Search
Now showing items 1-9 of 9
Zīmola "Lāči" atpazīstamība tirgū un pozīcijas nostiprināšanas iespējas.
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba ‘’Zīmola ‘’Lāči’’ atpazīstamība tirgū un pozīcijas nostiprināšanas iespējas’’ mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par zīmolu un mārketinga komunikācijām zīmola pozīcijas nostiprināšanas kontekstā, ...
SIA "HR Diamonds" personiskās apkalpošanas analīze
(Latvijas Universitāte, 2015)
Maģistra darba „Personiskās apkalpošanas SIA “HR Diamonds” analīze” pirmā daļā autors apskatīja mārketinga komunikāciju teorētiskus aspektus, un lielāks uzsvars tika likts uz personisko apkalpošanu kā vienu no mārketinga ...
Mārketinga komunikācijas kā uzņēmuma "H&M" pircēju rīcību ietekmējošais faktors.
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba tēma "Mārketinga komunikācijas kā uzņēmuma "H&M" pircēju rīcību ietekmējošais faktors".
Mūsdienu pasaulē uzņēmums var izgatavot pašus labākos produktus un savākt kopā pašu labāko uzņēmuma vadību, bet uzņēmuma ...
Uzņēmuma "Tiger shop" mārketinga kompleksa elementu analīze.
(Latvijas Universitāte, 2015)
Zane Mūrniece. Bakalaura darbs „Uzņēmuma SIA „Tiger Shop” mārketinga kompleksa elementu analīze”.
Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz mārketinga kompleksa elementu teorētiskām atziņām un klientu aptaujas rezultātiem, ...
Uzņēmuma SIA "Madara Cosmetics" mārketinga komunikāciju analīze
(Latvijas Universitāte, 2015)
Maģistra darba temats ir „ Mārketinga komunikāciju analīze uzņēmumā MÁDARA Cosmetics”. Kosmētikas nozarē pastāv liela konkurence un līdz ar jaunu uzņēmumu pāradīšanos tirgū, aug nepieciešamība diferencēt preci un izstrādāt ...
LMT pakalpojuma 4G interneta - attīstība un virzīšana Latvijā.
(Latvijas Universitāte, 2015)
Helēnas Goldšteinas bakalaura darbs „LMT pakalpojuma 4G interneta attīstība un virzīšana Latvijā”.
Bakalaura darba mērķis ir izpētīt kā ir veidojusies jaunākās paaudzes interneta attīstība Latvijā, kāds ir bijis ieviešanas ...
Mārketinga komunikācijas elementu analīze uzņēmumā AS "Aldaris".
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba tēma ir „Mārketinga komunikācijas elementu analīze uzņēmumā AS „Aldaris”.
Noslēguma darba mērķis ir pamatojoties uz teorētiskās daļas informāciju, analizēt uzņēmuma AS „Aldaris” darbību un mārketinga ...
Mārketinga komunikāciju analīze veselības aprūpes nozarē
(Latvijas Universitāte, 2015)
Maģistra darba „Mārketinga komunikāciju analīze veselības aprūpes nozarē” mērķis ir, balstoties uz mārketinga komunikāciju teorētiskajām atziņām, klientu un ekspertu pētījuma rezultātiem, identificēt īpatnības mārketinga ...
VSIA "Latvijas Nacionālais teātris" produkta virzīšana tirgū.
(Latvijas Universitāte, 2015)
Par bakalaura darba tēmu ir izvēlēta „ VSIA ”Latvijas Nacionālais teātris” virzīšanas kompleksa darbība”.
Pētījuma mērķis ir izpētīt VSIA „Latvijas Nacionālais teātris” produkta virzīšanas kom-pleksu uz novērojumu, intervijas ...