Search
Now showing items 1-10 of 22
NIKE+RUN Club mārketinga komunikācijas plāna izstrāde zīmola attīstīšanai Latvijā 2016./2017.gadam
(Latvijas Universitāte, 2016)
Maģistra darbs “Nike+ Run Club mārketinga komunikācijas plāna izstrāde zīmola attīstīšanai Latvijā 2016./2017. gadam”. Maģistra darba mērķis ir, pamatojoties uz integrētā mārketinga komunikāciju teorijas atziņām, Nike+ ...
Latvijas lielāko universitāšu logo analīze zīmola identitātes aspektā
(Latvijas Universitāte, 2016)
Maģistra darbā „Latvijas lielāko universitāšu logo analīze zīmola identitātes aspektā”, darba autors apskata Latvijas Universitātes, Rīgas Tehniskās universitātes un Rīgas Stradiņa universitātes logotipus zīmola identitātes ...
Uzņēmuma SIA "Oriflame Latvija" zīmols un patērētāju attieksmes veidošana
(Latvijas Universitāte, 2015)
Darba tēma: Oriflame zīmola tēla veidošana Latvijā.
Darba mērķis: Izpētīt Oriflame tēla veidošanos un problēmas, izmantojot dažādas komunikācijas iespējas.
Hipotēze: Oriflame zīmola tēla attīstības kvalitāte patreizējā ...
Zāļu zīmola konkurētspējas priekšrocību ietekme uz ģimenes ārstu lojalitāti
(Latvijas Universitāte, 2016)
Maģistra darba tēma ir „Zāļu zīmola konkurētspējas priekšrocību ietekme uz ģimenes ārstu lojalitāti”. Darba mērķis ir izpētīt zāļu zīmola konkurētspējas priekšrocību ietekmi uz ģimenes ārstu lojalitāti, un, pamatojoties ...
Ātrās ēdināšanas restorāna Subway zīmols un klientu apmierinātība.
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba mērķis ir, balstoties uz teorijā sniegtajām atziņām par zīmolu un tā attīstīšanas iespējām un pētījumā iegūto informāciju, izpētīt Subway zīmolu un novērtēt tā klientu apmierinātību, un izstrādāt priekšlikumus ...
RITO zīmola identitāte.
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba tēma ir „RITO zīmola identitāte” Bakalaura darbs tiek veltīts zīmola būtības izzināšanai, kā arī veiksmīgas zīmola identitātes veidošanai. Par darba izpētes objektu tika izvēlēts RITO veikalu tīkla zīmols. ...
Zīmola "Laima" preču sortimenta analīze un tā pilnveidošanas iespējas segmentēšanas aspektā.
(Latvijas Universitāte, 2015)
Pētījuma tēma ir „Zīmola „Laima” preču sortimenta analīze un tā pilnveidošanas iespējas segmentēšanas aspektā”. Darba mērķis - pamatojoties uz teorētiskajām atziņām, uzņēmuma „Laima” klientu aptaujas un intervijas rezultātiem, ...
CAPS!Mārketinga komunikāciju nozīme zīmola virzīšanā.
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba tēma ir “CAPS! mārketinga komunikāciju nozīme zīmola virzīšanā”. Bakalaura darba mērķis ir novērtēt un analizēt SIA “Taste CAPS!”mārketinga komunikāciju sistēmu un kāda ir tās nozīme CAPS! zīmola virzīšanā, ...
Zīmola vizuālo elementu nozīme zīmola veidošanā un attīstībā
(Latvijas Universitāte, 2015)
Maģistra darba „Zīmola vizuālo elementu nozīme zīmola veidošanā un attīstībā” mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskajiem materiāliem un patērētāju aptauju, noskaidrot zīmola vizuālo elementu nozīmi zīmola veidošanā un ...
Sensoro sajūtu iesaiste zīmolvedībā un ietekme uz patērētāju uzvedību.
(Latvijas Universitāte, 2017)
Maģistra darba “Sensoro sajūtu iesaiste zīmolvedībā un ietekme uz patērētāju uzvedību” mērķis ir, pamatojoties uz sensoro sajūtu izpēti un analīzi par sensoro sajūtu izmantošanas iespējām zīmolvedībā, noteikt kāda ir ietekme ...