Show simple item record

dc.contributor.advisorBudkina, Nataļjaen_US
dc.contributor.authorAnsone, Anceen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:43:57Z
dc.date.available2015-03-24T08:43:57Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other31919en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/25677
dc.description.abstractDiplomdarba tēma ir „Uzņēmuma klientu apmierinātības aptaujas rezultātu analīze ar izlašu novērošanas metodēm”. Klientu apmierinātības aptauja tika veikta valsts aģentūrā „Tehnisko palīglīdzekļu centrs”. Diplomdarbā aprakstīts izlašu metodes teorētiskais pamats, kas aptver sadaļas par izlašu veidiem, imputācijas metodēm un koriģēto svaru klašu izmantošanu nerespondences novēršanai. Šī teorija pielietota, lai apkopotu klientu aptaujas rezultātus, novērtētu procentuālo attiecību lielumus apsekojumā, kā arī, lai novērtētu nerespondences ietekmi uz anketēšanas rezultātiem un izvēlētos un pielietotu vispiemērotāko imputācijas metodi. Darbā veikts salīdzinājums starp novērtēšanas procesā pielietotajām metodēm. Diplomdarba apjoms ir 63 lappuses. Darbā ir 1 attēls, 9 tabulas un 9 pielikumi. Izmantotās literatūras saraksts sastāv no 5 literatūras avotiem.en_US
dc.description.abstractThe topic of the graduation paper is Analyses of the Enterprises Clients Satisfaction Survey Results by Using Sampling Methods. The client’s satisfaction survey was done in the „Technical centre of remedy ”. The graduation paper discrabes theoretical bases of the sampling method, that contains chapters describing kinds of samples, imputation methods, weighting class adjustment for treating non-response. This theory is applied for estimation of the results of clients satisfaction survey, for estimation of different percentage proportions in survey, and also for estimation of nonresponse, choosing and useing the appropriate imputation method. The graduation method consists of 63 pages. There is 1 graph, 9 tables and 9 annexes. The bibliography lists 5 sources.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectMatemātikaen_US
dc.titleUzņēmuma klientu apmierinātības aptaujas rezultātu analīze ar izlašu novērošanas metodēmen_US
dc.title.alternativeAnalyses of the enterprises Clients Statisfaction Survey Results by Using Sampling Methodsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record