Browsing Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses by Title
Now showing items 503-522 of 4561
-
Colgate MaxWhite reklāmas kampaņa un auditorijas attieksme pret to
(Latvijas Universitāte, 2010)Pētnieciskā darba tēma ir „Colgate Maxwhite” reklāmas kampaņa un klientu attieksme pret to. Darbā pētītas kampaņas reklāmas un noskaidrota potenciālo klientu attieksme. Darba mērķis ir noskaidrot kādā veidā tiek reklamēts ... -
Covid krīze un pusaudži: informācijas ieguve, komunikācija un psiholoģiskais noskaņojums ierobežotas socializēšanās apstākļos
(Latvijas Universitāte, 2021)Bakalaura darba “Covid krīze un pusaudži: informācijas ieguve, komunikācija un psiholoģiskais noskaņojums ierobežotas socializēšanās apstākļos” mērķis ir noskaidrot, kā Covid krīze un ierobežotas socializēšanās apstākļi ... -
Covid-19 ārkārtas pilnvaras: mijiedarbība ar demokrātiju Centrālajā un Austrumeiropā
(Latvijas Universitāte, 2022)Cīnoties ar Covid-19 izplatību, valstis nonākušas priekšā kompromisam starp sabiedrības veselību un demokrātijas principiem. Lai apturētu infekcijas izplatību, valdības izmanto ārkārtas pilnvaras, lai ieviestu līdz šim ... -
Covid-19 krīze: valdības oficiālie vēstījumi un ministru komunikācija sociālās tīklošanās vietnē “Facebook” ārkārtējo situāciju laikā
(Latvijas Universitāte, 2021)Bakalaura darba “Covid-19 krīze: valdības oficiālie vēstījumi un ministru komunikācija sociālās tīklošanās vietnē “Facebook” ārkārtējo situāciju laikā” mērķis ir noskaidrot valdības locekļu vēstījumus un to atšķirības ... -
Covid-19 pandēmijas ietekme uz sporta žurnālistiku Latvijā
(Latvijas Universitāte, 2022)Bakalaura darba “Covid-19 pandēmijas ietekme uz sporta žurnālistiku Latvijā” mērķis ir noskaidrot, kādas ir galvenās iezīmes, kuras ir mainījušās sporta žurnālistu ikdienā, salīdzinot ar pirms pandēmijas ēru. Tāpat arī ... -
Covid-19 pandēmijas ietekme uz sporta žurnālistiku Latvijā
(Latvijas Universitāte, 2022)Bakalaura darba “Covid-19 pandēmijas ietekme uz sporta žurnālistiku Latvijā” mērķis ir noskaidrot, kādas ir galvenās iezīmes, kuras ir mainījušās sporta žurnālistu ikdienā, salīdzinot ar pirms pandēmijas ēru. Tāpat arī ... -
CSDD 2009. gada sociālās kampaņas "Ātrums. Nāvīgi viltīgs. Esi gudrāks!" mērķauditorijas attieksmes un uzvedības maiņa
(Latvijas Universitāte, 2010)Bakalaura tēma ir „CSDD 2009. gada sociālās kampaņas „Ātrums. Nāvīgi viltīgs. Esi gudrāks!” mērķauditorijas attieksmes un uzvedības maiņa”. Darbā tiek pētīta sociālās kampaņas ietekme uz tās mērķauditoriju. Darba mērķis ... -
CSDD 2016. gada sociālo kampaņu "Pierādi sevi citur, nevis uz ceļa!" un "Tumšo gājēju glābšanas misija" ietekme uz auditoriju
(Latvijas Universitāte, 2017)Bakalaura darba tēma ir “CSDD 2016. gada sociālo kampaņu "Pierādi sevi citur, nevis uz ceļa!" un "Tumšo gājēju glābšanas misija" ietekme uz auditoriju”. Darbā tiek pētīta CSDD reklāmas kampaņu ietekme uz auditoriju. Darba ... -
CSDD reklāmas kampaņas "Izkāp no telefona!" vēstījums un auditorijas viedokļu analīze
(Latvijas Universitāte, 2022)Bakalaura darba tēma ir CSDD reklāmas kampaņas “Izkāp no telefona!” vēstījums un auditorijas viedokļu analīze". Bakalaura darba mērķis ir izpētīt reklāmas kampaņas “Izkāp no telefona” auditorijas viedokli par reklāmas ... -
CSDD sociālā mārketinga kampaņa "Dārgs prieks": komunikācijas aktivitāšu un auditorijas viedokļu analīze
