Now showing items 1-10 of 10

    • Bankas attīstības iespējas ārvalstīs 

      Vabule, Krista (Latvijas Universitāte, 2016)
      Izpētot ārvalstu tirgu, svarīga nozīme ir konkrētas un finanšu sektoram atbilstošas mārketinga vides analīzes izveidei, kas dotu priekšstatu par ārvalstu tirgus prasībām, problēmām un specifikācijām. Darba mērķis ir ...
    • Interneta mārketinga stratēģija uzņēmumam SIA "SPT Serviss" 

      Krastiņš, Valters (Latvijas Universitāte, 2016)
      Diplomdarba temata nosaukums ir “Interneta mārketinga stratēģija uzņēmumam SIA “SPT Serviss””. Uzņēmums ir mazs un tā izaugsmei ir nepieciešams izveidot mārketinga stratēģiju. Diplomdarba mērķis ir izstrādāt interneta ...
    • Mārketinga pilnveidošanas iespējas SIA “LaTS” veikalā “Pietālava” 

      Tepiševa, Kristīne (Latvijas Universitāte, 2017)
      Darba autors: Kristīne Tepiševa Darba tēma: Mārketinga pilnveidošanas iespējas SIA”LaTS” veikalā „Pietālava”. Pētījuma mērķis: Analizēt mārketinga komunikācijas un pilnveidošanas iespējas SIA „LaTS” veikalā „Pietālava” un ...
    • Mārketinga plāna izveide SIA “AIR LTD" 

      Pliska, Laura (Latvijas Universitāte, 2016)
      Bakalaura darba tēma ir “Mārketinga plāna izveide SIA “AIR LTD” ”. Darba mērķis ir izpētīt pašreizējo uzņēmuma darbību un iespējas turpmākajai attīstībai, atklājot problēmas, kuras bremzē tālāku attīstību, izstrādājot ...
    • Mārketinga vide un konkurētspējas palielināšana uzņēmumā SIA „ADI KARTES” 

      Sārna, Linda (Latvijas Universitāte, 2016)
      Bakalaura darba tēma: „Mārketinga vide un konkurētspējas palielināšana uzņēmumā SIA „ADI KARTES”. Darba mērķis: Analizēt mārketinga vidi un konkurētspēju uzņēmumam SIA „ADI KARTES” un izstrādāt priekšlikumus tās efektivitātes ...
    • Mārketinga vides pilnveides iespēja SIA “MODERUM” 

      Zariņš, Edgars (Latvijas Universitāte, 2019)
      Kvalifikācijas darba autors ir Latvijas Universitātes, biznesa vadības un ekonomikas fakultātes, pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības studiju programmas “Komercdarbības organizācija” students, Edgars Zariņš. ...
    • Smiltenes kultūras centra mārketinga pilnveidošanas iespējas reklāmas jomā 

      Trona-Sloņicka, Ligita (Latvijas Universitāte, 2017)
      Komercdarbības organizācija” ar specializācijas virzienu “Mārketinga un tirdzniecības speciālists” 3.kursa studente Ligita Trona- Sloņicka. Kvalifikācijas darba tēma – Smiltenes kultūras centra mārketinga pilnveidošanas ...
    • Uzņēmuma SIA “MINDCAVE” mārketinga vides analīze. 

      Bartušēvics, Saivis (Latvijas Universitāte, 2023)
      Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz teorijas atziņām par mārketinga kompleksu, veikt SIA “MindCave” mārketinga vides analīzi. Ar aptaujas palīdzību tika noskaidrots , ka mērķauditorijai ir nepieciešama programmatūra ...
    • Uzņēmuma SIA “Tomorrows Trends & Tools” mārketinga vides analīze un konkurētspējas uzlabošanas iespējas. 

      Ausekle, Ance (Latvijas Universitāte, 2018)
      Kvalifikācijas darba autore ir Latvijas Universitātes, Tukuma filiāles, studiju programmas – komercdarbības organizācijas 3. kursa studente Ance Ausekle. Kvalifikācijas darba tēma - Uzņēmuma SIA ‘’Tomorrows Trends & Tools’’ ...
    • Uzņēmuma SIA „ Maija Aptieka” mārketinga vides analīze un konkurētspējas novērtējums. 

      Brūkle, Sintija (Latvijas Universitāte, 2018)
      Kvalifikācijas darba autore: Latvijas Universitātes, Biznesa, vadības un ekonomikas fakultātes, pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības, studiju programmas Komercdarbības organizācija studente Sintija Brūkle. ...