dc.contributor.advisor | Timrote, Ieva | |
dc.contributor.author | Pāvulēna, Laura | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2018-06-30T01:08:47Z | |
dc.date.available | 2018-06-30T01:08:47Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.other | 65204 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38899 | |
dc.description.abstract | Bakalaura darbs ir uzrakstīts latviešu valodā uz 41 lapas. Darbs satur 14 attēlus, 39 atsauces uz literatūru un 6 pielikumus. Darba mērķis ir noteikt, vai padziļināta 4 gadu mūzikas apguve uzlabo kognitīvās spējas. Divas dalībnieku grupas veica divus vizuāli – telpiskus meklēšanas uzdevumus – meklēšanas uzdevumu ar Landolta kvadrātiem datora formātā un TMT (The Trail Maiking Test) papīra formātā. Iegūtie rezultāti neuzrāda statistiski nozīmīgas atšķirības, starp abu grupu dalībnieku uzrādītajiem rezultātiem. | |
dc.description.abstract | Bachelor thesis “Visual perception comparison in children with and without musical education” is written in Latvian and cosists of 41 pages, 14 pictures, 39 references and 6 attachments. The purpose was to determine wether learning 4 years of music improves cognitive abilitys. Two groups of participants performed two visual – spatial tasks – visual search task with Landolt squares on a computer, and TMT (The Trail Maiking Test) on paper. The results do not show statistically significant differences between the two groups. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Fizika | |
dc.subject | redze | |
dc.subject | muzikālā izglītība | |
dc.subject | uztvere | |
dc.subject | meklēšana | |
dc.title | Redzes uztveres salīdzinājums skolēniem ar un bez muzikālās izglītības | |
dc.title.alternative | Visual perception comparison in children with and without musical education | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |