dc.contributor.advisor | France, Ilze | en_US |
dc.contributor.author | Oše, Zane | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-24T08:01:41Z | |
dc.date.available | 2015-03-24T08:01:41Z | |
dc.date.issued | 2014 | en_US |
dc.identifier.other | 43978 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/21767 | |
dc.description.abstract | Maģistra darbā „Iespējas lasītprasmes pilnveidošanai matemātikas mācību procesā” tiek veikts pētījums par mācību paņēmieniem skolēnu lasītprasmes attīstīšanai matemātikas mācību procesā.
Darbs sastāv no piecām nodaļām: 1. nodaļā tiek apskatīts termins lasītprasme dažādos literatūras avotos; 2. nodaļā tiek aprakstīta lasītprasme matemātikā; 3. nodaļā tiek aplūkoti mācību modeļi un paņēmieni skolēnu lasītprasmes pilnveidošanai; 4. nodaļā tiek veikts pētījums par skolēnu lasītprasmes uzlabošanu matemātikas mācību procesā; 5. nodaļā tiek aprakstītas autores izstrādātās darba lapas skolēniem ar metodiskajiem ieteikumiem skolotājiem, tās iekļautas 1. pielikumā.
Atslēgvārdi: lasītprasme matemātikā, lasītprasmes attīstīšana, mācību paņēmieni, matemātikas mācību process. | en_US |
dc.description.abstract | The master thesis “Literacy improvement possibilities in mathematics teaching- learning process” studies how to improve the students’ literacy in the mathematics teaching-learning process.
The thesis is structured as following: the 1st section consists of a literature review of the term “literacy”; the 2nd section describes literacy in mathematics; the 3rd section provides an overview of different teaching models and methods how to improve students’ literacy; the 4th section studies improvement possibilities of students’ literacy in the mathematics teaching-learning process; the 5th section describes the mathematic worksheets developed by the author, which include methodological suggestions for teachers, which are included in appendix 1.
Key words: literacy in mathematics, literacy improvement, teaching techniques, mathematics teaching process. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Matemātika | en_US |
dc.title | Iespējas lasītprasmes pilnveidošanai matemātikas mācību procesā | en_US |
dc.title.alternative | Literacy improvement possibilities in mathematics teaching- learning process | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | en_US |