingam vai kredītam, taču pakalpojuma galvenā atšķirība ir tā, ...
    • E-komercija un tās ietekme uz uzņēmējdarbību un patērētājiem. 

      Baltais, Rūdolfs (Latvijas Universitāte, 2017)
      Bakalaura darba tēma ir „E-Komercija un tās ietekme uz patērētājiem un uzņēmējdarbību”. Darba kopejais apjoms ir 95 lapas, kas ietver 1 tabulu, 22 attēlus, kā arī sarakstu ar izmantoto literatūtu un citiem avotiem. Bakalaura ...
    • E-komercijas aplikšana ar PVN un tās ietekme uz Latvijas valsts budžetu 

      Auziņa, Diāna (Latvijas Universitāte, 2021)
      Tā kā mūsdienās Eiropas Savienība ir viens no vislielākajiem e-komercijas tirgiem pasaulē, kas attīstās ļoti strauji, pastāv grūtības ar savlaicīgu izmaiņu izsekošanu tirgū un šīs saimnieciskās darbības veida aplikšanu ar ...
    • E-komercijas attīstība un tendences Latvijā 

      Bērziņš, Edgars (Latvijas Universitāte, 2018)
      Līdz ar straujo informācijas tehnoloģiju attīstību e-komercija piedzīvo uzvaras gājienu pasaulē. Kamēr Amerikā tiek slēgti lielveikali par labu tiešsaistes tirdzniecībai, Latvijā joprojām būvē jaunus ...
    • E-komercijas attīstība Baltijas valstīs un to ietekmējošie faktori 

      Olšteins, Mārtiņš (Latvijas Universitāte, 2017)
      Bakalaura darba tēma ir “E-komercijas attīstība Baltijas valstīs un to ietekmējošie faktori”. Šobrīd Baltijas e-komercijas tirgus ir relatīvi vājāk attīstīts, salīdzinot ar citām Rietumu valstīm, līdz ar to aktuāls ir ...
    • E-komercijas attīstība Eiropas Savienības digitālās ekonomikas ieviešanas stratēģijas kontekstā. 

      Lapsiņa, Ilze (Latvijas Universitāte, 2016)
      Digitālā ekonomika Eiropas Savienībā šobrīd ir viena no galvenajām prioritātēm, ko ir noteikusi Eiropas Komisija ar izstrādāto Digitālo vienoto tirgus stratēģiju Eiropai visām Eiropas Savienības dalībvalstīm. Digitālai ...
    • E-komercijas attīstība Latvijā 

      Matjuškovs, Žans (Latvijas Universitāte, 2023)
      Bakalaura darba tēma ir “E-komercijas attīstība Latvijā”. E-komercija Latvijā ir augoša un dinamiska nozare, kas sniedz iespējas dažāda lieluma uzņēmumiem sasniegt jaunus klientus un paplašināt pārdošanas kanālus. Taču ...
    • E-komercijas un loģistikas izaicinājumi un attīstības virzība Latvijā Covid-19 pandēmijas laikā 

      Zelta, Agneta (Latvijas Universitāte, 2022)
      Bakalaura darba tēma ir “E-komercijas un loģistikas izaicinājumi un attīstības virzība Latvijā Covid-19 pandēmijas laikā”. Bakalaura darba mērķis ir noteikt e-komercijas attīstības un loģistikas nozīmi Latvijā, kā arī ...
    • Elektroniskās komercijas analīze pircēju rīcības kontekstā. 

      Bergs, Raivis (Latvijas Universitāte, 2019)
      Darba mērķis ir pamatojoties uz teorētiskām atziņām, iedzīvotāju aptaujas un intervijas rezultātiem, izpētīt elektronisko komerciju pircēju rīcības kontekstā, atklāt nepilnības un sniegt ieteikumus to novēršanai. Pirmā ...
    • Galvenie faktori patērētāju vēlmei iegādāties pārtiku tiešsaistē 

      Bergsone, Lelde (Latvijas Universitāte, 2021)
      Bakalaura darba mērķis ir noteikt tiešsaistes pārtikas iepirkšanās pašreizējo stāvokli, tostarp indivīdu motivāciju iepirkties tiešsaistē un iegādāto pārtikas veidu veidus; identificēt potenciālos solījumus un nepilnības, ...
    • Interneta veikala 1A.LV pakalpojumu paplašināšanas iespējas 

      Dakse, Madara (Latvijas Universitāte, 2018)
      Maģistra darba “Interneta veikala 1A.LV pakalpojumu paplašināšanas iespējas” mērķis ir nodrošināt interneta veikala 1A.LV attīstības iespējas. Maģistra darba pirmajā nodaļā tiek izpētīta pieejamā literatūra, apzināts ...
    • Patērētāju uzvedības attistības tendences mazumtirdzniecībā. 

