Now showing items 21-40 of 51

    • Latviešu politiķu runu neverbālā aspekta analīze 

      Narbute, Saiva (Latvijas Universitāte, 2012)
      Šajā pētījumā tiek analizēti divi neverbālās izteiksmes veidi – kinēsika un vokālika latviešu politiķu runās. Darba teorētiskajā daļā tiek pētīts neverbālās komunikācijas jēdziens un tā būtība, kinēsiku un vokāliku ...
    • Leksēmas SUCH semantika un sintakse 

      Sova, Jekaterina (Latvijas Universitāte, 2010)
      Vēstures gaitā dažas leksēmas nevar viennozīmīgi klasificēt kādā konkrētā vārdšķirā. Lai klasificētu leksēmu vienā vai otrā vārdšķiras kategorijā, jāizpēta tādus savstarpēji saistītus valodas segmentus, kā semantika un ...
    • Leksikas mācīšana bērnudārzā 

      Ļesovaja, Oksana (Latvijas Universitāte, 2009)
      Šajā bakalaura darbā izpētīti veidi un paņēmieni angļu valodas leksikas mācīšanai bērnudārzā. Teorētiskajā daļā tiek aplūkotas angļu valodas leksikas mācīšanas īpatnības pirmsskolas vecuma bērniem. Īpaša uzmanība pievērsta ...
    • Leksikas mācīšana pieaugušajiem iesācējiem Latvijā un Norvēģijā universitātes līmenī 

      Vagale, Sintija (Latvijas Universitāte, 2013)
      Bakalaura darbā tiek pētītas stratēģijas, kuras tiek lietotas mācot norvēģu valodas leksiku pieaugušajiem iesācējiem Latvijā un Norvēģijā universitātes līmenī. Darba mērķis ir izpētīt un aprakstīt, kā norvēģu valodas leksika ...
    • Leksikas mācīšanas metodes 

      Mālniece, Inta (Latvijas Universitāte, 2009)
      Diplomdarbs aplūko leksikas mācīšanas tēmu. Darba autore analizē dažādu valodnieku darbus un aplūko viņu ieteiktos leksikas mācīšanas paņēmienus. Darba mērķis ir atklāt leksikas mācīšanas/mācīšanās dažādus veidus, kā ...
    • Leksikas mācīšanas metodes arhitektūras un pilsētplānošanas specialitātes studentiem 

      Arhipova, Nataļja (Latvijas Universitāte, 2010)
      Bakalaura darbā tiek aplūkotas angļu valodas speciāliem mērķiem mācīšanas metodes RTU Arhitektūras un Pilsētplānošanas fakultātes studentiem. Darba teorētiskajā daļā, pirmkārt, tiek analizēti leksikas mācīšanas un mācīšanās ...
    • Lietišķo prezentāciju neverbālā aspekta analīze 

      Marta, Evelīna (Latvijas Universitāte, 2017)
      Lietišķās prezentācijas ir saziņas veids starp produkta ražotāju un patērētāju. Lai piesaistītu potenciālo klientu, produktu prezentētājiem jābūt kompetentiem verbālās un neverbālās saziņas līdzekļu ziņā. Šī bakalaura darba ...
    • Mācību materiālu izveide angļu valodas studentiem ar mākslas un dizaina novirzienu 

      Dravante, Monta (Latvijas Universitāte, 2014)
      Angļu valodas un profesionālās terminoloģijas zināšanas ir īpaši svarīgas māksliniekiem un dizaineriem, kuriem ir nepieciešams sadarboties ar starptautiskiem partneriem. Šī pētījuma mērķis ir situāciju analīzes metodē ...
    • Medicīnas terminoloģijas aktivizēšana angļu valodā ar komunikatīvo vingrinājumu palīdzību 

      Belika, Nadežda (Latvijas Universitāte, 2008)
      Šajā maģistra darbā tiek aplūkota medicīnas terminoloģijas mācīšana un apgūšana angļu valodā. Pētījuma mērķis ir noskaidrot komunikatīvo vingrinājumu ietekmi uz studentu leksiskās kompetences apguvi angļu valodā speciāliem ...
    • Medicīniskās terminoloģijas mācīšana augstskolas līmenī 

      Ulmane, Alise (Latvijas Universitāte, 2016)
      Šī maģistra darba mērķis ir izpētīt veiksmīgākos medicīniskās terminoloģijas pasniegšanas metodes augstskolas līmeņa studentiem. Izmantojot triangulācijas metodi, autore analizēja augstskolas pasniedzēju, praktizējošo ...
    • Mijkultūras prasmju veidošana angļu valodas stundās izmantojot drāmas elementus 

