Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorRiškovs, Laurisen_US
dc.contributor.authorStengrēvics, Jānisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:24:31Z
dc.date.available2015-03-24T08:24:31Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other24874en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23690
dc.description.abstractKlienta atbalsta programmatūra (KAP) ir paredzēta programmatūras izstrādātājiem un viņu klientiem. Klienti ar KAP reģistrē izstrādātās programmatūras problēmu ziņojumus (PZ) un izmaiņu pieprasījumus (IP), kā arī seko līdzi konkrēto PZ un IP statusiem, tas ir, cik tālu izstrādātājs ir ticis, lai novērstu PZ vai realizētu IP. Programmatūras izstrādātāji ar KAP ataino konkrētā PZ vai IP statusu, piemēram, specificēšanas, izstrādes, testēšanas utt. statusā.en_US
dc.description.abstractClient Support Software (CSS) is for software developers and their clients. With CSS clients registering developed software’s bugs (SB) and change requests (CR). When SB or CR is registered, clients can act on bug and a change request status to see is a bug is fixed, or is a change request realized. Software development engineer with CSS describe concrete SB or CR status, for example specification, output, testing etc. status.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectDatorzinātneen_US
dc.titleKlienta atbalsta programmatūraen_US
dc.title.alternativeClient Support Softwareen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige