Search
Now showing items 1-10 of 45
Rotaļas sociālo prasmju attīstīšanai 5-6 gadus veciem bērniem
(Latvijas Universitāte, 2019)
Kvalifikācijas darba mērķis ir analizēt rotaļu izmantošanas iespējas 5-6 gadus vecu bērnu sociālo prasmju attīstībā pirmsskolas pedagoģiskajā procesā. Kvalifikācijas darbā analizēta teorētiskā literatūra un empīriski ...
Fiziskās attīstības nodarbību nobeiguma daļu - nomierinošo rotaļu ietekme uz 4-5 gadus veciem bērniem
(Latvijas Universitāte, 2019)
Darba temats ir “Fiziskās attīstības nodarbību nobeiguma daļu – nomierinošo rotaļu ietekme uz 4-5 gadus veciem bērniem”. Pētījuma mērķis ir izpētīt fiziskās attīstības nodarbībā ietverto nomierinošo rotaļu ietekmi uz ...
2-3 gadus vecu bērnu priekšstatu par lielumiem un mēriem veidošanās pirmsskolas izglītības iestādē
(Latvijas Universitāte, 2019)
Diplomdarba tēma: 2 - 3 gadus vecu bērnu priekšstatu par lielumiem un mēriem veidošanās pirmsskolas izglītības iestādē. Diplomdarba autore: Nataļja Overina Diplomdarba vadītāja: asoc. prof., Dr. paed. Rudīte Andersone ...
Saskarsmes prasmju veidošanās vecumā no 2 - 3 gadiem
(Latvijas Universitāte, 2019)
Kvalifikācijas darba tēma: “Saskarsmes prasmju veidošanās vecumā no 2 līdz 3 gadiem.” Darba autors: Paula Nikola Maširenoka Mērķis: Teorētiski izzināt dažādu autoru atziņas un praktiski vērtēt saskarsmes prasmju veidošanos ...
Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu pozitīva pašvērtējuma veicināšana kustību rotaļās
(Latvijas Universitāte, 2019)
Kvalifikācijas darba autore: Nellija Trule Kvalifikācijas darba temats: Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu pozitīva pašvērtējuma veicināšana kustību rotaļās. Kvalifikācijas darba mērķis ir teorētiski un praktiski pamatot ...
Pirmsskolas vecuma bērna priekšstatu par formu sekmēšana rotaļā
(Latvijas Universitāte, 2019)
Darba autore: Ilze Kellerte Kvalifikācijas darba nosaukums: Pirmsskolas vecuma bērna priekšstatu par formu sekmēšana rotaļā. Kvalifikācijas darbs izstrādāt par tēmu “Pirmsskolas vecuma bērna priekšstatu par formu sekmēšana ...
Pirmsskolas jaunākā vecuma bērnu pašapziņas attīstības sekmēšanas iespējas rotaļā
(Latvijas Universitāte, 2019)
Darba autors: Ketrina Ieviņa Darba veids: Kvalifikācijas darbs Studiju programma: Pirmskolas Izglītības skolotājs Darba zinātniskais vadītājs: Mg. Paed. Rasma Purmale Darba temats: Pirmsskolas jaunākā vecuma bērnu pašapziņas ...
Rotaļa 1-2 gadīgu bērnu adaptācijas sekmēšanai pirmsskolas izglītības iestādē
(Latvijas Universitāte, 2019)
Kvalifikācijas darba tēma: „Rotaļa 1,5 – 2 gadīgu bērnu adaptācijas sekmēšanai pirmsskolas izglītības iestādē”. Darba autors: Evita Fricberga Mērķis: Teorētiski izzināt un praktiski vērtēt jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu ...
Vidējā pirmsskolas vecumposma bērnu emocionālās atsaucības veicināšana bērnu savstarpējo attiecību sekmēšanai
(Latvijas Universitāte, 2019)
Kvalifikācijas darba temats: “Vidējā pirmsskolas vecumposma bērnu emocionālās atsaucības veicināšana bērnu savstarpējo attiecību sekmēšanai”. Kvalifikācijas darba autore: Linda Hudobčonoka. Darba vadītāja: Dr paed. Inga ...
Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu pašvadības sekmēšana gleznošanā
(Latvijas Universitāte, 2019)
Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu pašu vadītas nodarbības, tai skaitā gleznošana ir aktuāls jautājums, ne tikai Skola 2030 kontekstā, bet arī būtisks mācīšanās veids, lai bērni aizejot uz skolu, ir zinātkāri un radoši, lai, ...