• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Fizikas, matemātikas un optometrijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Physics, Mathematics and Optometry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (FMOF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Fizikas, matemātikas un optometrijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Physics, Mathematics and Optometry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (FMOF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Lietotnes "ClassFlow" didaktiskais aspekts vidusskolas matemātikā

Thumbnail
View/Open
304-49294-Veide_Emils_ev10050.pdf (2.788Mb)
Author
Veide, Emīls
Co-author
Latvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāte
Advisor
Mencis, Jānis
Date
2015
Metadata
Show full item record
Abstract
Darba mērķis ir apzināt elektronisko mācību līdzekļu izmantošanu matemātikas stundās Latvijas skolās, izpētīt vienas konkrētas lietotnes – "ClassFlow" – darbības pamatprincipus, kā arī atrast jēgpilnus un efektīvus veidus šīs lietotnes izmantošanai vidusskolas matemātikas apguvē, izveidojot uzdevumus par konkrētiem matemātikas tematiem. Aprakstītās metodes un uzdevumi ir praktiski noderīgi matemātikas skolotājiem, plānojot kārtējo mācību stundu, veicinot mūsdienīga mācību procesa īstenošanu. Maģistra darbs sastāv no četrām nodaļām, četrām apakšnodaļām un pielikuma.
 
The main goal of this work is to overview the use of electronic teaching aids in math lessons in schools of Latvia, to research operating framework of one specific application – "ClassFlow", as well as to find useful and effective ways for using this application in the secondary school mathematics by preparing tasks for specific math topics. Described methods and tasks are practically helpful for math teachers when planning everyday lessons and carrying out a modern learning process. The master’s work consists of four chapters, four subchapters and an attachment.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29704
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (FMOF) / Bachelor's and Master's theses [2775]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV