Search
Now showing items 1-10 of 13
Zīmolu "Škoda" un "Citroen" komunikācija sociālajos tīklos
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba Zīmolu "Škoda" un "Citroen" komunikācija sociālajos tīklos, mērķis ir veikt zīmolu "Škoda" un "Citroen" sociālo tīklu komunikācijas analīzi Latvijā, un to savstarpēji salīdzināt. Darbā tiek apskatīti zīmolu ...
Privātums un publiskums pusaudžu sociālo tīklu lietojumā: portālu "draugiem.lv" un "facebook.com" analīze
(Latvijas Universitāte, 2015)
Darba “Privātums un publiskums pusaudžu sociālo tīklu lietojumā: portālu “draugiem.lv” un “facebook.com” analīze” mērķis ir noskaidrot pusaudžu priekšstatus, ieradumus un pieredzes par privātumu un publiskumu sociālo tīklu ...
Latvijas reģionu galvenās bibliotēkas sociālajos tīklos Draugiem.lv, Facebook un Twitter
(Latvijas Universitāte, 2015)
Sociālajiem tīkliem mūsdienās ir svarīga loma lielas sabiedrības daļas saziņā. Tos izmanto ne tikai, lai sazinātos un iepazītos ar jauniem cilvēkiem, bet arī darbā, lai gūtu jaunus panākumus un atpazīstamību. Bibliotēkas ...
Bizness biznesam (B2B) mārketinga komunikācija sociālajos tīklos. Platformas „businessnetwork.lv” gadījums
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba „Bizness biznesam (B2B) mārketinga komunikācija sociālajos tīklos. Platformas „businessnetwork.lv” gadījums” mērķis ir noskaidrot kā tiek realizēta dažādu nozaru uzņēmumu bizness biznesam (B2B) komunikācija ...
Lasītāju reakcijas uz korporatīvajā sociālajā tīklā publicētā satura elementiem
(Latvijas Universitāte, 2015)
Maģistra darba mērķis ir izpētīt, kādiem “Facebook” sociālā tīkla vietnes profilā publicēto ziņu satura un formas elementiem ir statistiski nozīmīgā ietekme uz tādām lasītāju reakcijām kā ziņu “patikšana”, “pārpublicēšana” ...
Slimību profilakses un kontroles centra komunikācija sociālajos tīklos
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba tēma „Slimību profilakses un kontroles centra komunikācija sociālajos tīklos”. Darba mērķis ir noskaidrot, kāda ir šī brīža „Slimību profilakses un kontroles centra” komunikācija sociālajos tīklos, un ...
Latvijas Republikas Finanšu ministrijas ārējā komunikācija sociālajā tīklā Facebook.com un mikroemuārā Twitter.com
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot Latvijas Republikas Finanšu ministrijas ārējās komunikācijas sociālajā tīklā Facebook.com un mikroemuārā Twitter.com efektivitāti.
Pētījuma problēma ir Finanšu ministrijas efektīva ...
Latvijas apģērbu modes zīmolu komunikācija sociālajos tīklos
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darbs „Latvijas apģērbu modes zīmolu komunikācija sociālajos tīklos” ir izstrādāts ar mērķi, lai noskaidrot kā Latvijas apģērbu modes zīmoli komunicē ar saviem patērētājiem sociālajos tīklos, cik šiem zīmoliem ...
Sociālā tīkla draugiem.lv auditorijas satura veidošanas paradumi un vajadzību apmierinājums
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba tēma: Sociālā tīkla draugiem.lv auditorijas satura veidošanas paradumi un vajadzību apmierinājums. Darba mērķis noskaidrot, kādas iespējas portālā draugiem.lv auditoriju piesaista visvairāk. Izvirzītie ...
Valmieras biznesa un inovācijas inkubatora komunikācija ar mazo uzņēmumu biznesa pārstāvjiem: Vidzemes reģions
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalara darba tēma: „Valmieras biznesa un inovācijas inkubatora komunikācija ar mazo uzņēmumu biznesa pārstāvjiem: Vidzemes reģions”.
Pētījuma mērķis: izpētīt Valmieras Biznesa un inovācijas inkubatora tiešo komunikāciju ...