Show simple item record

dc.contributor.advisorKassaliete, Evitaen_US
dc.contributor.authorMeļķe, Kristīneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:24:29Z
dc.date.available2015-03-24T08:24:29Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other23676en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23678
dc.description.abstractBakalaura darbs ir uzrakstīts latviešu valodā uz 45 lapām. Tas satur 32 attēlus, 6 tabulas, 2 pielikumus un 28 atsauces uz literatūras avotiem. Darba mērķis: Noskaidrot kritērijus vārdu atpazīšanas testam, pēc kuriem varētu spriest vai skolēnam ir vai nav sagaidāmas mācīšanās grūtības. Eksperimenta dalībnieki: 959 skolēni no 1.-9. klasei. Metode: Datorizēta programma, kas secīgi nomaina dažāda garuma vārdus, parādot tos 100 – 500 milisekundes. Atbilde sagaidīta mutiski un nofiksētas pareizās un nepareizās atbildes. Rezultāti: Starp vārdu atpazīšanas testu un lasītprasmes testu pastāv cieša korelācija. Lasītāji ar labu lasīšanas ātrumu atpazīst procentuāli vairāk vārdu, nekā lasītāji ar samazinātu lasīšanas ātrumu. Vārda garums ietekmē spēju atpazīt vārdu. Atslēgas vārdi: vārda atpazīstamība, vārda garums, lasītprasme, uztveres apgabalsen_US
dc.description.abstractThe Bachelor Thesis ir written in Latvian on 45 pages. It contains 32 figures, 6 tables and 28 bibliographic references. Objective: To find criteria of word recognition test by which to judge whether or not the student is expected to have learning difficulties. Participants of the experiment: 959 school age children from grade 1 to grade 9. Method: Computer – based program, that switches variable lenght words sequentially by showing them 100 – 500 miliseconds. Answers are expected orally, correct and incorrect answers are recorded. Results: There is a strong correlation between word recognition test and reading test. Readers with good reading speed recognizes higher percentage of words than readers with reduced reading speed. The word length effect on the ability to recognize words. Key words: word recognition, word length, reading skills, perceptual spanen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectFizikaen_US
dc.titleVārdu atpazīšanas testa kritēriji skolas vecuma bērniemen_US
dc.title.alternativeCriteria of word recognition test for school age childrenen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record