Search
Now showing items 1-10 of 11
Zīmolu "Škoda" un "Citroen" komunikācija sociālajos tīklos
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba Zīmolu "Škoda" un "Citroen" komunikācija sociālajos tīklos, mērķis ir veikt zīmolu "Škoda" un "Citroen" sociālo tīklu komunikācijas analīzi Latvijā, un to savstarpēji salīdzināt. Darbā tiek apskatīti zīmolu ...
Mazumtirdzniecības tīkla "Narvesen" komunikācija sociālajos medijos "twitter" un "facebook"
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darbs „Mazumtirdzniecības tīkla “Narvesen” komunikācija sociālajos medijos “twitter” un “facebook” ” sastāv no teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas, un pētījumā pierādās, ka auditorija seko uzņēmuma ...
Populārās mūzikas komunikācija: grupas "Carnival Youth" gadījums
(Latvijas Universitāte, 2015)
Darba pētijuma problēma: Kā sabiedrisko attiecību aktivitātes veicinājušas grupas “Carnival Youth” atpazīstamību?
Darba teorētiskajā daļā skaidrots komunikācijas jēdziens, izklāstītas
sabiedrisko attiecību teorijas un ...
Alkoholisko zīmolu komunikācija sociālajā tīklā "Facebook"
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darbs - „Alkoholisko zīmolu komunikācija sociālajā tīklā "Facebook”. Darba mērķis ir noskaidrot, ko savā komunikācijā izmanto alkoholiskie zīmoli, lai piesaistītu savus sekotājus. Pētījuma hipotēze – alkoholisko ...
Latvijas Republikas Finanšu ministrijas ārējā komunikācija sociālajā tīklā Facebook.com un mikroemuārā Twitter.com
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot Latvijas Republikas Finanšu ministrijas ārējās komunikācijas sociālajā tīklā Facebook.com un mikroemuārā Twitter.com efektivitāti.
Pētījuma problēma ir Finanšu ministrijas efektīva ...
ISIC zīmola atpazīstamība jauniešu auditorijā un komunikācijas aktivitāšu vērtējums
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba tēma „ISIC” zīmola atpazīstamība jauniešu auditorijā un komunikācijas aktivitāšu vērtējums. Darba mērķis ir noskaidrot kāda ir „ISIC” kartes, zīmola atpazīstamība jauniešu vidū Latvijā. Darbā tika izvirzīta ...
Sociālā tīkla draugiem.lv auditorijas satura veidošanas paradumi un vajadzību apmierinājums
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba tēma: Sociālā tīkla draugiem.lv auditorijas satura veidošanas paradumi un vajadzību apmierinājums. Darba mērķis noskaidrot, kādas iespējas portālā draugiem.lv auditoriju piesaista visvairāk. Izvirzītie ...
Tūrisma mārketings: Kurzemes pilsētu piemēri
(Latvijas Universitāte, 2015)
Darba tēma ir „Tūrisma mārketings: Kurzemes pilsētu piemēri”.
Darbs veidots ar mērķi noskaidrot kādas ir mārketinga aktivitātes Kurzemes pilsētām, to konkrēti attīstības plāni, lai panāktu vēlamos rezultātus - piesaistītu ...
Komunikācijas loma un novērtējums Latvijas sociālās atbildības projektā "Dr. Klauns"
(Latvijas Universitāte, 2015)
Maģistra darba tēma “KOMUNIKĀCIJAS LOMA UN NOVĒRTĒJUMS LATVIJAS SOCIĀLĀS ATBILDĪBAS PROJEKTĀ „DR. KLAUNS””.
Maģistra darba ietvaros tika pētīta un analizēta Latvijas Daktera Klauna komunikācija ar bērniem slimnīcā, metodes ...
Valmieras biznesa un inovācijas inkubatora komunikācija ar mazo uzņēmumu biznesa pārstāvjiem: Vidzemes reģions
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalara darba tēma: „Valmieras biznesa un inovācijas inkubatora komunikācija ar mazo uzņēmumu biznesa pārstāvjiem: Vidzemes reģions”.
Pētījuma mērķis: izpētīt Valmieras Biznesa un inovācijas inkubatora tiešo komunikāciju ...