Search
Now showing items 1-10 of 17
Sporta kluba grafiskās identitātes izstrādes specifika
(Latvijas Universitāte, 2016)
Diplomdarba tēma ir „Sporta kluba grafiskās identitātes izstrādes specifika”. Bakalaura darba mērķis ir izstrādāt sporta kluba „Pulse Fitness“ grafisko identitāti. Bakalaura darbā tika veikti un analizēti literatūras ...
Kokapstrādes uzņēmumu vizuālās identitātes vizuāli stilistiskie aspekti
(Latvijas Universitāte, 2015)
Diplomdarba temats ir „Kokapstrādes uzņēmumu vizuālās identitātes vizuāli stilistiskie aspekti”.
Bakalaura darba mērķis ir izpētīt, kādas ir kokapstrādes uzņēmumu vizuālās identitātes un izstrādāt SIA „Ozoli AZ“ vizuālo ...
Grafiskās identitātes izstrāde izzinošā tūrisma pakalpojumu sniedzējam
(Latvijas Universitāte, 2015)
Beates Gargurnes diplomdarba tēma ir “Grafiskās identitātes izstrāde izzinošā tūrisma pakalpojumu sniedzējam”.
Izstrādājot darbu, tika veikti literatūras pētījumi un to analīze, kā arī apkopoti un, izmantojot diagrammas, ...
Ģeoloģijas uzņēmumu grafiskās identitātes vizuāli stilistiskie aspekti
(Latvijas Universitāte, 2016)
Diplomdarba tēma ir “Ģeoloģijas uzņēmumu grafiskās identitātes vizuāli stilistiskie aspekti” un pētījuma mērķis ir noskaidrot, kādas ir ģeoloģijas uzņēmumu grafiskās identitātes, kādi ir to vizuāli stilistiskie aspekti un ...
OPERU KONDITOREJU GRAFISKĀS IDENTITĀTES VIZUĀLI STILISTISKIE ASPEKTI
(Latvijas Universitāte, 2014)
Diplomdarba tēma ir ”Operu konditoreju grafiskās identitātes vizuāli stilistiskie aspekti”. Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot un analizēt, kas raksturo dažādu operu konditoreju vizuālo identitāti un izveidot grafisko ...
Zīmola vizuālās identitātes izstrāde - kafejnīca
(Latvijas Universitāte, 2017)
Diplomdarba “Zīmola vizuālās identitātes izstrāde - kafejnīca" mērķis ir izveidot kafejnīcas Q cafe vizuālo identitāti. Pētījumā tika apskatīta un apkopota teorētiskā literatūra par zīmolu, zīmola vēsturi, tā identitāti, ...
Apģērbu uzņēmumu grafiskās identitātes vizuāli stilistiskie aspekti
(Latvijas Universitāte, 2018)
Jebkuras sfēras produkta vai pakalpojuma vizuālajam izskatam ir liela nozīme mūsdienu tirgū. Patērētāji galvenokārt veic izvēli, balstoties uz produkta vai pakalpojuma vizuālo noformējumu un atpazīstamību. Arī apģērbu ...
FOTO STUDIJU GRAFISKĀS IDENTITĀTES VIZUĀLI STILISTISKIE ASPEKTI
(Latvijas Universitāte, 2019)
Diplomdarba tēma ir “Foto studiju grafiskās identitātes vizuāli stilistiskie aspekti”, pētījuma mērķis ir izstrādāt vizuālo identitāti “Foto Sanda” foto studijai Jelgavā. Lai izprastu vizuālo identitāti un tās nozīmi, ...
Grafiskās identitātes vizuāli stilistiskie aspekti mākslas studijā
(Latvijas Universitāte, 2019)
Veidojot jaunu uzņēmumu ar mērķi gūt panākumus, viens no svarīgākajiem priekšnoteikumiem ir atbilstoša zīmola izstrāde un attīstība. Zīmola izveide ietver uzņēmuma stāsta nodefinēšanu, politikas izstrādi, uzņēmuma pozicionēšanu ...
Grafiskā identitāte finanšu pakalpojuma sniedzējam
(Latvijas Universitāte, 2019)
Diplomdarba tēma ir „ Grafiskā identitāte finanšu pakalpojuma sniedzējam”. Bakalaura mērķis ir izstrādāt finanšu pakalpojumu uzņēmumam „Unions” grafisko identitāti. Darba teorētiskajā daļā tika apskatīta un apkopota ...