      Tamule, Anita (Latvijas Universitāte, 2008)
      Diplomdarbs atspoguļo diskusiju par kultūras, starpkultūru kompetences un drāmas jēdzieniem. Darba autors iztirzā dažādu pētnieku izvirzītās teorijas, saistītas ar šiem jēdzieniem. Diplomdarba mērķis ir veicināt un attīstīt ...
    • Neverbālās komunikācijas starpkultūru aspekta salīdzināšana biznesa vidē 

      Skopa, Tatjana (Latvijas Universitāte, 2013)
      Šis bakalaura darbs sniedz teorētisku un empīrisku pētījumu, par neverbālo komunikāciju sanāksmēs un biznesa sarunās dažādās kultūrās. Šis darbs pēta starpkultūru salīdzinājumu neverbālaja komunikācijā biznesa kontekstā. ...
    • Pamatskolēnu svešvalodas vārdu krājuma bagātināšana ar ekstensīvās lasīšanas palīdzību 

      Jaroševska, Žanna (Latvijas Universitāte, 2013)
      Maģistra darbā autore pēta ekstensīvās lasīšanas ietekmi uz vārdu krājuma paplašināšanu. Šī darba mērķis is noskaidrot, kādā veidā ekstensīvā lasīšana var palīdzēt skolēniem papildināt savu vārdu krājumu. Teorētiskajā daļā ...
    • Paralingvistisko elementu loma biznesa prezentācijās 

      Brovkina, Karīna (Latvijas Universitāte, 2014)
      Biznesa prezentācijas ir lielisks veids lai tirgū ieviestu jaunus produktus. Prezentācijās saturam, stilam un runātājam jābūt labi sagatavotam. Šī darba mērķis bija analizēt divas profesionāli veiktas biznesa prezentācijas ...
    • Prezentācijas prasmju mācīšana vidusskolā 

      Ūdre, Gunita (Latvijas Universitāte, 2009)
      Diplomdarbā apskatīti paņēmieni, kā vislabāk attīstīt skolēnu prezentācijas prasmes arodskolā. Pētījuma mērķis ir noskaidrot audzēkņu prezentāciju efektivitāti viņu motivācijas un pārliecības saviem spēkiem pilnveidošanā, ...
    • Prezentāciju neverbālā aspekta mācīšana pieaugušajiem 

      Ņikitenko, Anfisa (Latvijas Universitāte, 2010)
      Šajā darbā tiek pētīti līdzekļi, kā vislabāk attīstīt pieaugušo neverbālās saziņas prasmes, uzstājoties auditorijas priekšā. Zinātniskā darba mērķis ir pierādīt, cik svarīgi uzstāšanās laikā izmantot atbilstošu ķermeņa ...
    • Runas prasmju attīstīšana individuālās valodas studijās 

      Poļežajeva, Natālija (Latvijas Universitāte, 2010)
      Maģistra darbā tiek pētīta runas prasmju attīstīšana individuālās valodas studijās. Darba mērķis ir atrast efektīvus runas prasmju attīstīšanas veidus individuālā apmācībā. Darba teorētiskā daļa aplūko teoriju par individuālo ...
    • Runas prasmju mācīšana neformālās izglītības programmas angļu valodas kursos bezdarbniekiem 

      Grigorjeva, Elīna (Latvijas Universitāte, 2010)
      Bakalaura darbā ir izpētīti veidi, kā labāk attīstīt runas prasmes personām, kuras apgūst angļu valodu neformālās izglītības programmas angļu valodas kursos, kas domāti bezdarbniekiem. Teorētiskajā daļā ir apsvērta valodas ...
    • Skolēnu kļūdu analīze 12. klases angļu valodas mutvārdu eksāmenā 

      Ulmane, Alise (Latvijas Universitāte, 2014)
      Šis bakaulaura darbs ir veltīts 12.klašu skolēnu angļu valodas eksāmena mutvārdu daļas kļūdu analīzei. Darba mērķis ir, noklausoties šī eksāmena audioierakstus, identificēt kļūdas un veikt to analīzi. Pētījuma mērķa ...
    • Skolēnu runas prasmju attīstīšanas paņēmieni arodvidusskolā 

      Buharinska, Jeļena (Latvijas Universitāte, 2008)
      Šis pētījums apskata labākos paņēmienus runāšanas prasmju attīstīšanai. Teorētiskajā daļā tiek runāts par jēdzienu “komunikatīvā kompetence” komunikatīvajā valodu macīšanā; tiek aplūkotas arī pusaudžu un pieaugušo bioloģiskās ...