Search
Now showing items 1-10 of 18
Integrētās mārketinga komunikācijas loma uzņēmumā 4FINANCE
(Latvijas Universitāte, 2015)
Maģistra darba tēma ir „Integrētās mārketinga komunikācijas loma uzņēmumā 4finance”. Nebanku kredītu nozarē pastāv liela konkurence un dažādi faktori, kas ietekmē uzņēmumu reputāciju un klientu uzticību, tādēļ ir jāizstrādā ...
SIA "Mežāres" mārketinga komunikāciju pilnveidošana
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba tēma ir “SIA “Mežāres” mārketinga komunikāciju pilnveidošana”. Darbā ir pētīta mārketinga komunikāciju ieviešanas iespēja mazo uzņēmumu kontekstā. Veiksmīgai darba izstrādei tiek definēts mērķis. Bakalaura ...
Mārketinga komunikācija nekustamā īpašuma tirgū.
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba tēma ir „Mārketinga komunikācija nekustamā īpašuma tirgū”. Darba mērķis ir, pamatojoties uz mārketinga komunikāciju nekustamā īpašuma tirgū un nekustamā īpašuma tirgus īpatnību izpēti, atklāt labākos ...
AS "Tērvetes AL" mārketinga komunikācijas analīze un pilnveidošanas iespējas.
(Latvijas Universitāte, 2017)
Bakalaura darba “AS “Tērvetes AL” mārketinga komunikācijas analīze un pilnveidošanas iespējas” mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par mārketinga komunikāciju, kā arī uz patērētāju aptaujas datu rezultātiem, izpētīt ...
KUBUŠ zīmola atpazīstamības analīze Latvijas tirgū.
(Latvijas Universitāte, 2017)
Maģistra darbā „Kubuš zīmola atpazīstamības analīze Latvijas tirgū‖ aplūkoti teorētiskie aspekti par zīmolu, tā nozīmi un elementiem, izveides stratēģiju un zīmola atpazīstamību, analizēta sulu tirgus struktūra Latvijā un ...
Zīmola "DANONE" mārketinga komunikācijas analīze .
(Latvijas Universitāte, 2017)
Mūsdienu pasaulē gandrīz visos tirgus segmentos valda ļoti sīva konkurence, kā rezultātā uzņēmumi izmanto dažādus līdzekļu, lai nodotu ziņu par savu produktu un piedāvājumu līdz patērētājiem. Šī konkurence pāriet arī uz ...
Sociālo mēdiju mārketinga pielietojums SIA "Manilla" darbībā.
(Latvijas Universitāte, 2017)
Bakalaura darba tēma ir “Sociālo mediju mārketinga pielietojums SIA Manilla darbībā”. Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz apkopotajiem teorētiskajiem materiāliem, interviju, Facebook un Instagram analīzi un aptauju ...
AS "Latvenergo" mārketinga komunikācijas analīze
(Latvijas Universitāte, 2017)
Šis darbs ir veltīts AS „Latvenergo” mārketinga komunikāciju analīzei. Darba mērķis ir gūt ieskatu par veicamajiem mārketinga komunikāciju uzlabojumiem. Izvirzītā mērķa sasniegšanai darba autore ir veikusi sekojošus ...
Interneta veikala "220.lv" mārketinga komunikācijas analīze.
(Latvijas Universitāte, 2017)
Bakalaura darba tēma “Interneta veikala “220.LV” mārketinga komunikācijas analīze”. Mārketinga komunikācija norit dažādos veidos. Viena no biznesa panākumu atslēgām ir kvalitatīvas ārējas komunikācijas veidošana. Veidojot ...
Zīmola L’Oréal Paris Botanicals Fresh Care mārketinga komunikācijas analīze un tās pilnveidošanas iespējas
(Latvijas Universitāte, 2018)
Bakalaura darba “Zīmola L’Oréal Paris Botanicals Fresh Care mārketinga komunikācijas analīze un tās pilnveidošanas iespējas” mērķis ir izpētot teoretiskos avotus par mārketinga komunikāciju, kā arī veicot patērētāju pētījumu ...