Show simple item record

dc.contributor.advisorMencis, Jānisen_US
dc.contributor.authorPuriņa, Sarmīteen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:29:26Z
dc.date.available2015-03-24T06:29:26Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other36829en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15230
dc.description.abstractDiplomdarba „Didaktisko principu realizācija vidusskolas matemātikas kursā” ievadā apkopoti nepieciešamie teorētiskie jautājumi par matemātiku kā mācību priekšmetu skolā. Pirmajā nodaļā stāstīts par skaitļu dažādību, par to rašanos. Otrajā nodaļā ir aplūkotas matemātiskās darbības, to secība, kā arī kāpināšanas īpašības un saīsinātās reizināšanas formulas. Trešajā nodaļā skaidroti ģeometrijas pamatjēdzieni, pierādīta Pitagora teorēma, trijstūru līdzība, izskaidrota ar praktiska piemēra palīdzību. Ceturtajā nodaļā – matemātiskās sakarības (funkciju veidi, logaritmi) tiek skaidrotas, izmantojot grafikus un praktiska satura uzdevumus. Piektajā nodaļā tiek runāts par leņķiem un to veidiem, par trigonometriju. Materiāla beigās doti treniņuzdevumi. Materiāls ir savdabīgs ar to, ka tajā matemātika pasniegta ar nelielu izklaides devu, kas uzrunā lasītāju vienkāršā valodā.en_US
dc.description.abstractThe introduction of diploma paper „The realization of the didactic principles in the secondary school’s mathematics course” is devoted to the theoretical aspects of teaching mathematics as a school subjects. The first chapter is devoted to the diversity of numbers and their origin. The second chapter is devoted to the solving of mathematical problems, their sequence, the qualities of rising and the formulas of canceling out multiplication. The third chapter explains the general conception of geometry. There is proved Pythagoras’s theorem. The similarity of triangles is explained with a help of practical example. Mathematical coherences (the type of functions, logarithms) are explained in the fourth chapter by using graphs and practical exercises. The fifth chapter is devoured to angles, their types and trigonometry. The exercises for training are given at the end. The given material is original and interesting. The simple language is used for explanation.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleDidaktisko principu realizācija vidusskolas matemātikas kursāen_US
dc.title.alternativeDidactics principle realisation in the schoolmathematics courseen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record