Search
Now showing items 1-10 of 40
Latvijas Pasta komunikācija sociālajos medijos: organizācijas un lietotāju vēstījumu salīdzinājums
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darbs “Latvijas Pasta komunikācija sociālajos medijos: organizācijas un lietotāju vēstījumu salīdzinājums” nosaka organizācijas un lietotāju radītā satura atšķirības par Latvijas Pastu, vienlaikus noskaidrojot ...
Remiksēšanas kultūra tiešsaistē: latviešu radītu mēmu Facebook lapu analīze
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba „Remiksēšanas kultūra tiešsaistē: latviešu radītu mēmu Facebook lapu analīze” mērķis ir izpētīt latviešu radītu Facebook mēmu lapu saturu un auditorijas reakciju uz to. Darba pētnieciskais jautājums - vai ...
"Kino=Citadele "reklāmas un sabiedrisko attiecību vēstījumi sociālajos medijos Twitter un Facebook : skatītāju lojalitātes saglabāšanas aspekts (2014-2015)
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba tēma ir "Kino = Citadele" reklāmas un sabiedrisko attiecību vēstījumi sociālajos medijos Twitter un Facebook: skatītāju lojalitātes saglabāšanas aspekts (2014-2015).
Bakalaura darba mērķis: izpētīt un ...
Digitālās paaudzes sevis prezentēšana „Facebook” vietnē: dažādu kultūru pieredze
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba mērķis ir izpētīt, kā atšķiras lietošanas un sevis prezentēšanas paradumi Facebook vietnē starp lietotājiem no dažādām valstīm.
Darbā ietverta teorija par
digitālās paaudzes teorētiskajiem raksturojumiem,par ...
Personiskās telpas konstruēšana "Facebook" vidē: Latvijas lietotāju analīze digitālo paaudžu kontekstā
(Latvijas Universitāte, 2015)
Darba „Personiskās telpas konstruēšana „Facebook” vidē: Latvijas lietotāju analīze
digitālo paaudžu kontekstā” mērķis ir izpētīt personiskās telpas konstruēšanas principus
„Facebook”, veidojot salīdzinājumu digitālo paaudžu ...
"KinLeaves" reklāmas aktivitātes sociālajā tīklā “Facebook” 2016. gadā
(Latvijas Universitāte, 2017)
Bakalaura darba mērķis ir izpētīt, kādas reklāmas aktivitātes uzņēmums ir veicis un noskaidrot, vai sociālajā tīklā “Facebook” ar reklāmas aktivitātēm ir iespējams sasniegt mērķauditoriju. Darbs sastāv no trīs daļām – ...
Dažādu identitāšu pārvaldīšana "Facebook" vidē: Latvijas jauniešu analīze
(Latvijas Universitāte, 2017)
Maģistra darba “Dažādu identitāšu pārvaldīšana “Facebook” vidē: Latvijas jauniešu analīze” mērķis ir noskaidrot Latvijā dzīvojošo jauniešu pieeju dažādu identitāšu pārvaldīšanā “Facebook” vidē. Teorijas daļa veidota, ...
Naratīvu izpausmes sociālajos tīklos: Stāsta ("Story") funkcija sociālajās platformās Snapchat, Instagram, Facebook un Whatsapp
(Latvijas Universitāte, 2017)
Bakalaura darbā “Naratīvu izpausmes sociālajos tīklos: Stāsta ("Story") funkcija sociālajās platformās Snapchat, Instagram, Facebook un Whatsapp” ir apskatīts, kādi ir jaunu cilvēku sociālo platformu “story” jeb stāsta ...
Latvijas reprezentācija sociālā portāla Facebook lapā "If you like Latvia, Latvia likes you" no 2014. gada janvāra līdz 2017. gada aprīlim
(Latvijas Universitāte, 2017)
Bakalaura darba „Latvijas reprezentācija sociālā portāla Facebook lapā „If you like Latvia Latvia likes you” no 2014. gada janvāra līdz 2017. gada aprīlim” mērķis ir sistematizēt un analizēt iegūtos datus par Latviju ...
Seksuālā orientācija un ievainojamība sociālajā tīklā „Facebook”: mikronaratīvi un lietotāju pieredze
(Latvijas Universitāte, 2017)
Sociālais tīkls Facebook ir pasaulē populārākais sociālais tīkls un pēdējo gadu laikā tā popularitāte ir pieaugusi arī Latvijā, tādēļ ir ļoti svarīgi apzināties dažādus iespējamos riskus, kurus var radīt šī sociālā tīkla ...