Auflistung nach Autor "Kanča, Kornēlija"
Anzeige der Dokumente 1-19 von 19
-
Audzināšanas problēmas Tomasa Bernharda autobiogrāfiskajos darbos
Dzelme, Jānis (Latvijas Universitāte, 2008)Mūsdienu sabiedrībā audzināšanas problēmas ir kļuvušas ļoti aktuālas. Masu mēdiji katru dienu ziņo par drausmīgiem notikumiem bērnu un jauniešu dzīvē. Vecāki un aizbildņi ir noraizējušies par skolām un par audzināšanu. ... -
Brīvais darbs kā viena atvērto mācību darba formām vācu valodas kā svešvalodas apguvē
Liepa, Dace (Latvijas Universitāte, 2009)Diplomdarba temats ir „ Brīvais darbs kā viena atvērto mācību darba forma vācu valodas kā svešvalodas apguvē ( 10.-12. klasē)”. Darba autore izvēlējās šo tematu, jo šis tamats ir aktuāls didaktiskajā literatūrā un arvien ... -
Frazeoloģismi vācu valodas stundās (10. – 12.klase)
Gailīte, Ieva (Latvijas Universitāte, 2008)Diplomdarbā „Frazeoloģismi vācu valodas kā svešvalodas stundās (10. – 12. klase)” tiek aplūkotas problēmas, kas saistītas ar mācīšanas un mācīšanās procesiem, bet tēma tiek apskatīta arī no psiholoģiskā viedokļa. Lai ... -
Interaktīvo metožu nozīme pedagoģiskajā procesā vācu valodas stundās.
Galuza, Ieva (Latvijas Universitāte, 2006)Diplomdarbā “Interaktīvo metožu nozīme pedagoģiskajā procesā vācu valodas stundās pamatskolā” ir aplūkots pedagoģiskā procesa teorētiskais pielietojums, metožu iedalījums; balstoties uz pedagoģijas zinātnieku atziņām, ... -
Internets vācu valodas kā svešvalodas stundās vidusskolā
Līcītis, Jānis (Latvijas Universitāte, 2009)Diplomdarbā ”Internets vācu valodas kā svešvalodas stundās vidusskolā” tiek aprakstītas programmas un palīglīdzekļi, ar kuriem varētu strādāt vācu valodas stundās, kuras notiek klasēs, kas apgādātas ar datoriem un interneta ... -
Jaunas mācīšanas un mācīšanās formas
Poga, Inga (Latvijas Universitāte, 2008)Tā kā mūsdienu sabiedrība cilvēkam izvirza jaunas prasības, tika izstrādāta jauna skolas sistēmas koncepcija, kuras mērķis ir attīstīt skolēnos patstāvību, prasmi patstāvīgi darboties, atbildības sajūtu un spēju komunicēt. ... -
Komplektizdevums kā svarīgs faktors vācu valodas kā svešvalodas apguvē vidusskolā
Rozentāle, Lelde (Latvijas Universitāte, 2008)Diplomdarba nosaukums ir „Komplektizdevums kā svarīgs faktors vācu valodas kā svešvalodas apguvē vidusskolā.” Diplomdarba mērķis bija uzzināt, kā kopumā ir attīstījušās mācību grāmatas un mācību metodes. Būtiski bija ... -
Kritiskā domāšana vācu valodas stundās vidusskolā
Nierliņa-Buzmakova, Jolanta (Latvijas Universitāte, 2008)Latvijā tiek diskutēts par kritisko domāšanu kā pedagoģisko fenomenu pedagoģiskajā praksē tikai 20. gadsimta deviņdesmitajos gados. Šajā diplomdarbā apkopoti un analizēti kritiskajai domāšanai nepieciešamie priekšnoteikumi, ... -
Lasītprasmes pilnveidošana svešvalodas stundās sākumskolā
More, Antra (Latvijas Universitāte, 2006)Diplomdarba „Lasītprasmes pilnveidošana svešvalodas stundās sākumskolā” temata izvēli noteica vairāki faktori: •jaunā Pamatizglītības standarta svešvalodā iedzīvināšana praksē un izmaiņas mācību priekšmeta saturā, kas ... -
Mācību metožu daudzveidība vidusskolā
Jansone, Maija (Latvijas Universitāte, 2010)Diplomdarba nosaukums ir ‘’ Mācību metožu daudzveidība vidusskolā’’. Mūsdienās bieži tiek diskutēts par jēdzienu ‘’laba mācību stunda’’, par to - kādi elementi ietilpst un no kādiem krtērijiem tā veidojas. Vairāki autori ... -
