Show simple item record

dc.contributor.advisorBičevskis, Jānisen_US
dc.contributor.authorAizkalniete, Līgaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:01:35Z
dc.date.available2015-03-24T08:01:35Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other36235en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/21719
dc.description.abstractMūsdienu tehnoloģiju laikmetā aizvien lielāku nozīmi informācijas sabiedrības veidošanā ieņem e-apmācība. Tā kā apmācības veids ir samērā jauns – ne Latvijas Universitātē, ne visā pasaulē nav vienotas pārliecības, kādiem mērķiem un cik lielā mērā to izmantot. Autore darbā sniedz ieskatu studentu aktivitātēs e-kursos, kā arī apzina studentu viedokli par to, kādai būtu jābūt attiecībai starp klātienes un e-apmācību, noskaidro studentiem svarīgus faktorus mācību procesā, kā arī galvenās e-apmācības un LU izmantotās e-kursu platformas pozitīvās īpašības un trūkumus.en_US
dc.description.abstractNowadays technological era more and more meaningful in formation of the information society is becoming e-learning. As this kind of learning is quite new there is no consensus for what kind of objectives and how much it should be used neither in the University of Latvia nor in the whole world. The author gives insight into students’ activities in e-courses, as well as gathers information on students’ opinion about what kind of proportion should be between intramural and e-learning, clears up important factors in the learning process for students, as well as positive and negative aspects of the main used platforms of e-courses of e-learning and the University of Latvia.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectDatorzinātneen_US
dc.titleE-kursu vieta mācību procesāen_US
dc.title.alternativeE-course place in studying processen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record