Show simple item record

dc.contributor.advisorMencis, Jānisen_US
dc.contributor.authorDraba, Innaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:29:26Z
dc.date.available2015-03-24T06:29:26Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other36255en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15227
dc.description.abstractRakstot maģistra darbu „Daži matemātikas mācīšanas un mācīšanās aspekti”, mans mērķis bija izprast mācīšanas un mācīšanās procesu, izpētot to psiholoģiskos, pedagoģiskos un matemātiskos aspektus. Balstoties uz pedagoģiskiem un psiholoģiskiem pētījumiem, tika izanalizēts mācīšanas un mācīšanās process; izpētītas un sistematizētas skolēnu tipiskākas kļūdas; izveidots oriģināluzdevumu krājums, kā arī izstrādāts šo uzdevumu elektroniskais krājums, kas veicina skolēnu nešablono domāšanu, attīsta izziņas darbību un ieinteresē matemātikas apguvē; secināts, ka iespējams, ka matemātisko uzdevumu risināšanas paņēmiens, akcentējot zīmējumu, ir lietderīgs matemātikas kursā. Maģistra darbs „Daži matemātikas mācīšanas un mācīšanās aspekti” sastāv no ievada, galvenās daļas, secinājumiem, izmantotās literatūras un avotu saraksta un pielikuma. Darba galvenā daļa sastāv no četrām nodaļām ar apakšnodaļām.en_US
dc.description.abstractThe main goal of the master’s thesis “Certain aspects of teaching and learning mathematics” is to analyze the process of teaching and learning mathematics, paying particular attention to the psychological, pedagogical and mathematical aspects of this process. The process of teaching and learning mathematics was analyzed on the basis of the pedagogical and psychological studies; the typical mistakes of the pupils were systemized and studied; various original tasks in the form of drawings were created, an electronic compilation of these tasks which stimulate the creative thinking of the pupils, foster their interest in independent discovery and mathematics itself was created; the author concludes, that the manner of solving mathematical tasks which stresses the use of drawings is generally beneficial in teaching and learning mathematics. The present paper comprises of the introduction, the principal part, the conclusions and the list of sources and annexes. The principal part of the paper comprises of four chapters with sub-chapters.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectMatemātikaen_US
dc.titleDaži matemātikas mācīšanas un mācīšanās aspektien_US
dc.title.alternativeCertain aspects of teaching and learning mathematicsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record