Show simple item record

dc.contributor.advisorTimrote, Ieva
dc.contributor.authorPāvulēna, Laura
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāte
dc.date.accessioned2018-06-30T01:08:47Z
dc.date.available2018-06-30T01:08:47Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other65204
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38899
dc.description.abstractBakalaura darbs ir uzrakstīts latviešu valodā uz 41 lapas. Darbs satur 14 attēlus, 39 atsauces uz literatūru un 6 pielikumus. Darba mērķis ir noteikt, vai padziļināta 4 gadu mūzikas apguve uzlabo kognitīvās spējas. Divas dalībnieku grupas veica divus vizuāli – telpiskus meklēšanas uzdevumus – meklēšanas uzdevumu ar Landolta kvadrātiem datora formātā un TMT (The Trail Maiking Test) papīra formātā. Iegūtie rezultāti neuzrāda statistiski nozīmīgas atšķirības, starp abu grupu dalībnieku uzrādītajiem rezultātiem.
dc.description.abstractBachelor thesis “Visual perception comparison in children with and without musical education” is written in Latvian and cosists of 41 pages, 14 pictures, 39 references and 6 attachments. The purpose was to determine wether learning 4 years of music improves cognitive abilitys. Two groups of participants performed two visual – spatial tasks – visual search task with Landolt squares on a computer, and TMT (The Trail Maiking Test) on paper. The results do not show statistically significant differences between the two groups.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectFizika
dc.subjectredze
dc.subjectmuzikālā izglītība
dc.subjectuztvere
dc.subjectmeklēšana
dc.titleRedzes uztveres salīdzinājums skolēniem ar un bez muzikālās izglītības
dc.title.alternativeVisual perception comparison in children with and without musical education
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record