Now showing items 45528-45547 of 50519

    • Tūrisma uzņēmuma konkurētspējas paaugstināšana 

      Miklāva, Gita (Latvijas Universitāte, 2007)
      Bakalaura darba „Tūrisma uzņēmuma konkurētspējas paaugstināšana” mērķis ir izpētīt konkurētspējīgās priekšrocības esošajos tūrisma uzņēmumos, lai noskaidrotu kādas konkurētspējīgās priekšrocības nodrošinātu tūrisma uzņēmuma ...
    • Tūrisma uzņēmuma TAS Baltics tiešsaites rezervācijas sistēmas ieviešana, izstrādes tehnoloģijas 

      Klindžāns, Artūrs (Latvijas Universitāte, 2014)
      Darba saturs ir izklāstīts trīs nodaļās. Pirmajā nodaļā tiek aplūkoti SIA “TAS Baltics” uzņēmuma organizatoriskā struktūra, piedāvāto preču sortiments un uzņēmuma darbības analīze. Otrajā nodaļā tiek aplūkoti finanšu un ...
    • Tūrisma vietas attīstības plāns Garkalnes novadā 

      Vernava, Ieva (Latvijas Universitāte, 2011)
      Bakalaura darba temats "Tūrisma vietas attīstības plāns Garkalnes novadā „. - Rīga: Latvijas Universitāte, 2011.- 85 lpp. Bakalaura darba mērķis ir izviedot Garkalnes novada tūrisma attīstības vietas plānu. Darba mērķa ...
    • Tūrisma vietas mārketings Lielvārdes novadā. 

      Elksnīte, Anna (Latvijas Universitāte, 2014)
      Bakalaura darba „Tūrisma vietas mārketings Lielvārdes novadā” mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par tūrisma vietas mārketingu, tūrisma klasteri un uz veiktās potenciālo tūristu aptaujas datiem izstrādāt priekšlikumus ...
    • Tūrisma vietas mārketings Tukuma reģionā. 

      Ivans, Kārlis (Latvijas Universitāte, 2013)
      Maģistra darbs „Tūrisma vietas mārketings Tukuma reģionā”. Darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par tūrisma vietas mārketingu un tūrisma klasteri, kā arī uz veiktās potenciālo Tukuma reģiona tūristu aptaujas ...
    • Tūrisms kā mūža mācīšanās veids. 

      Kukaine, Liene (Latvijas Universitāte, 2013)
      Lai kļūtu par mūsdienu dinamiskās sabiedrības daļu, modernajam cilvēkam nepieciešama intelektuālā un emocionālā attīstība, kas var tikt īstenota caur mūža mācīšanos. Bet, ņemot vērā mūsdienu cilvēka domāšanas veidu un ...
    • Tūrisms Latvijā 1918.-1940. Latvijas tūrisma preses atspoguļojumā 

      Viļumsone, Monta (Latvijas Universitāte, 2013)
      Tūrisma nozare Latvijas Republikā sāka veidoties 20. gadsimta 20. gados un ieņēma svarīgu lomu Latvijas sabiedriskajā dzīvē.Tūrismam bija izglītojoša un audzinoša loma. Latvijā tā bija nozare, kuras attīstības veicināšanai ...
    • Tūrista uzvedības izvērtējums un ietekmējamība elektroniskajos resursos: Siguldas novada piemērs 

      Garā, Marta (Latvijas Universitāte, 2016)
      Pētījuma mērķis ir izpētīt tūrista uzvedību, motivāciju un ietekmējamību, izvēloties Siguldas novadu kā ceļojuma galamērķi un kā informācijas avotu izmantojot elektroniskos resursus. Globalizācija, pasaules iedzīvotāju ...
    • Tūristu apmierinātība Latvijas vietējā tūrisma tirgū 

      Zēberga, Krista (Latvijas Universitāte, 2012)
      Bakalaura darba temats ir „Tūristu apmierinātība Latvijas vietējā tūrisma tirgū”. Darbs veidots ar mērķi noskaidrot Latvijas tūristu attieksmi pret Latvijas tūrisma produktiem, kā arī izstrādāt priekšlikumus apmierinātības ...
    • Tūristu ceļošanas motivācijas un to ietekmējošie faktori. 