      Villers, Mārtiņš (Latvijas Universitāte, 2018)
      Bakalaura darba tēma ir “Patērētāju uzvedības attīstības tendences mazumtirdzniecībā”. Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz mazumtirdzniecības nozares virzības, statistikas datu un interviju rezultātu analīzi, izpētīt ...
    • Patērētāju uzvedības izmaiņu ietekme uz e-komercijas attīstību 

      Laure-Mutule, Kristīne (Latvijas Universitāte, 2019)
      Maģistra darba “Patērētāju uzvedības izmaiņu ietekme uz e-komercijas attīstību” mērķis ir apkopot un izpētīt patērētāju uzvedību e-vidē un izvērtēt tās ietekmi uz e-komercijas attīstību. Teorētiskajā ...
    • Produkta tīmekļa tirdzniecības un reklāmas risinājumu izpēte un ieviešana 

      Ozoliņš, Kaspars (Latvijas Universitāte, 2024)
      Bakalaura darba “Produkta tīmekļa tirdzniecības un reklāmas risinājumu izpēte un ieviešana” mērķis ir izpētīt tīmekļa tirdzniecības un tīmekļa reklāmu risinājumus, secināt kuri no šiem risinājumiem ir vispiemērotākie ...
    • Sabiedrības paradumi e-komercijas vidē pandēmijas laikā. 

      Ozolniece, Klinta (Latvijas Universitāte, 2022)
      Mūsdienās e-komercija ir veikusi strauju izaugsmi, dodot iespēju patērētajiem iegādāties preces neizejot no mājām. Lai nezaudētu lielu daļu savu ienākumu, pandēmijas radītie ierobežojumi ir stimulējuši jaunus uzņēmumus ...
    • SIA "ETG" tīmekļa vietnes pilnveidošana projekts 

      Krēsliņa, Zane (Latvijas Universitāte, 2015)
      Diplomdarba tēma ir SIA ”ETG” tīmekļa vietnes pilnveidošanas projekts . Tā mērķis ir izstrādāt projekta risinājumu SIA „ETG” vietnes pielāgošanai mobilajām ierīcēm. Lai sasniegtu diplomdarba mērķi, raksturota uzľēmuma ...
    • SIA "Kalnciema ezītis" e-komercijas un interneta mārketinga iespējas 

      Liepiņš, Roberts (Latvijas Universitāte, 2019)
      Diplomdarba autors: Roberts Liepiņš Darba tēma: SIA “Kalnciema ezītis” e-komercijas un interneta mārketinga iespējas Darba mērķis: Izpētīt uzņēmuma SIA “Kalnciema ezītis” e-komercijas un interneta mārketinga iespējas un ...
    • SIA "Rīgas Būvserviss" tīmekļa vietnes pilnveidošanas projekts 

      Vīdušs, Justs (Latvijas Universitāte, 2020)
      Diplomdarba tēma ir “SIA “Rīgas Būvserviss” tīmekļa vietnes pilnveidošanas projekts”. Darba mērķis ir izveidot prasību specifikāciju jaunajai tīmekļa vietnei, kas atbalstītu reaģējošu tīmekļa vietnes dizainu, un nodrošinātu ...
    • Tiešās piegādes (starpniecības) metodes izmantošana 

      Epners, Andris (Latvijas Universitāte, 2015)
      Pasaulei turpinot attīstīties, attīstās arī dažādas nozares, viena no tādām ir e-komercija, kas salīdzinoši ar rūpniecības, ražošanas un citām nozarēm ir salīdzinoši jauna un vēl daudzām iespējām pilna. Diplomdarbā tiek ...