Klienta atbalsta programmatūra
Author
Stengrēvics, Jānis
Co-author
Latvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāte
Advisor
Riškovs, Lauris
Date
2007Metadata
Show full item recordAbstract
Klienta atbalsta programmatūra (KAP) ir paredzēta programmatūras izstrādātājiem un viņu klientiem. Klienti ar KAP reģistrē izstrādātās programmatūras problēmu ziņojumus (PZ) un izmaiņu pieprasījumus (IP), kā arī seko līdzi konkrēto PZ un IP statusiem, tas ir, cik tālu izstrādātājs ir ticis, lai novērstu PZ vai realizētu IP.
Programmatūras izstrādātāji ar KAP ataino konkrētā PZ vai IP statusu, piemēram, specificēšanas, izstrādes, testēšanas utt. statusā. Client Support Software (CSS) is for software developers and their clients. With CSS clients registering developed software’s bugs (SB) and change requests (CR). When SB or CR is registered, clients can act on bug and a change request status to see is a bug is fixed, or is a change request realized.
Software development engineer with CSS describe concrete SB or CR status, for example specification, output, testing etc. status.