Search
Now showing items 1-8 of 8
Sociālie mediji kā mārketinga komunikācijas instruments: "Manilla" un "Coo Culte" piemēri
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba tēma ir “Sociālie mediji kā mārketinga komunikācijas instruments: “Manilla” un “Coo Culte” piemēri”, kuras ietvaros tiek noskaidrota problēmas aktualitāte Latvijas uzņēmumu vidū. Pētījuma mērķis ir noskaidrot, ...
Latvijas zīmolu komunikācija sociālajā tīklā Facebook: "Bug Wooden Accessories", "Rozes Bode" un "RixWood" gadījumu analīze
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darbā analizēta Latvijas zīmolu „Bug Wooden Accesssories”, „Rozes Bode” un „RixWood” komunikācija sociālajā tīklā Facebook. Darba mērķis ir noskaidrot, kāda ir Latvijas zīmolu komunikācijas sociālajā tīklā Facebook ...
Organizāciju "Raunas Dārzs" un "Fat Cat" mārketinga komunikācijas analīze sociālajos medijos "Facebook" un "Instagram"
(Latvijas Universitāte, 2018)
Bakalaura darba “Organizāciju “Raunas Dārzs” un “Fat Cat” mārketinga komunikācijas analīze sociālajos medijos “Facebook” un “Instagram”” mērķis ir izpētīt un izanalizēt organizāciju mārketinga komunikāciju sociālajos medijos ...
Ēdienu piegādes uzņēmumu Latvijā "Foodout" un "Wolt" atpazīstamība un sociālo mediju komunikācijas novērtējums
(Latvijas Universitāte, 2018)
Bakalaura darba tēma ir “Ēdienu piegādes uzņēmumu Latvijā “Foodout” un “Wolt” atpazīstamība un sociālo mediju komunikācijas novērtējums”. Pētījuma mērķis ir novērtēt uzņēmumu darbības sociālajos medijos “Facebook” un ...
Facebook kā Latvijas lielāko degvielas uzpildes staciju tīklu marketinga instruments jauno autobraucēju piesaistē
(Latvijas Universitāte, 2019)
Bakalaura darba “Facebook kā Latvijas lielāko degvielas uzpildes staciju tīklu marketinga instruments jauno autobraucēju piesaistē” mērķis ir izpētīt, vai un kā CircleK Latvia, Neste Latvija, Viada un Virši-A izmanto ...
"Facebook" komunikācija kā mārketinga instruments jaunu klientu piesaistei: "MyFitness" un "Lemon Gym" gadījums
(Latvijas Universitāte, 2019)
Bakalaura darba nosaukums ir ““Facebook” komunikācija kā mārketinga instruments jaunu klientu piesaistei: “MyFitness” un “Lemon Gym” gadījums”. Darbs ir izstrādāts ar mērķi apskatīt, analizēt un salīdzināt sporta klubu ...
Uzņēmuma "Aerodium Technology" komunikācija 2018.gadā
(Latvijas Universitāte, 2019)
Bakalaura darba tēma ir “Uzņēmuma “Aerodium Technology” komunikācija 2018.gadā”. Darba mērķis ir noskaidrot kā komunicēja uzņēmums sociālo mediju portālos facebook, instagram un youtube profilos, un kas tika komunicēts par ...
Uzņēmumu SIA “Geka” un “Ornandum” komunikācijas analīze sociālajos medijos 2019. – 2020. gadā
(Latvijas Universitāte, 2021)
Bakalaura darba “Uzņēmumu SIA “GEKA” un SIA “ORNANDUM” komunikācijas analīze sociālajos medijos 2019. un 2020. gadā” mērķis ir noskaidrot, kādu saturu publicē abi uzņēmumi sociālajos medijos “Facebook” un “Instagram”, kā ...