• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Latvijas lielāko uzņēmumu reputācijas menedžmenta stāvokļa un problēmu analīze.

Thumbnail
View/Open
303-76098-Kaplunovs_Jurijs_jk18045.pdf (1.221Mb)
Author
Kaplunovs, Jurijs
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Purgailis, Māris
Date
2020
Metadata
Show full item record
Abstract
Darba tēma: “Latvijas lielāko uzņēmumu reputācijas menedžmenta stāvokļa un problēmu analīze“ ir ļoti aktuāla, jo mūsdienās ir aktualizējušies ekoloģijas, ilgtspējības un korpora-tīvās sociālās atbildības jautājumi, līdz ar to korporatīvai reputācijai ir izšķiroša loma uzņēmu-mu attīstībai. Darba mērķis: Novērtēt Latvijas lielāko uzņēmumu reputācijas menedžmenta stāvokli, lai sniegtu priekšlikumus turpmākai reputācijas menedžmenta stāvokļa uzlabošanai. Pētījuma rezultāti liecina, ka Latvijas lielākajos uzņēmumos reputācijas menedžmenta dažādu dimensiju stāvoklis atbilst CMM modeļa 2. un 3. brieduma līmenim. Pamatojoties uz identificētajām problēmām izstrādāti risinājumi reputācijas menedžmenta stāvokļa uzlabošanai. Darba saturs izklāstīts 88 lappusēs, kur izvietotas 12 tabulas un 24 attēli. Darbā izmantoti 76 literatūras avoti. Darbam ir 4 pielikumi. Pētnieciskā darba izstrādē iegūtie rezultāti var tikt pielietoti turpmākai reputācijas menedžmenta stāvokļa uzlabošanai Latvijas lielākajos uzņēmumos.
 
The title of Master’s Thesis “Reputation management statement and problems analyses in major companies in Latvia” is very topical, because the issues of ecology, sustainability and corporate social responsibility have become topical nowadays, thus corporate reputation plays a crucial role in companies development. The goal of Master’s Thesis is: To evaluate the statement and problems of reputation management in major companies in Latvia in order to make proposals for further improvement. The results of the research show that the various dimensions of reputation management in the major companies of Latvia by the CMM model are evaluated with level 2. and 3. Author has carried out a set of suggestions in order to achieve a better statement of reputation management in major companies in Latvia. The content of the work is presented on 88 pages, where there are 12 tables and 24 figures. 76 literature sources are used in the work. The work has 4 appendices. The results obtained in the development of research work can be used to further improve the position of reputation management in the largest companies in Latvia.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50912
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Reputācijas veidošanās teorija un prakse: "Uzņēmumu reputācijas Top 2008" līderuzņēmumu atspoguļojuma medijos un patērētāju attieksmju analīze 

    Salmiņa, Inese (Latvijas Universitāte, 2009)
    Maģistra darbā „Reputācijas veidošanās teorija un prakse: „Uzņēmumu reputācijas Top 2008” līderuzņēmumu atspoguļojuma medijos un patērētāju attieksmju analīze”, tiek skaidroti reputācijas veidošanos ietekmējošie faktori ...
  • Publiskā sektora reputācija: institūcijas iekšējās kontroles sistēmas ietekme uz reputācijas vadību 

    Rumbina, Renāte (Latvijas Universitāte, 2019)
    Maģistra darbs veltīts publiskās pārvaldes reputācijas vadības tēmai. Pētījuma teorētisko bāzi veido Jaunās publiskās pārvaldes un publiskā sektora reputācijas teorijas. Darba novitāte saistāma ar reputācijas vadības aspektu ...
  • LTV7 kā sporta kanāla reputācijas aspekti auditorijas vērtējumā 

    Steponenaite, Jurāte (Latvijas Universitāte, 2010)
    Izstrādātā bakalaura darba tēma ir LTV7 kā sporta kanāla reputācijas aspekti auditorijas vērtējumā. Bakalaura darba ietvaros tiks noskaidrots patērētāja, t.i., skatītāju vērtējums šiem reputācijas aspektiem, kas izvēlēti ...

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV