Search
Now showing items 1-6 of 6
Latviešu valodas mācību saturs skolēna vērtībizglītības veicināšanai 2. klases pedagoģiskajā procesā
(Latvijas Universitāte, 2016)
Diplomdarba “Latviešu valodas mācību saturs skolēna vērtībizglītības veicināšanai 2. klases pedagoģiskajā procesā” mērķis ir pētīt latviešu valodas saturu un pedagoģiskos līdzekļus skolēna vērtībizglītībai sākumskolā kā ...
Kooperatīvā mācīšanās latviešu valodas stundās 2. klasē
(Latvijas Universitāte, 2016)
Diplomdarba tēma ir Kooperatīvā mācīšanās latviešu valodas stundās 2.klasē. Darba mērķis ir atklāt kooperatīvās mācīšanās paņēmienus un pielietošanas iespējas skolas mācību procesā, lai uzlabotu 2.klases skolēnu akadēmiskos ...
3.klases skolēnu ortogrāfijas kompetences attīstīšana latviešu valodas stundās
(Latvijas Universitāte, 2016)
Diplomdarba „3. klases skolēnu ortogrāfijas kompetences attīstīšana latviešu valodas stundās” mērķis ir izstrādāt sākumskolēnu ortogrāfijas kompetences attīstīšanai nepieciešamo teorētisko bāzi un pārbaudīt sagatavotālin ...
Skolēnu darba individualizācijas un diferenciācijas iespējas latviešu valodas mācību procesā 2.klasē
(Latvijas Universitāte, 2016)
Diplomdarba „Skolēnu darba individualizācijas un diferenciācijas iespējas latviešu valodas mācību procesā 2.klasē” mērķis ir pētīt un analizēt skolēna darba individualizēšanas un diferencēšanas iespējas latviešu valodas ...
Lasītprasmes pilnveide 1.klasē latviešu valodas stundās
(Latvijas Universitāte, 2016)
Diplomdarba „Lasītprasmes pilnveide1.klasē latviešu valodas stundās” mērķis ir pētīt un analizēt lasītprasmes pilnveidošanas iespējas latviešu valodas mācību stundās 1.klasē. Pētījuma aktualitāte izriet no tā, ka lasītprasmes ...
10. klases skolēnu prezentācijas prasmes pilnveidošana latviešu valodas stundās
(Latvijas Universitāte, 2016)
Diplomdarba 10. klases skolēnu prezentācijas prasmes pilnveidošana latviešu valodas stundās mērķis ir pārbaudīt izstrādātā lingvodidaktiskā materiāla piemērotību 10. klases skolēnu prezentācijas prasmes pilnveidošanai ...