      Uļjašina, Alla (Latvijas Universitāte, 2018)
      Bakalaura darba tēma „Tūristu ceļošanas motivācijas un to ietekmējošie faktori”. Bakalaura darba mērķis - pamatojoties uz teorētiskām atziņām un iedzīvotāju aptaujas rezultātiem, izpētīt tūrisma ceļošanas motivācijas un ...
    • Tūristu drošības apdraudējuma riski Rīgā 

      Traskovska, Līga (Latvijas Universitāte, 2012)
      Bakalaura darba tēma ir „Tūristu drošības apdraudējuma riski Rīgā”. Bakalaura darba mērķis ir apsekot nozīmīgākos tūrisma drošības apdraudējumus Rīgā, kas skar potenciālos tūristus, un izstrādāt priekšlikumus, kā panākt ...
    • Tūristu rīcību ietekmējošie faktori suvenīru izvēlē. 

      Strautiņa, Sintija (Latvijas Universitāte, 2014)
      Bakalaura darbā „Tūristu rīcību ietekmējošie faktori suvenīru izvēlē” tiek pētīta tūristu rīcība suvenīru izvēlē un izstrādāti tai atbilstoši priekšlikumi suvenīru ražotājiem piedāvājuma pilnveidošanai un attīstīšanai. ...
    • Tūristu rīcību ietekmējošie faktori tūrisma mītnes izvēlē 

      Freimane, Laura (Latvijas Universitāte, 2012)
      Bakalaura darba nosaukums ir „Tūristu rīcību ietekmējošie faktori tūrisma mītnes izvēlē”, kura mērķis ir, pamatojoties uz tūrisma mītņu tipu izpēti un piedāvājuma un pieprasījuma analīzi, kā arī uz potenciālo klientu ...
    • TV kanālu pieejamība, skatīšanās paradumi un auditorijas vajadzības Latgales pierobežā 

      Šaicāns, Ēriks (Latvijas Universitāte, 2016)
      Bakalaura darba tēma ir “TV kanālu pieejamība, skatīšanās paradumi un auditorijas vajadzības Latgales pierobežā”. Problēma, kas ir apskatīta darbā - Latvijas televīzijas kanālu mazā pieejamība vai intereses trūkums par ...
    • TV personību un raidījumu dienas kārtības loma raidījuma "Bez Tabu" uztverē un vērtējumā 

      Zvirbule, Sabīne (Latvijas Universitāte, 2017)
      Bakalaura darba "TV personību un raidījumu dienas kārtības loma raidījuma "Bez Tabu" uztverē un vērtējumā" mērķis ir noskaidrot auditorijas uztveri un attieksmi pret raidījuma "Bez Tabu" vadītājiem, salīdzināt programmu ...
    • TV producēšanas īpatnības Latvijas mediju tirgū 2005.g. 

      Virsis, Roberts (Latvijas Universitāte, 2006)
      Bakalaura darba tēma ir “TV producēšanas īpatnības Latvijas mediju tirgū 2005. gadā”. Darba teorētiskajā daļā autors apskatīja un izvērtēja zinātniskajā literatūrā publicētos viedokļus par TV programmas izveidošanas, ...
    • TV programmas grafika veidošana Baltijas valstu sabiedrisko televīziju kanālos 

      Parfenoviča, Māra (Latvijas Universitāte, 2010)
      Bakalaura darba tēma ir „TV programmas grafika veidošana Baltijas valstu sabiedrisko televīziju kanālos”. Darbā ir meklēta atbilde uz jautājumiem, kādas ir būtiskākās kopīgās iezīmes un atšķirības triju Baltijas valstu ...
    • TV raidījuma vadītāja intervijas specifika: Raidījuma "Kas notiek Latvijā?" analīze 

      Silova, Maija (Latvijas Universitāte, 2009)
      Darba pētnieciskais mērķis ir pierādīt darbā izvirzītās divas hipotēzes 1) TV interviju tipu nosacījumu ievērošana ļauj tos fragmentāri vai pilnīgi izmantot raidījuma struktūras veidošanā. 2) TV vadītāja imidžs atbilst ...
    • TV raidījuma vadītāja loma kultūras raidījuma satura veidošanā, „100g kultūras” piemērs 

      Jēkabsone, Elīna (Latvijas Universitāte, 2007)
      Bakalaura darba nosaukums ir „TV raidījuma vadītāja loma kultūras raidījuma satura veidošanā, „100g kultūras” piemērs”. Ikviens raidījuma vadītājs ietekmē raidījuma saturu, kas arī ir pētījuma problēma. Darbā pamatā ...
    • TV raidījuma “Atslēgas” loma nacionālās identitātes un sociālās atmiņas veidošanā 

      Kluša, Linda (Latvijas Universitāte, 2019)
      Bakalaura darba “TV raidījuma “Atslēgas” loma nacionālās identitātes un sociālās atmiņas veidošanā” mērķis izpētīt dažādu vecuma grupu nostāju pret raidījumu “Atslēgas” un tā lomu nacionālās identitātes un sociālas atmiņas ...