Uzņēmuma klientu apmierinātības aptaujas rezultātu analīze ar izlašu novērošanas metodēm
Author
Ansone, Ance
Co-author
Latvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāte
Advisor
Budkina, Nataļja
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba tēma ir „Uzņēmuma klientu apmierinātības aptaujas rezultātu analīze ar izlašu novērošanas metodēm”.
Klientu apmierinātības aptauja tika veikta valsts aģentūrā „Tehnisko palīglīdzekļu centrs”.
Diplomdarbā aprakstīts izlašu metodes teorētiskais pamats, kas aptver sadaļas par izlašu veidiem, imputācijas metodēm un koriģēto svaru klašu izmantošanu nerespondences novēršanai. Šī teorija pielietota, lai apkopotu klientu aptaujas rezultātus, novērtētu procentuālo attiecību lielumus apsekojumā, kā arī, lai novērtētu nerespondences ietekmi uz anketēšanas rezultātiem un izvēlētos un pielietotu vispiemērotāko imputācijas metodi. Darbā veikts salīdzinājums starp novērtēšanas procesā pielietotajām metodēm.
Diplomdarba apjoms ir 63 lappuses. Darbā ir 1 attēls, 9 tabulas un 9 pielikumi. Izmantotās literatūras saraksts sastāv no 5 literatūras avotiem. The topic of the graduation paper is Analyses of the Enterprises Clients Satisfaction Survey Results by Using Sampling Methods. The client’s satisfaction survey was done in the „Technical centre of remedy ”.
The graduation paper discrabes theoretical bases of the sampling method, that contains chapters describing kinds of samples, imputation methods, weighting class adjustment for treating non-response. This theory is applied for estimation of the results of clients satisfaction survey, for estimation of different percentage proportions in survey, and also for estimation of nonresponse, choosing and useing the appropriate imputation method.
The graduation method consists of 63 pages. There is 1 graph, 9 tables and 9 annexes. The bibliography lists 5 sources.