Browsing Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses by Subject "Facebook"
Now showing items 1-20 of 47
-
Aināra Šlesera priekšvēlēšanu komunikācija 2022. gada 14. Saeimas priekšvēlēšanas laikā, respondentu komunikācijas vērtējums
(Latvijas Universitāte, 2023)Bakalaura darba “Aināra Šlesera priekšvēlēšanu komunikācija 2022. gada 14. Saeimas laikā, respondentu komunikācijas vērtējums” mērķis ir izpētīt kā Ainārs Šlesers komunicē ar vēlētājiem Facebook sociālajā tīklošanas vietnē ... -
Bankas "Citadele" sociālo tīklu Facebook, Twitter un Instagram komunikācijas analīze (2018 - 2019)
(Latvijas Universitāte, 2020)Bakalaura darba Bankas “Citadele” sociālo tīklu Facebook, Twitter un Instagram komunikācijas analīze (2018 – 2019) mērķis - izpētīt bankas “Citadele” mārketinga komunikāciju sociālajos tīklos, uzmanību vēršot saturam par ... -
Covid-19 krīze: valdības oficiālie vēstījumi un ministru komunikācija sociālās tīklošanās vietnē “Facebook” ārkārtējo situāciju laikā
(Latvijas Universitāte, 2021)Bakalaura darba “Covid-19 krīze: valdības oficiālie vēstījumi un ministru komunikācija sociālās tīklošanās vietnē “Facebook” ārkārtējo situāciju laikā” mērķis ir noskaidrot valdības locekļu vēstījumus un to atšķirības ... -
Dažādu identitāšu pārvaldīšana "Facebook" vidē: Latvijas jauniešu analīze
(Latvijas Universitāte, 2017)Maģistra darba “Dažādu identitāšu pārvaldīšana “Facebook” vidē: Latvijas jauniešu analīze” mērķis ir noskaidrot Latvijā dzīvojošo jauniešu pieeju dažādu identitāšu pārvaldīšanā “Facebook” vidē. Teorijas daļa veidota, ... -
Digitālās paaudzes sevis prezentēšana „Facebook” vietnē: dažādu kultūru pieredze
(Latvijas Universitāte, 2015)Bakalaura darba mērķis ir izpētīt, kā atšķiras lietošanas un sevis prezentēšanas paradumi Facebook vietnē starp lietotājiem no dažādām valstīm. Darbā ietverta teorija par digitālās paaudzes teorētiskajiem raksturojumiem,par ... -
Domubiedru grupas "Facebook": suņu tēmai veltīto grupu satura un dalībnieku analīze
(Latvijas Universitāte, 2023)Bakalaura darba mērķis ir izanalizēt sociālā medija Facebook suņu tēmai veltīto domubiedru grupu saturu un grupu dalībniekus. Dalībniekiem ir sava virtuālā identitāte, lietošanas paradumi, kas ir mijiedarbība starp lietotāju ... -
"Facebook" komunikācija kā mārketinga instruments jaunu klientu piesaistei: "MyFitness" un "Lemon Gym" gadījums
(Latvijas Universitāte, 2019)Bakalaura darba nosaukums ir ““Facebook” komunikācija kā mārketinga instruments jaunu klientu piesaistei: “MyFitness” un “Lemon Gym” gadījums”. Darbs ir izstrādāts ar mērķi apskatīt, analizēt un salīdzināt sporta klubu ... -
Iepirkšanās un degvielas tirdzniecības pakalpojumu sniedzēju "Circle K Latvia" un "Virši-A" komunikācija sociālajā tīklā Facebook
(Latvijas Universitāte, 2020)Bakalaura darba tēma ir “Iepirkšanās un degvielas tirdzniecības pakalpojumu sniedzējus “Circle K Latvia” un “Virši-A” komunikācijas sociālajā tīklā Facebook”. Darba pētījuma mērķis ir izpētīt abu uzņēmumu komunikāciju ... -
Interneta mediju “Delfi” un “Tvnet” “Facebook” komentāru sadaļas vide un šo interneta mediju loma tās rediģēšanā un apsekošanā: kara Ukrainā gadījums
(Latvijas Universitāte, 2022)Bakalaura darba mērķis ir izpētīt interneta mediju “Delfi” un “Tvnet” “Facebook” komentāru sadaļu vidi, noskaidrojot, ar kādiem paņēmieniem interneta mediju “Delfi” un “Tvnet” darbinieki apseko sava medija “Facebook” ... -
Jauniešu informācijpratība iemaņas Facebook vietnē
(Latvijas Universitāte, 2019)Informācijpratības prasmes ir nepieciešamas ikvienam indivīdam, lai spētu droši un patstāvīgi rīkoties ar informāciju. Informāciju var meklēt dažādas vietās, tai skaitā arī Facebook, kas šobrīd arī ir viens no populārākajiem ... -
