Lietotnes "ClassFlow" didaktiskais aspekts vidusskolas matemātikā
Author
Veide, Emīls
Co-author
Latvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāte
Advisor
Mencis, Jānis
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Darba mērķis ir apzināt elektronisko mācību līdzekļu izmantošanu matemātikas stundās Latvijas skolās, izpētīt vienas konkrētas lietotnes – "ClassFlow" – darbības pamatprincipus, kā arī atrast jēgpilnus un efektīvus veidus šīs lietotnes izmantošanai vidusskolas matemātikas apguvē, izveidojot uzdevumus par konkrētiem matemātikas tematiem.
Aprakstītās metodes un uzdevumi ir praktiski noderīgi matemātikas skolotājiem, plānojot kārtējo mācību stundu, veicinot mūsdienīga mācību procesa īstenošanu.
Maģistra darbs sastāv no četrām nodaļām, četrām apakšnodaļām un pielikuma. The main goal of this work is to overview the use of electronic teaching aids in math lessons in schools of Latvia, to research operating framework of one specific application – "ClassFlow", as well as to find useful and effective ways for using this application in the secondary school mathematics by preparing tasks for specific math topics.
Described methods and tasks are practically helpful for math teachers when planning everyday lessons and carrying out a modern learning process.
The master’s work consists of four chapters, four subchapters and an attachment.