Show simple item record

dc.contributor.advisorDudareva, Inese
dc.contributor.authorŠneidere, Agneta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
dc.date.accessioned2022-06-28T01:02:25Z
dc.date.available2022-06-28T01:02:25Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other89534
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/59437
dc.description.abstractPraktisko darbu diferenciācija fizikas un bioloģijas apguvē. Šneidere A., darba vadītāja Dr. phys. Dudareva I. Bakalaura darbs, 89 lappuses, četras nodaļas un 16 apakšnodaļas, 11 pielikumi 27 lappušu apjomā, izmantoti 20 literatūras avoti. Latviešu valodā. Darbā aprakstītas praktisko darbu diferenciācijas iespējas fizikas un bioloģijas mācību priekšmetos, kā arī iekļauti atlasīti nediferencēti un izveidoti diferencēti praktiskie darbi, kas tika aprobēti praksē skolā. Apkopojot rezultātus, secināts, ka izmantojot pēc pētāmās problēmas diferencētus praktiskos darbus, kā liecina skolēnu sniegums, skolotāju aptauja un ekspertu izvērtējums, iespējams pilnveidot eksperimentālās darbības prasmes – veikt eksperimentu, iegūt un reģistrēt datus un izvērtēt rezultātus. Lai izdarītu secinājumus par zināšanu pilnveidi, jāpiedāvā skolēniem regulāri veikt diferencētus praktiskos darbus.
dc.description.abstractDifferentiation of practical work in the acquisition of physics and biology. Šneidere A., supervisor Dr. phys. Dudareva I. Bachelor’s thesis, 89 pages, four chapters and 16 subsections, 11 appendices of 27 pages, 20 sources of literature. Written in Latvian. The paper describes the possibilities of differentiation of practical work in the subjects of physics and biology, as well as includes selected undifferentiated and created differentiated practical work, which was approbated in practice at school. In conclusion, it would appear that by offering differentiated practical work in the learning process, as evidenced by students' performance, teacher surveys and expert evaluation, it is possible to improve experimental skills – to perform an experiment, obtain and register data and evaluate results. In order to draw conclusions about the development of knowledge, students should be offered to do differentiated practical work on a regular basis.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectPraktiskais darbs
dc.subjectFizika
dc.subjectBioloģija
dc.subjectAtklājuma līmenis
dc.subjectDiferenciācija
dc.titlePraktisko darbu diferenciācija fizikas un bioloģijas apguvē
dc.title.alternativeDifferentiation of practical work in the acquisition of physics and biology
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record