Kafijas veikala "Es Mīlu Kafiju" mārketinga aktivitāšu "Laimē 100 Illy kafijas automātus" gadījuma analīze
(Latvijas Universitāte, 2020)Bakalaura darba “Kafijas veikala "Es Mīlu Kafiju" mārketinga aktivitāšu "Laimē 100 Illy kafijas automātus" gadījuma analīze” mērķis ir izpētīt un novērtēt uzņēmuma veiktās mārketinga komunikācijas aktivitātes kampaņas ... -
"KinLeaves" reklāmas aktivitātes sociālajā tīklā “Facebook” 2016. gadā
(Latvijas Universitāte, 2017)Bakalaura darba mērķis ir izpētīt, kādas reklāmas aktivitātes uzņēmums ir veicis un noskaidrot, vai sociālajā tīklā “Facebook” ar reklāmas aktivitātēm ir iespējams sasniegt mērķauditoriju. Darbs sastāv no trīs daļām – ... -
"Kino=Citadele "reklāmas un sabiedrisko attiecību vēstījumi sociālajos medijos Twitter un Facebook : skatītāju lojalitātes saglabāšanas aspekts (2014-2015)
(Latvijas Universitāte, 2015)Bakalaura darba tēma ir "Kino = Citadele" reklāmas un sabiedrisko attiecību vēstījumi sociālajos medijos Twitter un Facebook: skatītāju lojalitātes saglabāšanas aspekts (2014-2015). Bakalaura darba mērķis: izpētīt un ... -
Lasītāju reakcijas uz korporatīvajā sociālajā tīklā publicētā satura elementiem
(Latvijas Universitāte, 2015)Maģistra darba mērķis ir izpētīt, kādiem “Facebook” sociālā tīkla vietnes profilā publicēto ziņu satura un formas elementiem ir statistiski nozīmīgā ietekme uz tādām lasītāju reakcijām kā ziņu “patikšana”, “pārpublicēšana” ... -
Latvijas Nacionālā teātra un Dailes teātra komunikācija sociālajos medijos "Facebook" un "Instagram" 2022. gadā
(Latvijas Universitāte, 2023)Bakalaura darba mērķis ir izpētīt Latvijas Nacionālā teātra un Dailes teātra sociālo mediju (Instagram un Facebook) komunikāciju un mārketinga paņēmienus 2022. gadā. Teorētiskajā daļā ir aplūkots sociālo mediju jēdziens, ... -
Latvijas Pasta komunikācija sociālajos medijos: organizācijas un lietotāju vēstījumu salīdzinājums
(Latvijas Universitāte, 2016)Bakalaura darbs “Latvijas Pasta komunikācija sociālajos medijos: organizācijas un lietotāju vēstījumu salīdzinājums” nosaka organizācijas un lietotāju radītā satura atšķirības par Latvijas Pastu, vienlaikus noskaidrojot ... -
Latvijas reģionu galvenās bibliotēkas sociālajos tīklos Draugiem.lv, Facebook un Twitter
(Latvijas Universitāte, 2015)Sociālajiem tīkliem mūsdienās ir svarīga loma lielas sabiedrības daļas saziņā. Tos izmanto ne tikai, lai sazinātos un iepazītos ar jauniem cilvēkiem, bet arī darbā, lai gūtu jaunus panākumus un atpazīstamību. Bibliotēkas ... -
Latvijas reprezentācija sociālā portāla Facebook lapā "If you like Latvia, Latvia likes you" no 2014. gada janvāra līdz 2017. gada aprīlim
(Latvijas Universitāte, 2017)Bakalaura darba „Latvijas reprezentācija sociālā portāla Facebook lapā „If you like Latvia Latvia likes you” no 2014. gada janvāra līdz 2017. gada aprīlim” mērķis ir sistematizēt un analizēt iegūtos datus par Latviju ... -
Latvijas valsts simtgades svinības: dienas kārtība Latvijas simtgades biroja "Facebook" lapā "LV100" (2017. gada janvāris - 2018. gada marts)
(Latvijas Universitāte, 2018)Bakalaura darba nosaukums ir “Latvijas valsts simtgades svinības: dienas kārtība Latvijas simtgades biroja "Facebook" lapā "LV100" (2017. gada janvāris - 2018. gada marts)”. Pētījuma mērķis ir noskaidrot, kuri komunikācijas ... -
Latvijas zvanu centru SIA Transcom Worldwide Latvia un SIA Sonido sociālā tīkla Facebook komunikācijas analīze 2021. gadā
(Latvijas Universitāte, 2022)Bakalaura darba “Latvijas zvanu centru SIA Transcom Worldwide Latvia un SIA Sonido sociālā tīkla Facebook komunikācijas analīze 2021. gadā” mērķis ir izpētīt minēto uzņēmumu Facebook komunikāciju un sniegt tās vērtējumu. ...