Browsing by Title
Now showing items 11846-11865 of 60876
-
Diferencētā pieieja informātikas stundās vidusskolā
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2016) -
Diferencētās pieejas nodrošināšana angļu valodas mācīšanas un mācīšanās procesā sākumskolā 3.,4.klasē.
(Latvijas Universitāte, 2006)Diplomdarbs sastāv no 5 nodaļām, 5 apakšnodaļām, ievada, nobeiguma, literatūras un avotu saraksta un pielikumiem. Darba apjoms 58 lappuses, 18 attēli, 2 tabulas, 41 bibliogrāfiskie nosaukumi, 7 pielikumi. Diplomdarbā ir ... -
Diferencētās urbanizācijas izpausmes: Cēsu piemērs
(Latvijas Universitāte, 2010)Bakalaura darbā aplūkota un analizēta Cēsu pilsētas attīstība diferencētās urbanizācijas kontekstā. Pētījums sastāv no sešām nodaļām. Pirmajā no tām dota urbanizācijas kā procesa definīcija un būtība, bet otrajā diferencētās ... -
Diferencēti mācību uzdevumi atšķirīga angļu valodas līmeņa skolēniem 4.klasē
(Latvijas Universitāte, 2011)Ikdienas darbā skolotāji sastopas ar skolēniem, kuri ir ļoti dažādi, viņiem ir dažādas spējas, dotības un intereses, katram ir savas uztveres īpatnības un attīstības temps. Angļu valodas skolotāji bieži vien nonāk situācijā, ... -
Diferencēti mājas darbi krievu literatūrā pamatskolā
(Latvijas Universitāte, 2018)Musdienu bērniem materiāla apgūšanai ir nepieciešama individuāla pieeja, kas var izpausties kā diferencētu mājas darbu izstrāde un pielietojujms praksē. Darba mērķis ir izstrādāt diferencētus uzdevumus krievu literatūrā ... -
Diferencēti norādījumi 5. klases skolēnu stāstu rakstīšanas prasmju attīstībai angļu valodas stundās
(Latvijas Universitāte, 2023)Ņemot vērā katra skolēna prasmes, attīstību un individuālo izglītības procesa gaitu, angļu valodas mācību priekšmeta skolotājam ir svarīgi zināt, kā sekmīgi attīstīt un vērtēt stāstu rakstīšanas prasmes angļu valodas ... -
Diferencēts Mācību Process Jauktu Spēju 4. Klases Skolēnu Angļu Valodas Rakstīšanas Prasmju Uzlabošanai
(Latvijas Universitāte, 2023)Tā kā skolas kļūst iekļaujošākas, katra klase kļūst daudzveidīgāka, un skolotājiem ir jāatrod veids, kā pielāgoties katra skolēna vajadzībām. Šī pētījuma autores pieredze liecina, ka skolēniem visgrūtāk ir apgūt rakstīšanas ... -
Diferencēts mācību process matemātikā 7. klasē
(Latvijas Universitāte, 2022)Skolēni ir atšķirīgi viens no otra, un dažādi ir veidi, kā viņi vislabāk apgūst mācību saturu. Skolotāji diezgan bieži saskaras ar “sliktu” uzvedību klasē, vai skolēnu neieinteresētību un neiesaistīšanos mācību darbā, un ... -
Diferencēts mācību process matemātikā pamatskolas klasēs
(Latvijas Universitāte, 2020)Šī bakalaura darba mērķis ir izstrādāt pedagoģiskajā darbībā pamatotu matemātikas metodisko materiālu diferencētam darbam matemātikā. Darbu veido 4 nodaļas. Pirmajā nodaļā ir izskaidrots diferenciācijas jēdziens un tā ... -
Diferencētu uzdevumu izveide angļu valodas mācību stundās 5. klasē
(Latvijas Universitāte, 2023)Mācību materiālu pielāgošana skolēnu dažādo zināšanu un spēju līmeņiem ir būtisks efektīvas mācīšanas aspekts mūsdienās. Diferencēšanas jēdziens ir svarīga pieeja šī mērķa sasniegšanai, jo tā atzīst studentu individuālās ... -
Diferencialrēķini un integrālrēķini: inženierzinātņu un mehānikas fakultātes studentiem
