Search
Now showing items 1-10 of 43
Latvijas sportisti sociālajā tīklā Instagram: maskulinitātes aspektu analīze
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba tēma ir “Latvijas sportisti sociālajā tīklā Instagram: maskulinitātes aspektu analīze”. Darba struktūra sastāv no ievada, teorētiskās, metodoloģiskās, empīriskās daļas un secinājumiem. Darba pētāmā problēma ...
Sociālā tīkla "Instagram.com" lietojums un auditorijas vajadzības Latvijā
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba tēma ir − Sociālā tīkla "Instagram.com" lietojums un auditorijas vajadzības Latvijā.
Pētījuma problēma − Instagram.com ir viens no šobrīd populārākajiem sociālajiem tīkliem pasaulē un spilgts pieaugošās ...
Mārketinga darbība sociālajos medijos: "Instagram" lietotāju @albertkaminsky, @mazafeja un @agnesiga gadījuma analīze
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darbā ir pētītas sociālā medija Instagram kontu lietotāju @agnesiga, @mazafeja un @albertkaminsky sociālo mediju mārketinga komunikācija, kā arī izvērtētas to darbības, kas veido šo komunikāciju ar kontu lietotāju ...
Naratīvu izpausmes sociālajos tīklos: Stāsta ("Story") funkcija sociālajās platformās Snapchat, Instagram, Facebook un Whatsapp
(Latvijas Universitāte, 2017)
Bakalaura darbā “Naratīvu izpausmes sociālajos tīklos: Stāsta ("Story") funkcija sociālajās platformās Snapchat, Instagram, Facebook un Whatsapp” ir apskatīts, kādi ir jaunu cilvēku sociālo platformu “story” jeb stāsta ...
Slavenību iesaistīšanās ASV prezidenta pirmsvēlēšanu periodā. Mailijas Sairusas, Lēdijas Gagas, Bejonses Noulzas un Hilarijas Klintones gadījums – Instagram profilu analīze periodā no 1.06.2016 līdz 8.11.2016
(Latvijas Universitāte, 2017)
Bakalaura darba tēma ir “Slavenību iesaistīšanās ASV prezidenta pirmsvēlēšanu periodā. Mailijas Sairusas, Lēdijas Gagas, Bejonses Noulzas un Hilarijas Klintones gadījums – Instagram profilu analīze periodā no 1.06.2016 ...
Sevis reprezentēšana sociālajā tīklā Instagram: Latvijā dzīvojošo māmiņu piemērs
(Latvijas Universitāte, 2017)
Bakalaura darba tēma ir – Sevis reprezentēšana sociālajā tīklā Instagram: Latvijā dzīvojošo māmiņu piemērs. Pētījuma problēma – sociālajā tīklā Instagram ikviens lietotājs veido virtuālo identitāti, tāpēc ir būtiski ...
Pusaugu meiteņu sevis izrādīšana un identitātes veidošana sociālajā tīklā "Instagram" publicētajās fotogrāfijās (2018. gada analīze)
(Latvijas Universitāte, 2018)
Bakalaura darba “Pusaugu meiteņu sevis izrādīšana un identitātes veidošana sociālajā tīklā "Instagram" publicētajās fotogrāfijās (2018. gada analīze)” mērķis ir noskaidrot, kā pusaugu meitenes izrāda sevi, savu seksualitāti ...
Populārās Latvijas personas Instagram vietnē kā viedokļa līderi kosmētikas un modes preču segmentā Latvijas patērētāju starpā 2016.-2017. gadā
(Latvijas Universitāte, 2018)
Maģistra darba mērķis ir izpētīt sociālajā tīklā Instagram populāro Latvijas iedzīvotāju auditorijas izcelsmi un aktivitāti; noteikt, vai sociālajā tīklā Instagram Latvijas ietekmētāji ir bijuši viedokļu līderi Latvijas ...
Sociālais medijs "Instagram" kā informācijas avots interneta portālu Delfi.lv un Tvnet.lv Izklaides sadaļās
(Latvijas Universitāte, 2019)
Bakalaura darba tēma ir "Sociālais medijs "Instagram" kā informācijas avots interneta portālu Delfi.lv un Tvnet.lv Izklaides sadaļās" un darba mērķis ir izpētīt un noskaidrot sociālā medija Instagram kā izklaides žurnālistikas ...
"Sigulda Adventures" reklāmas komunikācijas analīze sociālajā vietnē Instagram un auditorijas pētījums
(Latvijas Universitāte, 2019)
Bakalaura darba tēma ir ““Sigulda Adventures” reklāmas komunikācijas analīze sociālajā vietnē Instagram un auditorijas pētījums”. Tūrisma aģentūra “Sigulda Adventures” izmanto sociālo vietni Instagram kā kanālu, lai reklamētu ...