Redzes uztveres salīdzinājums skolēniem ar un bez muzikālās izglītības
Author
Pāvulēna, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāte
Advisor
Timrote, Ieva
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbs ir uzrakstīts latviešu valodā uz 41 lapas. Darbs satur 14 attēlus, 39 atsauces uz literatūru un 6 pielikumus. Darba mērķis ir noteikt, vai padziļināta 4 gadu mūzikas apguve uzlabo kognitīvās spējas. Divas dalībnieku grupas veica divus vizuāli – telpiskus meklēšanas uzdevumus – meklēšanas uzdevumu ar Landolta kvadrātiem datora formātā un TMT (The Trail Maiking Test) papīra formātā. Iegūtie rezultāti neuzrāda statistiski nozīmīgas atšķirības, starp abu grupu dalībnieku uzrādītajiem rezultātiem. Bachelor thesis “Visual perception comparison in children with and without musical education” is written in Latvian and cosists of 41 pages, 14 pictures, 39 references and 6 attachments. The purpose was to determine wether learning 4 years of music improves cognitive abilitys. Two groups of participants performed two visual – spatial tasks – visual search task with Landolt squares on a computer, and TMT (The Trail Maiking Test) on paper. The results do not show statistically significant differences between the two groups.