Now showing items 1-20 of 23

    • 8.klases matemātikas tematu retrospekcija 

      Amoliņa, Madara (Latvijas Universitāte, 2014)
      Psihologs D.Ozbels ir teicis:„Ja man vajadzētu visu izglītības psiholoģiju reducēt vienā principā, es teiktu – vienīgais un vissvarīgākais faktors, kas ietekmē mācīšanos, ir tas, ko skolēns jau zina. Pārliecinies par to ...
    • Apzinātas atbildības pilnveide 7.klases skolēniem matemātikas mācību procesā 

      Reisoglu, Rūta (Latvijas Universitāte, 2016)
      Bakalaura darba “Apzinātas atbildības pilnveide 7. klases skolēniem matemātikas mācību procesā” mērķis bija izpētīt iespējas atbildības veicināšanai matemātikas mācību procesā un izveidot skolēnu apzinātas atbildības ...
    • Atgriezeniskās saites ietekme uz mācīšanās procesu matemātikā 

      Porahoņko, Alīna (Latvijas Universitāte, 2014)
      Bakalaura darba „Atgriezeniskās saites ietekme uz mācīšanās procesu matemātikā” mērķis ir izpētīt, vai mērķtiecīgi organizēta atgriezeniskā saite palīdz uzlabot skolēnu sniegumu, kā arī novērtēt atgriezeniskās saites ietekmi ...
    • Atgriezeniskās saites izmantošana 5. klases matemātikas stundās 

      Stepanova, Linda (Latvijas Universitāte, 2018)
      Atgriezeniskās saites izmantošana 5. klases matemātikas stundās. Stepanova L., darba vadītāja Mg. paed. A. Kumerdanka. Bakalaura darbs, 70 lappuses, 4 attēli, 6 tabulas, 22 literatūras avoti, 7 pielikumi. Latviešu valodā. ...
    • Didaktiskā spēle kā motivācijas veicinātāja matemātikas stundās 

      Vavilova, Anna (Latvijas Universitāte, 2013)
      Spēles loma mācību procesā netiek pietiekami novērtēta, tāpēc autore savā darbā analizē didaktiskās spēles priekšrocības skolēnu mācību motivācijas veidošanā, kā arī piedāvā daudzveidīgas mācību darba organizācijas iespējas, ...
    • Diferencēts mācību process matemātikā 7. klasē 

      Spēlmane, Laura (Latvijas Universitāte, 2022)
      Skolēni ir atšķirīgi viens no otra, un dažādi ir veidi, kā viņi vislabāk apgūst mācību saturu. Skolotāji diezgan bieži saskaras ar “sliktu” uzvedību klasē, vai skolēnu neieinteresētību un neiesaistīšanos mācību darbā, un ...
    • Diferencēts mācību process matemātikā pamatskolas klasēs 

      Baltmane, Evija (Latvijas Universitāte, 2020)
      Šī bakalaura darba mērķis ir izstrādāt pedagoģiskajā darbībā pamatotu matemātikas metodisko materiālu diferencētam darbam matemātikā. Darbu veido 4 nodaļas. Pirmajā nodaļā ir izskaidrots diferenciācijas jēdziens un tā ...
    • Diferenciācijas iespējas matemātikas mācību procesā 

      Mitenberga, Marija (Latvijas Universitāte, 2016)
      Šī bakalaura darba mērķis ir izpētīt un apzināt diferenciācijas iespējas matemātikas mācību procesā un izstrādāt metodiskus materiālus diferenciācijas īstenošanai matemātikas mācību stundās. Darbu veido 5 nodaļas. Pirmajā ...
    • Digitālo prasmju attīstīšana matemātikas stundās 

      Sturme, Andīna (Latvijas Universitāte, 2013)
      Bakalaura darbs sastāv no skolēnam nepieciešamo pamatprasmju apraksta, mācību priekšmeta standarta un programmas prasību apkopojuma digitālo prasmju apguvei, skolēnu digitālo prasmju praktiskās pārbaudes rezultātiem un ...
    • Digitālo rīku izmantošana formatīvajā vērtēšanā attālinātajās mācībās vidusskolas matemātikā 

      Smikovska, Santa (Latvijas Universitāte, 2021)
      Kopš 2020. gada 26. oktobra visās izglītības iestādēs tika noteikts rīkot mācību procesu attālināti. Līdz ar to skolotājiem bija jādomā kā efektīvāk pasniegt mācību stundas, lai skolēniem būtu iespējams apgūt mācību vielu. ...
    • Domāšanas prasmju pilnveide matemātikā 6.klasei augstākajā līmenī 