(Latvijas Universitāte, 1941) -
DIFERENCIĀCIJA 8. KLASES SKOLĒNU MOTIVĀCIJAS UZLABOŠANAI ANGĻU VALODAS STUNDĀS
(Latvijas Universitāte, 2022)Diplomdarbs "Diferenciācija 8. klases skolēnu motivācijas sekmēšanai angļu valodas stundās" tika uzrakstīts ar mērķi izpētīt, kā diferenciācija var veicināt 8. klases skolēnu motivāciju angļu valodas stundās. Darbā uzsvērta ... -
Diferenciācija angļu valodas mācību stundās 4.klases skolēnu lasītprasmes uzlabošanai
(Latvijas Universitāte, 2017)Šī pētījuma mērķis bija izmeklēt diferenciācijas ietekmi uz skolēnu lasītprasmes attīstību. Šis pētījums norisinājās vidusskolā, Rīgā. Pētījuma grupa bija 28 skolēni no divām 4. klašu grupām un viena angļu valodas skolotāja ... -
Diferenciācija kā veids mācību rezultātus uzlabošanai skolēniem ar jauktām spējām angļu valodā 7.klasē
(Latvijas Universitāte, 2017)Šī diplomdarba “Diferenciācija angļu valodas mācību stundu rezultātu uzlabošanai jauktu spēju 7. klasē” autores mērķis ir izstrādāt mācību stundas atbilstoši diferencētajai apmācības stratēģijai un uzlabot mācību rezultātus ... -
Diferenciācija: pieredze un rekomendācijas svešvalodu mācīšanas un zināšanu pārbaudes sistēmas pilnveidei vidusskolā
(Latvijas Universitāte, 2021)Saskaņā ar izglītības standartu, skolēniem, beidzot vidusskolu, būtu jāsasniedz B 2 līmenis pirmajā svešvalodā. Centralizēto eksāmenu rezultāti liecina, ka 42% vidusskolas beidzēju šo līmeni nesasniedz. Tas, savukārt, ... -
Diferenciācija: pieredze un rekomendācijas svešvalodu mācīšanas un zināšanu pārbaudes sistēmas pilnveidei vidusskolā
(Latvijas Universitāte, 2021)Saskaņā ar izglītības standartu, skolēniem, beidzot vidusskolu, būtu jāsasniedz B 2 līmenis pirmajā svešvalodā. Centralizēto eksāmenu rezultāti liecina, ka 42% vidusskolas beidzēju šo līmeni nesasniedz. Tas, savukārt, ... -
Diferenciācijas iespējas matemātikas mācību procesā
(Latvijas Universitāte, 2016)Šī bakalaura darba mērķis ir izpētīt un apzināt diferenciācijas iespējas matemātikas mācību procesā un izstrādāt metodiskus materiālus diferenciācijas īstenošanai matemātikas mācību stundās. Darbu veido 5 nodaļas. Pirmajā ... -
Diferenciācijas indukcijas izpēte pēc BRAF un mTOR inhibitoru apstrādes BRAF mutētās ādas melanomas šūnās
(Latvijas Universitāte, 2022)Darba mērķis bija padziļināti izpētīt BRAF inhibīcijas un sekojoši kombinētās BRAF un mTOR inhiibīcijas ietkemi uz metastātiskās BRAF mutēās melanomas šūnu līnijas SKMel28 šūnu ciklu, dzīvotspēju un inducēto atgriezensiko ... -
Diferenciācijas kvalitāte iekļaujošā izglītībā pamatskolā
(Latvijas Universitāte, 2022)Maģistra darba mērķis – pētīt diferenciācijas kvalitātes vērtēšanas kritērijus pamatskolā. Pētījuma dizains ir aprakstošs pētījums. Teorētiskajā daļā analizēta diferenciācija skolēnu iekļaušanās veicināšanai vispārizglītojošā ... -
Diferenciācijas un individuālizacijas metodes angļu valodas apguves personalizēšanai bērnudārzā
(Latvijas Universitāte, 2012)Diplomdarba tēma, attiecīgi, diferenciācijas un individuālizacijas metodes angļu valodas apguves personalizēšanai bērnudārzā tika izvēlēta, jo darba Autore uzskata ka uz individuālizaciju un diferenciāciju balstīti uzdevumi ...