(Latvijas Universitāte, 2023)Bakalaura darbā “CSDD sociālā mārketinga kampaņas “Dārgs prieks”: komunikācijas aktivitāšu un auditorijas viedokļu analīze” tiek pētīti sociālā mārketinga un pārliecināšanas komunikācijas pamatprincipi. Darba teorētiskā ... -
CSDD sociālās reklāmas kampaņas: vēstījuma analīze un auditorijas uzvedības izmaiņas
(Latvijas Universitāte, 2009)Maģistra darbā „CSDD sociālās reklāmas kampaņas: vēstījuma analīze un auditorijas uzvedības izmaiņas” apskatītas sociālā mārketinga teorijas, vēstījumu veidošanas pamatprincipi, veikta CSDD satiksmes drošības kampaņu ... -
CSDD sociālo reklāmu efekti dažādās auditorijās
(Latvijas Universitāte, 2009)Bakalaura darba nosaukums ir CSDD sociālo reklāmu efekti dažādās auditorijās. Mērķis ir atklāt un analizēt reklāmas efektus uz auditoriju kampaņās „Redzi jostu- sprādzējies!” un „Vienu jau var?! Beigta balle!” un uzzināt ... -
CSDD vides sociālās reklāmas laika posmā no 2001.gada līdz 2006.gadam: semiotiskā analīze un auditorijas reakcijas
(Latvijas Universitāte, 2007). Viena no aktuālākajām sociālajām problēmām Latvijā pašlaik ir ceļu satiksmes negadījumi un tajos bojā gājušo skaita palielināšanās. Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD) jau no 2001. gada organizē sociālo reklāmu ... -
"Culture jamming" kustība un tās izpausmes Latvijā
(Latvijas Universitāte, 2010)Bakalaura darbs „”Culture jamming” kustība un tās izpausmes Latvijā” ir veltīts „culture jamming” kustībai, kas cīnās pret reklāmā, medijos, kultūrā un politikā paustajām patērnieciskajām vērtībām, ka arī pēta kustības ... -
Čanelinga praktizētāju pieredze Rīgā
(Latvijas Universitāte, 2018)Bakalaura darba “Čanelinga praktizētāju pieredze Rīgā” mērķis ir noskaidrot, analizēt un salīdzināt Rīgas čanelinga praktizētāju un klausītāju pieredzes un uzskatus. Metodoloģijas daļā veiktas daļēji strukturētas intervijas ... -
Čečenijas karu ietekme uz drošības situāciju reģionā mūsdienās
(Latvijas Universitāte, 2018)Maģistra darbs apskata kā Čečenijas kari ietekmē mūsdienu drošības situāciju reģionā. Kaut arī maģistra darbs ir vairāk vērsts uz vēsturisko notikumu apskatu un analīzi, tas ir nepieciešams, lai pilnvērtīgi izprastu mūsdienu ... -
Čehijas 2009.gada Eiropas Savienības prezidentūras analīze
(Latvijas Universitāte, 2012)Bakalaura darbs “Čehijas 2009. gada Eiropas Savienības prezidentūras analīze” pievēršas tematam, kas ir īpaši aktuāls tieši mazajām ES dalībvalstīm, kuras rotējošo prezidentūru uzskata par iespēju ne tikai sevi starptautiski ... -
Čehijas, Igaunijas, Ungārijas, Latvijas, Lietuvas, Polijas, Slovākijas un Slovēnijas attīstības sadarbības politikas salīdzinājums pēc šo valstu iestāšanās Eiropas Savienībā
(Latvijas Universitāte, 2007)Iestājoties Eiropas Savienībā (ES) Čehija, Igaunija, Latvija, Lietuva, Polija, Slovākija un Slovēnija vienlaicīgi paudusi gatavību piedalīties ES attīstības sadarbības politikā, veidojot attīstības sadarbības politiku arī ... -
Černobiļa AES katastrofas reprezentācija PSRS un Latvijas PSR presē 1986. gadā
(Latvijas Universitāte, 2012)Darba mērķis ir noskaidrot, kā Černobiļa AES katastrofa tika reprezentēta PSRS un Latvijas PSR presē 1986. gadā. Teorētiskajā daļā aplūkots diskurss (Teuna A. van Deika, Jēkoba Torfinga, Mariannas Jorgensenas un Luizas ... -
Čigānu integrācija Latvijā, Spānijā un Bulgārijā
(Latvijas Universitāte, 2009)Bakalaura darbā „Čigānu integrācija Latvijā, Spānijā un Bulgārijā” aplūkotas galvenās čigānu integrācijas problēmas, balstoties uz teorētiskās literatūras apskatu par diskrimināciju, vienlīdzību un rasismu, kā arī statistikas ...