Search
Now showing items 1-10 of 10
Jūrmalas mūzikas pasākumu ietekme uz vietējo tūrismu(2010-2015)
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba tēma ir “Jūrmalas mūzikas pasākumu ietekme uz vietējo tūrismu (2010- 2015)”. Darba mērķis ir noskaidrot, kā mūzikas pasākumi ietekmē vietējā tūrisma attīstību Jūrmalā.
Darbs sastāv no teorētiskās, ...
Sporta preču zīmolu komunikācijas vērtējums sociālo mediju lietotāju auditorijā: "Nike", "Adidas", "Puma" gadījums
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba „Sporta preču zīmolu komunikācijas vērtējums sociālo mediju lietotāju auditorijā: „Nike”, „Adidas”, „Puma” gadījums” mērķis ir noskaidrot un analizēt zīmolu komunikācijas paradumus un nozīmi, kā arī novērtēt ...
Latvijas vadošo viesnīcu komunikācija sociālajos tīklos: komunikācijas efektivitātes analīze
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba tēma ir “Latvijas vadošo viesnīcu komunikācija sociālajos tīklos: komunikācijas efektivitātes analīze”.
Pētījumā izvirzītā hipotēze – viesnīcas, kas veido aktīvu komunikāciju sociālajos medijos, Latvijas ...
"City Fitness" zīmola maiņa, patērētāju attieksmes analīze
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura tēma ir ""City Fitness" zīmola maiņa, patērētāju attieksmes analīze". Pētnieciskais jautājums - Vai zīmola "City Fitness" maiņa uz "My Fitness" ir izmainījusi patērētāju viedokli, ja ir izmainījusi, kādos aspektos? ...
Zīmola komunikācija un tēls sociālajā tīklā Facebook: "Madara", "Kivvi Cosmetics" un "Attirance" gadījumu analīze
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darbā „Zīmola komunikācija un tēls sociālajā tīklā Facebook: "Madara", "Kivvi Cosmetics" un "Attirance" gadījumu analīze” tika analizēti trīs zīmola komunikācijas sociālajā tīklā Facebook gadījumi – latviešu ...
Alkoholisko zīmolu komunikācija sociālajā tīklā "Facebook"
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darbs - „Alkoholisko zīmolu komunikācija sociālajā tīklā "Facebook”. Darba mērķis ir noskaidrot, ko savā komunikācijā izmanto alkoholiskie zīmoli, lai piesaistītu savus sekotājus. Pētījuma hipotēze – alkoholisko ...
"Kino=Citadele "reklāmas un sabiedrisko attiecību vēstījumi sociālajos medijos Twitter un Facebook : skatītāju lojalitātes saglabāšanas aspekts (2014-2015)
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba tēma ir "Kino = Citadele" reklāmas un sabiedrisko attiecību vēstījumi sociālajos medijos Twitter un Facebook: skatītāju lojalitātes saglabāšanas aspekts (2014-2015).
Bakalaura darba mērķis: izpētīt un ...
Zīmola "Opel" novērtējums Baltijas valstīs
(Latvijas Universitāte, 2015)
Maģistra darba ,,Zīmola “Opel” novērtējums Baltijas valstīs” mērķis ir noskaidrot noteikt auditorijas attieksmi pret zīmolu “Opel” Baltijas valstīs.
Maģistra darbs sastāv no teorētiskās literatūras apkopojuma, pētījumā ...
Patērētāju uzvedību un izvēli ietekmējošie faktori: zīmolu "Douglas" un "Kolonna" analīze
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba “Patērētāju uzvedību un izvēli ietekmējošie faktori: zīmolu “Douglas” un “Kolonna” analīze” mērķis ir identificēt zīmolu “Douglas” un “Kolonna” patērētāju uzvedību un izvēli ietekmējošos faktorus, pēc kuriem ...
Uzņēmuma "Lattelecom" komunikācija ar klientiem sociālajos tīklos "Facebook" un "Twitter"
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darbs par uzņēmuma “Lattelecom” komunikāciju ar klientiem sociālajos tīklos “Facebook” un “Twitter” sastāv no teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas un veiktajā pētījumā tiek pierādīts, ka sociālie mediji ...