Show simple item record

dc.contributor.advisorFomins, Sergejsen_US
dc.contributor.authorŠermukšne, Zintaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:44:04Z
dc.date.available2015-03-24T08:44:04Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other38623en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/25720
dc.description.abstractMaģistra darbs uzrakstīts latviešu valodā uz 76 lapām, satur 41 attēlus, 19 tabulas, 2 pielikumus, 39 literatūras avotu atsauksmes. Atslēgas vārdi: uztveres mācīšanās, Gabora režģis. Darba mērķis: novērtēt stimulu uztveres uzlabojumus un to lielumu atšķirību pēc treniņa ar dažādas grūtības stimuliem. Eksperimenta dalībnieki: 15, kas sadalīti grupās pa 5 un pildīja eksperimentu ar dažādas grūtības stimulu. Metode: stimulu veido Gabora režģi, kuru skaits atkarīgs no stimula grūtības. Vienlaicīgi tiek rādīts 1 stimuls un jāpasaka vai tas ir pilns vai tukšs, pa labi vai pa kreisi. Rezultāti un analīze: tiek iegūtas pareizo atbilžu skaita un reakcijas laika izmaiņas. Dati analizēti zīmējot psihometriskās līknes, veicot korelācijas analīzi Secinājumi: pie treniņa ar augstas grūtības stimulam, notiek uzlabojuma pārnese uz zemākas grūtības stimuliemen_US
dc.description.abstractMaster thesis is written in Latvian. It contains 76 pages, 41 figures, 19 tabeles, 39 rederences. Keywords: perceptual learning, Gabor patches. Purpose: to evaluate perceptual improvements and their quantity differences after learning of stimuli of different difficulty level. Subjects: 15 subjects which are divided into 3 groups and realized experiment with different stimuli. Methods: stimuli consists of Gabor patches whose number depends on difficulty level. Software shows one stimuli and subject need to determine whethere it is turned left or right, or emty or compleated Results: as a result we got correct answer amount and reaction time changes. The data is analyzed by drawing psychometric curves, doing correlation analyses Conclusions: after perceptual learning with stimuli of high difficulty improvement occur at stimuli of lower difficultyen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectFizikaen_US
dc.titleRedzes uztveres treniņš ar dažādas grūtības pakāpes stimuliemen_US
dc.title.alternativePerceptual learning with stimuli of different difficulty levelen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record