Search
Now showing items 1-10 of 11
Sporta preču zīmolu komunikācijas vērtējums sociālo mediju lietotāju auditorijā: "Nike", "Adidas", "Puma" gadījums
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba „Sporta preču zīmolu komunikācijas vērtējums sociālo mediju lietotāju auditorijā: „Nike”, „Adidas”, „Puma” gadījums” mērķis ir noskaidrot un analizēt zīmolu komunikācijas paradumus un nozīmi, kā arī novērtēt ...
Latvijas vadošo viesnīcu komunikācija sociālajos tīklos: komunikācijas efektivitātes analīze
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba tēma ir “Latvijas vadošo viesnīcu komunikācija sociālajos tīklos: komunikācijas efektivitātes analīze”.
Pētījumā izvirzītā hipotēze – viesnīcas, kas veido aktīvu komunikāciju sociālajos medijos, Latvijas ...
Mazumtirdzniecības tīkla "Narvesen" komunikācija sociālajos medijos "twitter" un "facebook"
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darbs „Mazumtirdzniecības tīkla “Narvesen” komunikācija sociālajos medijos “twitter” un “facebook” ” sastāv no teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas, un pētījumā pierādās, ka auditorija seko uzņēmuma ...
Zīmola komunikācija un tēls sociālajā tīklā Facebook: "Madara", "Kivvi Cosmetics" un "Attirance" gadījumu analīze
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darbā „Zīmola komunikācija un tēls sociālajā tīklā Facebook: "Madara", "Kivvi Cosmetics" un "Attirance" gadījumu analīze” tika analizēti trīs zīmola komunikācijas sociālajā tīklā Facebook gadījumi – latviešu ...
Alkoholisko zīmolu komunikācija sociālajā tīklā "Facebook"
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darbs - „Alkoholisko zīmolu komunikācija sociālajā tīklā "Facebook”. Darba mērķis ir noskaidrot, ko savā komunikācijā izmanto alkoholiskie zīmoli, lai piesaistītu savus sekotājus. Pētījuma hipotēze – alkoholisko ...
Sociālā tīkla draugiem.lv auditorijas satura veidošanas paradumi un vajadzību apmierinājums
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba tēma: Sociālā tīkla draugiem.lv auditorijas satura veidošanas paradumi un vajadzību apmierinājums. Darba mērķis noskaidrot, kādas iespējas portālā draugiem.lv auditoriju piesaista visvairāk. Izvirzītie ...
Latvijas zīmolu komunikācija sociālajā tīklā Facebook: "Bug Wooden Accessories", "Rozes Bode" un "RixWood" gadījumu analīze
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darbā analizēta Latvijas zīmolu „Bug Wooden Accesssories”, „Rozes Bode” un „RixWood” komunikācija sociālajā tīklā Facebook. Darba mērķis ir noskaidrot, kāda ir Latvijas zīmolu komunikācijas sociālajā tīklā Facebook ...
Latvijas augstskolu komunikācija sociālajos medijos: Latvijas Universitātes, Rīgas Tehniskās universitātes un Rīgas Stradiņa universitātes piemēri
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba tēma ir „Latvijas augstskolu komunikācija sociālajos medijos: Latvijas Universitātes, Rīgas Tehniskās universitātes un Rīgas Stradiņa universitātes piemēri”. Tā mērķis ir izpētīt augstskolu sociālo mediju ...
Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē tēla veidošana un komunikācija mikroblogošanas vietnē "Twitter" (2015.gada 1.janvāris - 31.marts)
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba ietvaros tiek pētīts Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē tēla veidošana un komunikācija mikroblogošanas vietnē "Twitter" (2015.gada 1.janvāris - 31.marts). Mērķis – noskaidrot, kāds ir Latvijas ...
Nevalstiskās organizācijas "Latvijas Sarkanais Krusts" komunikācijas novērtējums
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba tēma ir "Nevalstiskās organizācijas ”Latvijas Sarkanais Krusts” komunikācijas novērtējums".
Pētījuma mērķis ir noskaidrot, kāda ir nevalstiskās organizācijas Latvijas Sarkanais Krusts komunikācija, auditorijas ...