      Zālīte, Līga (Latvijas Universitāte, 2014)
      Bakalaura darbā autors pētījis domāšanas prasmes, konkrētāk analizējot plānošanas, klasifikācijas un analītiskās prasmes teksta izpratnē augstākajā izziņas līmenī un to pilnveidi matemātikā 6. klasei. Darbā ir veikta skolēnu ...
    • Grupu darba izmantošana matemātikā mācību procesa diferencēšanai pamatskolā 

      Bambe, Gundega (Latvijas Universitāte, 2013)
      Bakalaura darbā „Grupu darba izmantošana matemātikā mācību procesa diferencēšanai pamatskolā” ir analizēts diferencēts mācību process, kurā izmanto grupu darbus. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt grupu darbu efektivitāti, ...
    • Informācijas sakārtošanas prasme 7.klases matemātikā attālinātā mācību procesā 

      Kalniņa, Laura (Latvijas Universitāte, 2021)
      Bakalaura darbs „ Informācijas sakārtošanas prasme 7.klases matemātikā attālinātā mācību procesā.” tiek veikts pētījums par informācijas sakārtošanas prasmēm matemātikas mācību procesā. Darbs sastāv no septiņām nodaļām: ...
    • Klausīšanās prasmju attīstīšana matemātikā 6. klases skolēniem 

      Fjodorova, Aleksandra (Latvijas Universitāte, 2013)
      Bakalaura darba ietvaros ir izveidoti un aprobēti metodiskie materiāli kā arī izstrādāti metodiskie ieteikumi klausīšanās prasmju attīstīšanai matemātikā 6. klases skolēniem. Metodisko materiālu un ieteikumu izstrādāšanai ...
    • Matemātikas mācību satura personīgā nozīmība pamatskolas skolēnam 

      Pūliņa, Silvija (Latvijas Universitāte, 2016)
      Bakalaura darba “Matemātikas mācību satura personīgā nozīmība pamatskolas skolēnam” mērķis bija izpētīt pieejas motivācijas veidošanai un izveidot metodiskus materiālus personiskās ieinteresētības veicināšanai matemātikas ...
    • Mācību stundas aktualizācija kā viens no priekšnoteikumiem matemātikas apguvei pamatskolā 

      Parmuhina, Darja (Latvijas Universitāte, 2014)
      Mūsdienās daudzi skolēni stāsta, ka viņi nav motivēti mācīties, skolotāji necenšas ieinteresēt skolēnus, lai tie mācītos. Šajā darbā ir pētīts, kā mācību stundas aktualizācijas daļa un izvēlētās mācību metodes ietekmē ...
    • Patstāvīgās mācīšanās organizēšana matemātikā 10. klasei attālinātā mācību procesā 

      Pāvulēns, Rūdolfs (Latvijas Universitāte, 2021)
      Darba mērķis ir izveidot un aprobēt palīgmateriālu, ar kura palīdzību skolēni var salīdzināt savas atbildes. Ārkārtas situācijas laikā izglītības iestādes organizēja mācības attālināti. Attālināto mācību laikā, skolēniem ...
    • Problēmrisināšanas stratēģijas izziņas darbības aktivizēšanai vidusskolas matemātikā 

      Vītola, Laila (Latvijas Universitāte, 2019)
      Problēmrisināšanas stratēģijas izziņas darbības aktivizēšanai vidusskolas matemātikā. Laila Vītola, darba vadītāja mg. paed. Aira Kumerdanka. Darbā aplūkots domāšanas process, izziņas darbības aktivizēšana, izmantojot ...
    • Proporcionālās spriešanas attīstīšana pamatskolas matemātikas kursā 

      Linde, Arta (Latvijas Universitāte, 2022)
      Pētījums balstīts uz nepieciešamību mērķtiecīgi attīstīt skolēnu proporcionālo spriešanu kā domāšanas stratēģiju, lai uzlabotu izpratni par matemātikas mācību saturu, sniedzot ieteikumus pedagogiem, kā virzīt mācīšanos, ...
    • Rokasgrāmata jaunajam matemātikas skolotājam 

      Taujinska, Dace (Latvijas Universitāte, 2013)
      Bakalaura darbā „Rokasgrāmata jaunajam matemātikas skolotājam” izpētītas un salīdzinātas Austrālijas, Eiropas Savienības un Latvijas skolotāju kompetences. Salīdzināti Latvijas Universitātes programmas „Vidusskolas matemātikas ...