Now showing items 1-14 of 14

    • 3D dzinēja pielāgošana spēļu izstrādē 

      Kurzemnieks, Gatis (Latvijas Universitāte, 2009)
      Darbā autors apskata un analizē pieredzi, kas tika gūta izmantojot paša izstrādāto un bakalaura darbā aprakstīto 3D dzinēju divu spēļu izstrādes procesā. Tā rezultātā tika atklātas daudzas sākotnējā dzinēja nepilnības un ...
    • 3D dzinējs Xbox 360 platformai 

      Kurzemnieks, Gatis (Latvijas Universitāte, 2007)
      Darbā autors skaidro vajadzību pēc 3D dzinēja un izskata ar dzinēja izstrādi saistītos jautājumus. 3D dzinējs ir universāls rīks, kas ļauj lietotājiem izmantot aparatūras iespējas ērtā veidā, lai radītu dažādas reālā laika ...
    • 3D dzinējs „Steel Engine" un datorspēle „Labyrinth" 

      Ivanovs, Andrejs (Latvijas Universitāte, 2008)
      Dotā maģistra darba mērķis ir izpētīt un realizēt universāla trīs-dimensiju (3D) dzinēja Steel Engine izveidošanu, kā arī izstrādāt daudzspēlētāju tīkla Labyrinth spēli, lai demonstrētu šī dzinēja iespējas. 3D dzinējs ir ...
    • 3D informācijas iegūšana no dažādi fokusētiem attēliem 

      Baradaks, Jānis (Latvijas Universitāte, 2009)
      Bakalaura darba mērķis izpētīt, atrast efektīgus paņēmienus kā iegūt 3D informāciju no dažādi fokusētiem attēliem. Darbā tiek aprakstīti un analizētas metodes un algoritmi, ar kuru palīdzību iespējams uzzināt attēla objektu ...
    • Animācijas optimāla saglabāšana GIF formātā 

      Sondors, Valts (Latvijas Universitāte, 2007)
      Darbā tiek aplūkotas iespējas saglabāt animācijas GIF formātā, kurām nav ierobežojumu krāsu un puscaurspīdīguma līmeņu ziņā. Darba mērķis ir atrast labākos algoritmus, lai minimizētu vizuālos zudumus attēla kvalitātē un ...
    • Attēla rekonstrukcija no tā raksturīgajām līnijām 

      Solovjova, Viktorija (Latvijas Universitāte, 2009)
      Maģistra darba mērķis ir atrast efektīvus paņēmienus, kā no minimāla datu apjoma – attēla raksturīgajām līnijām, pēc iespējas precīzāk rekonstruēt sākotnējo attēlu. Attēls tiek uztverts kā divu argumentu funkcija. Kursa ...
    • Digitālā video filtrēšana 

      Liepiņš, Andrejs (Latvijas Universitāte, 2007)
      Darbā ir izpētītas video konvertācijas metodes no rindpārlēces izvērses uz rindsecīgo izvērsi. Tiek apskatīta problēmas būtība un esošie video formāti. Apskatītas vairākas konvertācijas metožu realizācijas, aprakstītas tos ...
    • Elipšu atpazīšana attēlos 

      Grundmanis, Gunārs (Latvijas Universitāte, 2008)
      Mūsdienās viena no aktuālākajām problēmām attēlu elektroniskā apstrādē un analīzē ir – pārveidot attēlu augstāka līmeņa objektos – taisnēs, riņķos, elipsēs utml. Šāda attēlu pārveidošana atvieglo tālāku attēlu analīzi un ...
    • Grafu klasterēšanas algoritmi un to pielietojums pļavu grupēšanā 

      Lediņš, Pēteris (Latvijas Universitāte, 2006)
      Darba tēma ir grafu klasterēšana, kas ir apakšgadījums vispārīgai klasterēšanai. Darbā tiek pētīti grafu klasterēšanas algoritmi no teorētiskās puses un to pielietojums pļavu klasteru veidošanā. Autors izveido laba grafu ...
    • Jauns gramatiku veids datu saspiešanai 

      Kozlovičs, Sergejs (Latvijas Universitāte, 2008)
      Viens no veidiem, kā var saspiest virkni, ir uzkonstruēt virknei bezkonteksta gramatiku, kas to ģenerē. Tomēr ar šādā veida gramatikām, tāpat kā ar ahivatoru ZIP, virkni var labi saspiest tikai tad, ja tajā ir gari vienādi ...
    • Klasifikācijas metožu lietojums vilciena vagonu tipa noteikšanai no attēla 

      Aksjonova, Jevgenija (Latvijas Universitāte, 2015)
      Datorredzes un tēlu atpazīšanas jomu attīstība paver iespēju veikt dažādu ikdienā nozīmīgu procesu automatizāciju. Lai aizvietotu cilvēka veiktu vilcienu vagonu vizuālo pārbaudi un automātiski konstatētu dažāda veida ...
    • Personalizējama CAPTCHAs 

      Kadiķis, Artūrs (Latvijas Universitāte, 2009)
      CAPTCHA’s ir viens no populārākiem veidiem kā aizsargāties no mēsļotājiem un cilvēkiem, kas ļaunprātīgi vēlas izmantot mājas lapas resursus, bet ne vienmēr izveidotie attēli ir pieskaņoti mājas lapai. Izveidotais ģenerators ...
    • Stipri trokšņaina teksta atpazīšana 

      Kočerovs, Antons (Latvijas Universitāte, 2009)
      Maģistra darbā tiek detalizēti izklāstīts teksta atpazīšanas problemātikas pētījums. Attīstot darba tēmu, lielāka uzmanība pievērsta tieši tām metodikām un tehnikām, kuras spēj strādāt ar trokšņainiem attēliem. Darbā tiek ...
    • Video attēla stabilizācija mobilajos telefonos 

      Zariņa, Anda (Latvijas Universitāte, 2008)
      Darbs “Video attēla stabilizācija mobilajos telefonos” ir par attēla stabilizācijas nepieciešamību un metodēm. Ir doti optiskās un digitālās stabilizācijas apraksti, lielāku darba daļu atvēlot digitālajiem stabilizācijas ...