Search
Now showing items 1-10 of 11
Skolotāju uzdoto jautājumu veidi bioloģijas un ģeogrāfijas mācību stundās
(Latvijas Universitāte, 2019)
Darba mērķis ir gadījuma pētījumā izpētīt bioloģijas un ģeogrāfijas mācību stundās uzdoto jautājumu veidus un dziļumu, pamatojoties uz Blūma taksonomiju. Veikta zinātniskās literatūras analīze par jautājumu veidiem un to ...
Izlaušanās spēles elementi bioloģijas un informātikas apguvē
(Latvijas Universitāte, 2019)
Izlaušanās spēles elementi bioloģijas un informātikas apguvē. Vanaga M., darba vadītājs lektore, Dr. phys. Dudareva I. Bakalaura darbs, 63 lappuses, 22 attēli, 8 tabulas, 43 literatūras avoti, 13 pielikumi. Latviešu valodā. ...
Matemātikas programma 5. - 6. klasei vēsturiskā aspektā
(Latvijas Universitāte, 2019)
Matemātikas programma 5. – 6. klasei vēsturiskā aspektā. Titova A., darba vadītājs Asoc.prof. J. Mencis. Bakalaura darbs, 54 lappuses, 11 attēli, 19 tabulas, 27 literatūras avoti. Latviešu valodā. Bakalaura darba “Matemātikas ...
Problēmrisināšanas stratēģijas izziņas darbības aktivizēšanai vidusskolas matemātikā
(Latvijas Universitāte, 2019)
Problēmrisināšanas stratēģijas izziņas darbības aktivizēšanai vidusskolas matemātikā. Laila Vītola, darba vadītāja mg. paed. Aira Kumerdanka. Darbā aplūkots domāšanas process, izziņas darbības aktivizēšana, izmantojot ...
Vizualizācija kā stratēģija 6.klases skolēniem sadzīvisku situāciju atrisināšanai
(Latvijas Universitāte, 2019)
Sadzīvisko situāciju atrisināšana skolā ir balstīta uz nepieciešamību skolēniem attīstīt spēju risināt problēmsituācijas ārpus mācību vides. Latvijas Republikas izglītības standartā noteikts, ka skolēniem, beidzot 6. klasi, ...
Formatīvā vērtēšana digitāli bioloģijā un ģeogrāfijā
(Latvijas Universitāte, 2019)
Darba mērķis ir izpētīt formatīvās vērtēšanas (FV) digitāli izmantošanu bioloģijas un ģeogrāfijas mācību procesā. Literatūras analīze veikta par vērtēšanu, atgriezenisko saiti, IKT rīkiem un FV digitālajiem rīkiem bioloģijā, ...
Plakāta kā vizualizācijas līdzekļa izmantošana bioloģijas apguvē pamatskolā
(Latvijas Universitāte, 2019)
Darbā analizēta plakāta izveide bioloģijas apguvē pamatskolā, ar mērķi panākt skolēnu efektīvāku kognitīvo un sociālo spēju pielietojumu. Mērķa sasniegšanai ir izveidoti un aprobēti divi mācību stundu plāni, kā arī izveidots ...
Sadarbības prasmju pilnveide ķīmijas un bioloģijas starppriekšmetu projektā: “Gaiss un tā kvalitāte”
(Latvijas Universitāte, 2019)
Sadarbības prasmju pilnveide ķīmijas un bioloģijas starppriekšmetu projektā:” Gaiss un tā kvalitāte”. Patmalniece L., darba vadītāja vad.pētn., Dr. ped. Birziņa R. Bakalaura darbs, 57 lappuses, 16 attēli, 9 tabulas, 64 ...
Fizikālo modeļu izmantošana fizikas un informātikas apguvē
(Latvijas Universitāte, 2019)
Fizikālo modeļu izmantošana fizikas un informātikas apguvē. Jemeļjanovs D., darba vadītājs Dr. Phys., Dudareva I.. Bakalaura darbā ir 81 lappuse, 5 nodaļas, 17 apakšnodaļas, 10 tabulas, 45 attēli, 9 pielikumi, 25 informācijas ...
Funkcijas jēdziens pamatskolā skolēniem ar mācīšanās traucējumiem vispārizglītojošās klasēs
(Latvijas Universitāte, 2019)
Funkcijas jēdziens pamatskolā skolēniem ar mācīšanās traucējumiem vispārizglītojošajās klasēs. Dita Augule, darba vadītājs asoc. prof. Jānis Mencis. Darbā aplūkots mācību saturs pamatskolā tematā “Funkcijas”un mācīšanās ...