Search
Now showing items 1-10 of 138
Informācijas tehnoloģiju izmantošanas iespējas 5. un 6. klases skolēnu lasīšanas prasmju pilnveidei
(Latvijas Universitāte, 2020)
Darba autore: Elīna Petroženko Diplomdarba temats: “Informācijas tehnoloģiju izmantošana 6. klases skolēnu lasīšanas prasmju pilnveidei krievu valodā”. Pētījuma mērķis: teorētiski pamatot un praktiski pārbaudīt informācijas ...
Dialoģisko prasmju pilnveide 7. klases skolēniem krievu valodas kā svešvalodas mācību stundās
(Latvijas Universitāte, 2020)
Diplomdarba tēma ir „Dialoģisko prasmju pilnveide 7. klases skolēniem krievu valodas kā svešvalodas stundās”. Darba mērķis – teorētiski un praktiski izpētīt 7. klases skolēnu dialoģisko prasmju pilnveides didaktiskās ...
6.klases skolēnu fonētisko prasmju pilnveides didaktiskās iespējas krievu valodas kā svešvalodas stundās
(Latvijas Universitāte, 2020)
Autore: Irina Statņuka Diplomdarba temats: 6.klases skolēnu fonētisko prasmju pilnveides didaktiskās iespējas krievu valodas kā svešvalodas stundās. Darbs veltīts: skolēnu fonētisko prasmju pilnveidei, izmantojot didaktiskās ...
Grupu darbs mācīšanās motivācijas veicināšanai 6. klases skolēniem krievu valodas stundās
(Latvijas Universitāte, 2020)
Darba autore: Inguna Freiberga Darba temats: Grupu darbs mācīšanās motivācijas veicināšanai 6. klases skolēniem krievu valodas stundās. Pētījuma jautājums: Kā krievu valodas stundā plānot un organizēt darbu grupā, lai tiktu ...
5. klases skolēnu dialoģisko prasmju attīstība krievu valodas kā svešvalodas stundās
(Latvijas Universitāte, 2020)
Ermansone E. 5. klases skolēnu dialoģisko prasmju attīstība krievu valodas kā svešvalodas stundās: Diplomdarbs/ E. Ermansone, M. Gavriļina.- Rīga: LU, PPMF. 2020. –??lpp. Diplomdarbs rakstīts latviešu valodā, to veido ...
Bakalaura tēma : Rotaļa kā saskarsmes prasmju attīstības sekmētāja 5-6 gadīgiem bērniem
(Latvijas Universitāte, 2020)
Darba autore: Darja Abrosimova Temats: Rotaļa kā saskarsmes prasmju attīstības sekmētāja 5-6 gadīgiem bērniem. Pētījuma mērķis: Teorētiski un praktiski izzināt bērnu saskarsmes sekmēšanas iespējas rotaļās. Pētījuma ...
Sociālo prasmju veidošanās iespējas 5 - 7 gadus veciem bērniem rotaļdarbībā
(Latvijas Universitāte, 2020)
Bakalaura darba nosaukums: „Sociālo prasmju veidošanās iespējas 5 ‒ 7 gadus veciem bērniem rotaļdarbībā”. Darba autore: Anna Kozlova Bakalaura darba mērķis ir analizēt un pētīt pedagoģiskos paņēmienus, kā sekmēt sociālo ...
Skolēnu mācību sasniegumu vērtēšana mācību procesā sākumskolas 3. un 4. klasēs
(Latvijas Universitāte, 2020)
Darba autors: Agnese Lorence Darba nosaukums: Skolēnu mācību sasniegumu vērtēšana mācību procesā sākumskolas 3. un 4. klasē. Darbs sastāv no teorētiskās daļas un empīriskās daļas. Teorētiskajā daļā tiek sniegtas pedagogu ...
Pašapkalpošanās prasmju sekmēšana vidējā pirmsskolas vecuma bērniem pirmsskolas izglītības iestādē
(Latvijas Universitāte, 2020)
Bakalaura darba temats: Pašapkalpošanās prasmju sekmēšana vidējā pirmsskolas vecuma bērniem pirmsskolas izglītības iestādē. Autore: Katrīna Začeste. Mērķis: Teorētiski un praktiski pētīt rotaļu izmantošanas iespējas ...
5-6 gadīgu bēnu iztēles sekmēšana rokdarbu nodarbībās
(Latvijas Universitāte, 2020)
Bakalaura darba tēma: 5 – 6 gadīgu bērnu iztēles sekmēšana rokdarbos. Darba autore: Anda Alksne. Darba zinātniskā vadītāja: Mg. paed. Ligita Priede. Darba apjoms: 56 lappuses, 5 tabulas, 29 attēli, ievads, 2 nodaļas ar ...