• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Search
  •   DSpace Home
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 26

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

NIKE+RUN Club mārketinga komunikācijas plāna izstrāde zīmola attīstīšanai Latvijā 2016./2017.gadam 

Nagle, Inese (Latvijas Universitāte, 2016)
Maģistra darbs “Nike+ Run Club mārketinga komunikācijas plāna izstrāde zīmola attīstīšanai Latvijā 2016./2017. gadam”. Maģistra darba mērķis ir, pamatojoties uz integrētā mārketinga komunikāciju teorijas atziņām, Nike+ ...
Thumbnail

Latvijas lielāko universitāšu logo analīze zīmola identitātes aspektā 

Kļaviņš, Artūrs (Latvijas Universitāte, 2016)
Maģistra darbā „Latvijas lielāko universitāšu logo analīze zīmola identitātes aspektā”, darba autors apskata Latvijas Universitātes, Rīgas Tehniskās universitātes un Rīgas Stradiņa universitātes logotipus zīmola identitātes ...
Thumbnail

Uzņēmuma SIA "Oriflame Latvija" zīmols un patērētāju attieksmes veidošana 

Mežpopere-Nešpore, Indra (Latvijas Universitāte, 2015)
Darba tēma: Oriflame zīmola tēla veidošana Latvijā. Darba mērķis: Izpētīt Oriflame tēla veidošanos un problēmas, izmantojot dažādas komunikācijas iespējas. Hipotēze: Oriflame zīmola tēla attīstības kvalitāte patreizējā ...
Thumbnail

Zāļu zīmola konkurētspējas priekšrocību ietekme uz ģimenes ārstu lojalitāti 

Puķītis, Rūdolfs (Latvijas Universitāte, 2016)
Maģistra darba tēma ir „Zāļu zīmola konkurētspējas priekšrocību ietekme uz ģimenes ārstu lojalitāti”. Darba mērķis ir izpētīt zāļu zīmola konkurētspējas priekšrocību ietekmi uz ģimenes ārstu lojalitāti, un, pamatojoties ...
Thumbnail

Ātrās ēdināšanas restorāna Subway zīmols un klientu apmierinātība. 

Indričāns, Vadims (Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba mērķis ir, balstoties uz teorijā sniegtajām atziņām par zīmolu un tā attīstīšanas iespējām un pētījumā iegūto informāciju, izpētīt Subway zīmolu un novērtēt tā klientu apmierinātību, un izstrādāt priekšlikumus ...
Thumbnail

RITO zīmola identitāte. 

Zaiceva, Vlada (Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba tēma ir „RITO zīmola identitāte” Bakalaura darbs tiek veltīts zīmola būtības izzināšanai, kā arī veiksmīgas zīmola identitātes veidošanai. Par darba izpētes objektu tika izvēlēts RITO veikalu tīkla zīmols. ...
Thumbnail

Zīmola "Laima" preču sortimenta analīze un tā pilnveidošanas iespējas segmentēšanas aspektā. 

Krama, Elīna (Latvijas Universitāte, 2015)
Pētījuma tēma ir „Zīmola „Laima” preču sortimenta analīze un tā pilnveidošanas iespējas segmentēšanas aspektā”. Darba mērķis - pamatojoties uz teorētiskajām atziņām, uzņēmuma „Laima” klientu aptaujas un intervijas rezultātiem, ...
Thumbnail

CAPS!Mārketinga komunikāciju nozīme zīmola virzīšanā. 

Penka, Artis (Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba tēma ir “CAPS! mārketinga komunikāciju nozīme zīmola virzīšanā”. Bakalaura darba mērķis ir novērtēt un analizēt SIA “Taste CAPS!”mārketinga komunikāciju sistēmu un kāda ir tās nozīme CAPS! zīmola virzīšanā, ...
Thumbnail

Zīmola vizuālo elementu nozīme zīmola veidošanā un attīstībā 

Jansons, Matīss (Latvijas Universitāte, 2015)
Maģistra darba „Zīmola vizuālo elementu nozīme zīmola veidošanā un attīstībā” mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskajiem materiāliem un patērētāju aptauju, noskaidrot zīmola vizuālo elementu nozīmi zīmola veidošanā un ...
Thumbnail

Sensoro sajūtu iesaiste zīmolvedībā un ietekme uz patērētāju uzvedību. 

Kreile, Ance (Latvijas Universitāte, 2017)
Maģistra darba “Sensoro sajūtu iesaiste zīmolvedībā un ietekme uz patērētāju uzvedību” mērķis ir, pamatojoties uz sensoro sajūtu izpēti un analīzi par sensoro sajūtu izmantošanas iespējām zīmolvedībā, noteikt kāda ir ietekme ...
  • 1
  • 2
  • 3

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Discover

AuthorAndersone, Beāte (1)Batraga, Nora (1)Gruntmane, Dita (1)Indričāns, Vadims (1)Jansons, Matīss (1)Krama, Elīna (1)Kreile, Ance (1)Krievs, Digmārs (1)Kļaviņš, Artūrs (1)Mežpopere-Nešpore, Indra (1)... View MoreSubject
Vadībzinātne (26)
zīmols (26)
zīmolvedība (5)zīmola identitāte (4)zīmola maiņa (4)Circle K (2)mārketinga komunikācijas (2)patērētāju uzvedība (2)zīmola asociācijas (2)zīmola attīstība (2)... View MoreDate Issued2025 (2)2022 (1)2020 (1)2019 (2)2018 (3)2017 (8)2016 (6)2015 (3)

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV