• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Search
  •   DSpace Home
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 42

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Latvijas Pasta komunikācija sociālajos medijos: organizācijas un lietotāju vēstījumu salīdzinājums 

Mileika, Anna (Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darbs “Latvijas Pasta komunikācija sociālajos medijos: organizācijas un lietotāju vēstījumu salīdzinājums” nosaka organizācijas un lietotāju radītā satura atšķirības par Latvijas Pastu, vienlaikus noskaidrojot ...
Thumbnail

Remiksēšanas kultūra tiešsaistē: latviešu radītu mēmu Facebook lapu analīze 

Karlsone, Laine (Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba „Remiksēšanas kultūra tiešsaistē: latviešu radītu mēmu Facebook lapu analīze” mērķis ir izpētīt latviešu radītu Facebook mēmu lapu saturu un auditorijas reakciju uz to. Darba pētnieciskais jautājums - vai ...
Thumbnail

"Kino=Citadele "reklāmas un sabiedrisko attiecību vēstījumi sociālajos medijos Twitter un Facebook : skatītāju lojalitātes saglabāšanas aspekts (2014-2015) 

Baibakova, Elana (Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba tēma ir "Kino = Citadele" reklāmas un sabiedrisko attiecību vēstījumi sociālajos medijos Twitter un Facebook: skatītāju lojalitātes saglabāšanas aspekts (2014-2015). Bakalaura darba mērķis: izpētīt un ...
Thumbnail

Digitālās paaudzes sevis prezentēšana „Facebook” vietnē: dažādu kultūru pieredze 

Rogovenko, Jekaterina (Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba mērķis ir izpētīt, kā atšķiras lietošanas un sevis prezentēšanas paradumi Facebook vietnē starp lietotājiem no dažādām valstīm. Darbā ietverta teorija par digitālās paaudzes teorētiskajiem raksturojumiem,par ...
Thumbnail

Personiskās telpas konstruēšana "Facebook" vidē: Latvijas lietotāju analīze digitālo paaudžu kontekstā 

Skolmeistere, Velta (Latvijas Universitāte, 2015)
Darba „Personiskās telpas konstruēšana „Facebook” vidē: Latvijas lietotāju analīze digitālo paaudžu kontekstā” mērķis ir izpētīt personiskās telpas konstruēšanas principus „Facebook”, veidojot salīdzinājumu digitālo paaudžu ...
Thumbnail

"KinLeaves" reklāmas aktivitātes sociālajā tīklā “Facebook” 2016. gadā 

Mandrika, Dana (Latvijas Universitāte, 2017)
Bakalaura darba mērķis ir izpētīt, kādas reklāmas aktivitātes uzņēmums ir veicis un noskaidrot, vai sociālajā tīklā “Facebook” ar reklāmas aktivitātēm ir iespējams sasniegt mērķauditoriju. Darbs sastāv no trīs daļām – ...
Thumbnail

Dažādu identitāšu pārvaldīšana "Facebook" vidē: Latvijas jauniešu analīze 

Skolmeistere, Velta (Latvijas Universitāte, 2017)
Maģistra darba “Dažādu identitāšu pārvaldīšana “Facebook” vidē: Latvijas jauniešu analīze” mērķis ir noskaidrot Latvijā dzīvojošo jauniešu pieeju dažādu identitāšu pārvaldīšanā “Facebook” vidē. Teorijas daļa veidota, ...
Thumbnail

Naratīvu izpausmes sociālajos tīklos: Stāsta ("Story") funkcija sociālajās platformās Snapchat, Instagram, Facebook un Whatsapp 

Umbraško, Krista (Latvijas Universitāte, 2017)
Bakalaura darbā “Naratīvu izpausmes sociālajos tīklos: Stāsta ("Story") funkcija sociālajās platformās Snapchat, Instagram, Facebook un Whatsapp” ir apskatīts, kādi ir jaunu cilvēku sociālo platformu “story” jeb stāsta ...
Thumbnail

Latvijas reprezentācija sociālā portāla Facebook lapā "If you like Latvia, Latvia likes you" no 2014. gada janvāra līdz 2017. gada aprīlim 

Ruskule, Laura (Latvijas Universitāte, 2017)
Bakalaura darba „Latvijas reprezentācija sociālā portāla Facebook lapā „If you like Latvia Latvia likes you” no 2014. gada janvāra līdz 2017. gada aprīlim” mērķis ir sistematizēt un analizēt iegūtos datus par Latviju ...
Thumbnail

Seksuālā orientācija un ievainojamība sociālajā tīklā „Facebook”: mikronaratīvi un lietotāju pieredze 

Āboltiņš, Linards (Latvijas Universitāte, 2017)
Sociālais tīkls Facebook ir pasaulē populārākais sociālais tīkls un pēdējo gadu laikā tā popularitāte ir pieaugusi arī Latvijā, tādēļ ir ļoti svarīgi apzināties dažādus iespējamos riskus, kurus var radīt šī sociālā tīkla ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 5

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Discover

AuthorBogdanova, Inese (2)Skolmeistere, Velta (2)Apkalne, Vanesa (1)Arone, Annika (1)Baibakova, Elana (1)Bernharde, Laura (1)Birze, Paula Baiba (1)Bērze, Linda (1)Druņģe, Elvita Kerolaina (1)Eglīte, Karīna (1)... View MoreSubject
Facebook (42)
Komunikācijas zinātne (42)
sociālie mediji (13)Instagram (8)sociālie tīkli (5)Komunikācija (4)mārketings (4)reklāma (4)Twitter (4)komunikācija (3)... View MoreDate Issued2024 (2)2023 (3)2022 (6)2021 (3)2020 (7)2019 (5)2018 (4)2017 (6)2016 (2)2015 (3)

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV