• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Search
  •   DSpace Home
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 16

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Vārddarināšanas paņēmienu analīze reklāmā 

Harmsone, Annija (Latvijas Universitāte, 2016)
Reklāma ir visizplatītākais veids kā uzņēmumiem mērķauditoriju iepazīstināt ar saviem produktiem un pakalpojumiem. Lai reklāma būtu efektīva, tai ir jābūt ne tikai informatīvai, bet arī inovatīvai, tādēļ tās veidošanā tiek ...
Thumbnail

Anglicismu lietošana franču reklāmas jomā 

Koļesova, Tatjana (Latvijas Universitāte, 2015)
Šī pētījuma mērķis ir izpētīt anglicismu lietošanas tendences un faktorus mūsdienu franču reklāmā. Izpēte balstās uz to anglicismu analīzi, kas rodami desmit 2014.gada franču žurnālos. Pētījuma pamatā ir tādu slavenu ...
Thumbnail

Skaistumkopšanas produktu reklāmas leksika 

Anohina, Alina (Latvijas Universitāte, 2016)
Šī pētījuma mērķis ir reklāmas valoda. Šajā darbā viens no uzdevumiem ir izpētīt leksikas lietojumu dažādās skaistumkopšanas reklāmās. Lai sasniegtu mērķi tika veikta kvantitatīvā un kvalitatīvā analīze izvēlētajam reklāmas ...
Thumbnail

Pārliecināšana kā valodas paņēmiens ādas kopšanas produktu reklāmās 

Vasina, Alise (Latvijas Universitāte, 2016)
Agrāk pētnieki vairāk pievērsuši uzmanību psiholoģisko emociju radītajiem efektiem reklāmā, taču pētījumi, par valodas līdzekļu lietojumu pārliecināšanās nolūkā, nav izsmeļoši. Lai sekmīgi izstrādātu šo bakalaura darbu, ...
Thumbnail

Reklāmas tekstos sastopamo aizguvumu semantiskās atbilsmes latviešu valodā 

Legzdiņa, Linda (Latvijas Universitāte, 2015)
Mūsdienās, kad valodu kontakti plešas plašumā, nozīmīgs kļūst jautājums vai latviešu valodā netiek pārņemtas citu valodu vārdu semantiskās īpašības, kā arī tas vai aizguvums aizstājams ar sinonīmiem precīzākas nozīmes ...
Thumbnail

Modālie darbības vārdi un vārdkopas reklāmā 

Skunstiņa, Agnese (Latvijas Universitāte, 2016)
Reklāma ir spēcīgs saziņas rīks, kas pārliecina patērētāju iegādāties produktu vai pakalpojumu, kā arī maina patērētāja viedokli par to. Pārliecināšanas metodes ir dažādas, un to izvēle ir reklāmdevēju rokās. Viena no tām ...
Thumbnail

Reklāmas tekstu tulkojumi angļu valodā kā svešvalodā 

Merenkova, Ksenija (Latvijas Universitāte, 2016)
Maģistra darbs „Reklāmas tekstu tulkojumi angļu valodā kā svešvalodā” ir veltīts reklāmas tekstu tulkojumiem uz angļu valodu. Darba mērķis ir novērtēt tekstu kvalitāti un diagnosticēt kļūdas. Darba teorētiskajā daļā ir ...
Thumbnail

Televīzijas reklāmas uztvere. Nozīmīgāko televīzijas reklāmu pragmatikas analīze laika posmā no 1960.gada līdz mūsdienām 

Aleksandrova, Jūlija (Latvijas Universitāte, 2015)
Darba mērķis ir salīdzināt trīs dažādas itāļu televīzijas reklāmas, periodā no 1960. gada līdz mūsdienām. Darbā tiek meklētas atbildes uz sekojošiem jautājumiem: kāds ir katras atsevišķās reklāmas struktūras veids, kādas ...
Thumbnail

Reklāmas žanra lingvistiskie līdzekļi Latvijas uzņēmumu mājas lapās 

Besedina, Margarita (Latvijas Universitāte, 2015)
Mūsdienās uzņēmumiem ir iespēja reklamēt produkciju uzņēmuma mājaslapā. Tiešsaites reklāma ir ērts veids preču pieprasījuma pieauguma veicināšanai, jo tas nodrošina pircējiem piekļuvi informācijai jebkurā vietā un laikā. ...
Thumbnail

Reklāma un kultūra 

Limbaha, Vizma (Latvijas Universitāte, 2015)
Mūsdienās reklāmai ir svarīga loma mārketingā, Lai izveidotu pareizu un veiksmīgu reklāmu, nepieciešams zināt un izprast klientu vēlmes un attiecīgās kultūras īpašības. Šī darba mērķis ir klasificēt, kādi kultūras aspekti ...
  • 1
  • 2

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Discover

AuthorAleksandrova, Jūlija (1)Anohina, Alina (1)Baumane, Agnese (1)Besedina, Margarita (1)Bērziņa, Jūlija (1)Harmsone, Annija (1)Kareļina, Eleonora (1)Katkovska, Baiba (1)Koļesova, Tatjana (1)Legzdiņa, Linda (1)... View MoreSubject
reklāma (16)
Valodniecība (16)
pavēles izteiksme (2)saukļi (2)valodas līdzekļi (2)adresāts (1)aizguvumi (1)analīze (1)anglicismi (1)angļu valoda (1)... View MoreDate Issued2025 (1)2020 (1)2019 (2)2018 (1)2017 (1)2016 (5)2015 (5)

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV