Show simple item record

dc.contributor.advisorKassaliete, Evitaen_US
dc.contributor.authorGriķe, Baibaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:43:05Z
dc.date.available2015-03-24T06:43:05Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other42617en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16261
dc.description.abstractBakalaura darbs ir uzrakstīts latviešu valodā, datorsalikumā uz 41 lapas. Tas satur 33 attēlus, 7 tabulas, 2 pielikumus un 26 atsauces uz literatūras avotiem. Darba mērķis: Noteikt, vai sākumskolas skolēniem ar lasīšanas grūtībām un bez lasīšanas grūtībām redzes funkcijas ir atšķirīgas. Dalībnieki: 1773 sākumskolas skolēni no 16 Rīgas skolām, vecumā no 6 līdz 11 gadiem, no kuriem 52% bija meitenes un 48% - zēni. Metode: Dati par redzes funkcijām un lasīšanas raitumu tiek iegūti no redzes skrīninga. Rezultāti: Skolēniem ar lasīšanas grūtībām (p≤0,05) ir lēnāks verģences atbildes ātrums, ilgāka akomodācijas atbilde uz -2,0 D lēcām, samazināts redzes asums tuvumā un augstāks stereoredzes slieksnis nekā skolēniem bez lasīšanas grūtībām. Atslēgas vārdi: lasīšanas raitums, redzes funkcijas, redzes skrīnings, sākumskolas skolēni.en_US
dc.description.abstractBachelor thesis is written in Latvian by computer on 41 pages. It contains 33 figures, 7 tables, 2 attachments and 26 references to literature. Aim: To determine if primary school students with reading difficulties and without reading difficulties visual function is different. Participants: 1773 students from 16 schools of the Riga, aged 6 to 11 years, of whom 52% were girls and 48% - boys. Method: Data about visual functions and reading fluency are collected from vision screening. Results: Students with reading difficulties (p ≤ 0.05) are slower vergence response speed, longer accommodation answer to -2.0D lenses, reduced visual acuity near and above the stereo threshold than students without reading difficulties. Keywords: reading fluency, visual functions, vision screening, primary school students.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectFizikaen_US
dc.titleRedzes funkcijas sākumskolas skolēniem ar lasīšanas grūtībāmen_US
dc.title.alternativeVisual functions in primary school students with reading difficultiesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record