Mācību veidi un vārdu krājuma apgūšanas formas Vācu valodas kā svešvalodas stundās (10. – 12. klasēs)
Misuļina, Gunita (Latvijas Universitāte, 2008)Diplomdarba temats ir „Mācību veidi un vārdu krājuma apgūšanas formas vācu valodas kā svešvalodas stundās (10. – 12. klasē”.Izstrādātajā darbā tika apskatīti vairāki svarīgi vārdu krājumu mācīšanas aspekti. Kā svarīgs ... -
Motivācijas un runas spēju attīstības problēmas vācu valodas kā svešvalodas mācību stundās
Sveile, Linda (Latvijas Universitāte, 2009)Diplomdarba „Motivācijas un runas spēju attīstības problēmas vācu valodas kā svešvalodas mācību stundās“ galvenais mērķis ir noteikt sakarību starp motivāciju, pozitīvām sajūtām un runas spēju attīstību vācu valodas kā ... -
Priekšrocības un trūkumi svešvārdu izmantošanā vācu valodas stundās skolēniem ar piekšzināšanām
Pospelova, Anna (Latvijas Universitāte, 2010)Diplomdarba mērķis ir aplūkot un izpētīt svešvārdu izmantošanas priekšrocības un trūkumus vācu valodas stundās. Darbā tiek apskatīti ''par'' argumenti, kuri pamato lietderīgu svešvārdu izmantošanu, tie bagātina skolēnu ... -
Profesionālā vārdu krājuma (ekonomika) apguve vācu valodas kā svešvalodas nodarbībās
Skurule, Marija (Latvijas Universitāte, 2008)Diplomdarbs aplūko valodas izmantošanas nozīmi mūsdienu biznesa un profesionālajā pasaulē. Jēdziens „biznesa vācu valoda“ vai „profesionālā vācu valoda“ ir kopīgs termins dažādām profesionālajām valodām, kuras ir saistītas ... -
Projektu metodes izmantošana vācu valodas kā svešvalodas stundās vidusskolas vecākajās klasēs
Laizāne, Laura (Latvijas Universitāte, 2009)Diplomdarbā „ Projektu metodes izmantošana vācu valodas kā svešvalodas stundās vidusskolas vecākajās klasēs“ tiek pētīta Projektu metodes ietekme uz sociālo mācīšanos grupu darba ietvaros un ietekme efektīvākai vācu valodas ... -
Sociokulturālā informācija dziesmu tekstos un tās interpretācija vācu valodas stundās.
Guseva, Nataļja (Latvijas Universitāte, 2006)Diplomdarbs «Sociokulturālā informācija dziesmu tekstos un tās interpretācija vācu valodas stundās» tika rakstīts ņemot vērā svešvalodas mācīšanas starpkulturālās pieejas principus. Darba pirmajā daļā tiek iztirzāta terminu ... -
Tekstu izpratnes metodiskie paņēmieni vācu valodas kā svešvalodas stundās vecākajās klasēs
Godiņa, Iveta (Latvijas Universitāte, 2008)Diplomdarbā „Tekstu izpratnes metodiskie paņēmieni vācu valodas kā svešvalodas stundās vecākajās klasēs” tiek aplūkotas problēmas, kas saistītas ar tekstu lasīšanu. Darbā tiek izvērtēti didaktiski – metodiskie elementi: ... -
Valstmācības loma komunikatīvās kompetences pilnveidē pamatskolā.
Cepurniece, Baiba (Latvijas Universitāte, 2006)1)Diplomdarbā tiek apskatīti jautājumi par valstmācības nozīmi un lomu svešvalodas apguvē. Valoda aktīvi piedalās noteiktas kultūras veidošanās procesā, bez sapratnes par cilvēkiem un kultūru, kas šo valodu radījuši, ... -
Vācu valoda pirmsskolā
Nagliņa, Zane (Latvijas Universitāte, 2008)Anotacija. Svešvalodas apguvei mūsdienās ir nozīmīga loma. Lai varētu pretendēt un iegūt labu darba vietu, ir jāprot vismaz viena svešvaloda. Ir ieteicams jau agrā bērnībā sākt ar svešvalodu apguvi, lai bērns varētu ...