Klientu attiecību pārvaldes sistēmas ieviešana IT uzņēmumā un pielāgošana tā biznesa vajadzībām
Author
Šmitenbergs, Oskars
Co-author
Latvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāte
Advisor
Semjonovs, Mihails
Date
2006Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbs „Klientu attiecību pārvaldes sistēmas ieviešana IT uzņēmumā un pielāgošana tā biznesa vajadzībām” ir sistēmas Microsoft Dynamics™ CRM 3.0 ieviešanas procesa apraksts IT uzņēmumā SIA „UNITREE”. Darbs sniedz ieskatu sistēmas ieviešanas nepieciešamības cēloņos vidēja lieluma un lielos uzņēmumos. Kā viena no problēmu cēloņu novēršanas iespējām tiek piedāvāta Microsoft Dynamics™ CRM 3.0 ieviešana uzņēmumā, tāpēc darbā galvenokārt tiek apskatīta biznesa pārvaldības iespējas, izmantojot Microsoft Dynamics™ CRM 3.0, īpašu uzmanību veltot tieši šīs sistēmas ieviešanas pārvaldībai. Nobeigumā autors sniedz savu skatījumu attiecībā uz aprakstīto risinājumu, uzsverot sekmīgas sistēmas darbības uzņēmumā atkarību ne tik daudz no tehnoloģiskajiem aspektiem, bet arī no sociālajiem faktoriem. Bachelor work „Implementation of Customer Relationship Management System in IT oriented organization and adapting to its business needs” is a description of implementation process of system Microsoft Dynamics™ CRM 3.0 in IT Company „UNITREE Ltd.”. Work introduces with reasons for system implementation in average and large companies. One of possible solutions to prevent the reasons of problems has been offered the implementation of Microsoft Dynamics™ CRM 3.0 in company. That is why mainly in work has been examined the potentialities of business management using Microsoft Dynamics™ CRM 3.0. and devoting specific attention to system implementation management. In conclusion author gives his point of view regarding the offered solution and stressing the dependence of successful implementation of system in company not only from technological processes but also from social factors.