• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Search
  •   DSpace Home
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 2344

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Latviešu nacionālās identitātes vērtību - lauku un lauksaimniecības - reprezentācija laikrakstā "Latvijas Avīze" (2004-2008) 

Ločmele, Klinta (Latvijas Universitāte, 2009)
Maģistra darba mērķis ir atklāt, kā laikraksts „Latvijas Avīze” reprezentē laukus un lauksaimniecību pēc Latvijas iestāšanās Eiropas Savienībā, vai tiem piešķir latviešu nacionālās identitātes vērtību nozīmi. Teorija aplūko ...
Thumbnail

Dāvināšana kā patērēšanas kultūras iezīme. Rokas pulksteņu iegādes ietekmējošie faktori 

Erdmane-Hermane, Kristiāna (Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba tēma ir ‘’Dāvināšana kā patērēšanas kultūras iezīme. Rokas pulksteņu iegādes ietekmējošie faktori’’. Darba mērķis ir noskaidrot, kā cilvēki izvēlas dāvanas, kādi ir noteicošie kritēriji dāvanu izvēlē un vai ...
Thumbnail

Vērtību izmantojums zīmolvedībā ekonomiskās krīzes laikā: Madara un Lāči piemērs 

Anstrauts, Lauris (Latvijas Universitāte, 2011)
Bakalaura darba „Vērtību izmantojums zīmolvedībā ekonomiskās krīzes apstākļos: Madara un Lāči piemēri” mērķi ir noskaidrot, kādas vērtības ir ietvertas Madara un Lāči zīmolos un kā abi zīmoli tās pierāda savā ikdienas darbā ...
Thumbnail

Viļa Lāča reprezentācija latviešu presē (1988 - 2004) 

Krūmiņa, Baiba (Latvijas Universitāte, 2012)
Bakalaura darba mērķis ir atsegt, to kā latviešu presē laikposmā no 1988. līdz 2004. gadam tiek reprezentēts rakstnieks un politiķis Vilis Lācis. Teorija aplūko sociālo atmiņu, reprezentāciju, ietver Viļa Lāča personības ...
Thumbnail

Politisko skandālu rāmējums laikrakstos Diena, Neatkarīgā Rīta Avīze un Latvijas Avīze (2000─2006) 

Lindenbauma, Linda (Latvijas Universitāte, 2007)
Bakalaura darbā „Politisko skandālu rāmējums laikrakstos Diena, Neatkarīgā Rīta Avīze un Latvijas Avīze (2000 – 2006)” tiek aplūkoti politiskie skandāli Latvijā pirms 8. un 9. Saeimas vēlēšanām, analizēts to rāmējums trijos ...
Thumbnail

LTV7 kā sporta kanāla reputācijas aspekti auditorijas vērtējumā 

Steponenaite, Jurāte (Latvijas Universitāte, 2010)
Izstrādātā bakalaura darba tēma ir LTV7 kā sporta kanāla reputācijas aspekti auditorijas vērtējumā. Bakalaura darba ietvaros tiks noskaidrots patērētāja, t.i., skatītāju vērtējums šiem reputācijas aspektiem, kas izvēlēti ...
Thumbnail

Jūrmalas mūzikas pasākumu ietekme uz vietējo tūrismu(2010-2015) 

Jofe, Alina (Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba tēma ir “Jūrmalas mūzikas pasākumu ietekme uz vietējo tūrismu (2010- 2015)”. Darba mērķis ir noskaidrot, kā mūzikas pasākumi ietekmē vietējā tūrisma attīstību Jūrmalā. Darbs sastāv no teorētiskās, ...
Thumbnail

Lasīšanas galvenā motivācija mūsdienu bērniem un tās sekmēšana ar bibliotekārām un pedagoģiskām darba metodēm 

Aldersone, Anita (Latvijas Universitāte, 2007)
Bakalaura darbā aplūkota interaktīvās tehnoloģijas progresa pieaugošā ietekme uz bērnu lasīšanas motivāciju. Darba mērķis bija apzināt un analizēt bērnu lasīšanas procesu, noteikt bērnu lasīšanas intereses. Pētījumā ...
Thumbnail

Mārketinga kampaņa "Meteorīts" Mazsalacā: Tele2 lietotāju uzvedības stratēģija 

Bērziņa, Zane (Latvijas Universitāte, 2010)
Darba nosaukums ir „Mārketinga kampaņa „Meteorīts” Mazsalacā: Tele2 lietotāju uzvedības stratēģija”. Pētījums tiek veikts, lai noskaidrotu, kāda ir Tele2 lietotāju attieksme pret Tele2 kā zīmolu un rīcība šīs kampaņas ...
Thumbnail

TV seriāla "Neprāta cena" auditorija: etnometodoloģisks pētījums 

Lasmane, Laura (Latvijas Universitāte, 2008)
Šajā bakalaura darbā pētīta Latvijas Televīzijas 1. kanāla seriāla „Neprāta cena” auditorija, pastiprinātu uzmanību pievēršot tam, kā tā uztver un reflektē šo mediju saturu. Darba mērķis ir noskaidrot, kā auditorijas locekļi ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 235

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Discover

AuthorMiļūna, Kristīne (5)Ardava, Laura (3)Bērziņa, Zane (3)Kalniņa, Sintija (3)Kalve, Anita (3)Kazaka, Olga (3)Leitāne, Inga (3)Pozņakovs, Kārlis (3)Prancāne, Laura (3)Procevska, Olga (3)... View MoreSubject
Komunikācijas zinātne (2344)
sociālie mediji (57)komunikācija (47)auditorija (46)sociālie tīkli (46)zīmols (45)reprezentācija (43)mārketings (32)reklāma (32)mārketinga komunikācija (31)... View MoreDate Issued2020 - 2021 (213)2010 - 2019 (1501)2006 - 2009 (630)

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV